شنبه تا پنجشنبه : ساعت 9 الی 18
با ما تماس بگیرید 02148000998

فروش اقساطی کرمان موتور

فروش اقساطی کرمان موتور

فروش اقساطی کرمان موتور برای هر کسی می‌تواند وسوسه انگیز باشد. فکرش را بکنید به جای اینکه با پولتان یک خودرو معمولی صفر را به صورت نقدی بخرید یا یک خودرو لوکس کارکرده تهیه کنید، بتوانید یک ماشین وارداتی مدرن صفر را آن هم با شرایط اقساطی از آن خود کنید!

ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که عرضه‌کننده این طرح اقساطی آرشاخودرو باشد، مجموعه‌ای که این روزها به سبب شرایط شگفت‌انگیزی که برای عرضه محصولات ایرانی و خارجی به مشتریان در نظر می‌گیرد، حسابی سر و صدا کرده است.

هموطنان بسیاری از سراسر کشور ترجیح می‌دهند پای میز معامله با آرشا خودرو بنشینند تا از امتیازات متعدد آن در طرح‌های فروش اقساطی خودرو بهره‌مند شوند.

خودروی KMC کرمان موتور

دلایل محبوبیت محصولات کرمان موتور

علت استقبال همیشگی از این طراح‌ها را باید در محبوبیت محصولات این کمپانی جستجو کرد. اما ریشه این محبوبیت چیست؟!

اجازه بدهید به این سوال، با یک سوال دیگر پاسخ دهیم! چه دلایلی وجود دارد که یک ماشین خارجی اصطلاحا به دل ما بنشیند؟! این دلایل را با هم بررسی می‌کنیم:

  • درک ذائقه و سلیقه مخاطب هدف

یکی از مهم‌ترین آیتم‌هایی که باعث محبوبیت محصولات کرمان موتور می‌شود، درک درست سازنده از سلیقه مشتری است و در کنار هم قرار دادن مجموعه‌ای از امکانات رفاهی، فنی و ایمنی. نکاتی که متاسفانه خودروساز ایرانی اغلب با بهانه بالاتر رفتن هزینه تمام شده خودرو از توجه به آن صرف نظر می‌کند.

  • ظاهر مدرن و جذاب

اگر بگوییم بسیاری از طرفداران طرح‌های فروش اقساطی کرمان موتور، در ابتدا علاقمند به قیافه محصولات این شرکت می‌شوند و بعد درباره دیگر ویژگی‌هایش بررسی می‌کنند، سخنی به گزافه نگفته‌ایم.

محصولات کرمان موتور مانند انواع جک و لیفان به ظاهر چشم‌نواز و  طراحی خارجی به‌روز و مخاطب‌پسند، معروف هستند.

  • کابین جادار

ظرفیت فضای داخلی همیشه برای مشتری ایرانی در اولویت است. در کابین جادار هم راننده رانندگی دلنشینی را تجربه می‌کند و هم سرنشینان در مسافت‌های طولانی احساس دلچسبی از راحتی خواهند داشت.

  • ایمنی مطلوب

زیبایی و نکات فنی حتی اگر به امکانات رفاهی متعدد گره خورده باشد اما خبری از امنیت بدنه و سرنشینان نباشد، چه فایده‌ای دارد؟!

تجهیزات ایمنی، رفت و آمد روزانه و سفر را آرامش‌بخش می‌کنند و سطح مطلوب ایمنی یکی از مهم‌ترین عوامل استقبال مردم از این طرح‌ها است.

  • امکانات رفاهی متعدد

مشتری ایرانی عاشق امکانات رفاهی مانند سانروف است! بسیار علاقمند است تا فضای داشبورد لوکس و مدرن باشد و بتواند از پشت فرمان، کلیدهای کنترل را در دسترس داشته باشد.

این‌ها همان نکاتی است که اگرچه در ذیل مجموعه شناخت ذائقه مشتری هدف قرار می‌گیرد، اما به سبب برخورداری محصولات کرمان موتور از تجهیزات رفاهی متعدد به عنوان موردی مجزا به آن پرداختیم.

  • قدرتمند از نظر فنی

خودروهایی که کرمان موتور عرضه می‌کند، اکثرا ماشین‌هایی با مصرف سوخت پایین و شتاب عالی هستند. ویژگی‌هایی که از نظر فنی از این محصولات چهره‌ای قدرتمند به نمایش می‌گذارد.

در کل باید گفت، آنچه خوبان همه دارند را محصولات کرمان موتور تنها دارند!! بنابراین ثبت آمار بالای درخواست برای شرکت در طرح فروش اقساطی کرمان موتور اصلا چیز عجیبی نیست.

فروش اقساطی کرمان موتور

متاسفانه کرمان موتور هم مانند دیگر کمپانی‌های تولیدکننده و واردکننده ایرانی، هیچ طرحی برای فروش اقساطی محصولاتش در نظر ندارد.

اگرچه سابق بر این بانک‌ها خود متولی عرضه قسطی ماشین بودند و با اعطای وام و در اختیار گرفتن سند خودرو بستری برای ماشین‌دار شدن مردم ایجاد می‌کردند، اما مدت‌هاست که چنین امکانی هم دیگر در دسترس نیست.

در این وضعیت راهی جز شرکت در طرح‌های فروش اقساطی کرمان موتور  که از سوی مجموعه‌های خصوصی ارائه می‌شود وجود ندارد. اما مساله‌ای که هست اینکه تعداد مراکز بسیار محدودی هستند که بستری برای عرضه محصولات کرمان موتور به شیوه اقساطی فراهم کنند.

زیرا اولا از یک سو برخی فروشندگان معتقدند که با توجه به اوضاع اقتصادی  خودروهای خارجی از بازار خوبی برخوردار نیستند،

و ثانیا مردم سرمایه کافی برای خرید یک ماشین خارجی را ندارند.

شرکت آرشا خودرو یکی از شرکت های پیشرو در زمینه فروش اقساطی خودرو و فروش اقساطی کرمان موتور میباشد که با توجه به شرایط بسیار مناسبی که برای فروش خود در نظر گرفته توانسته رضایت مشتریان خود را  به طور کامل جلب نماید.

 آنچه آرشا خودرو در این طرح ارائه کرده است، بستری است که در آن همه اقشار جامعه با هر سطح درآمدی می‌توانند در این طرح‌ها شرکت کنند و صاحب یکی از خودروهای لوکس گروه کرمان موتور شوند.

کرمان موتور یکی از تولید کنندگان بزرگ خودرو در کشور میباشد که تا کنون خودروهای زیادی را در کشور تولید و بفروش رسانده است. بیشتر خودروهای تولید شده در این مجموعه بزرگ خودروسازی بصورت مونتاژ شده هستند و با توجه به امکانات و همچنین کیفیت و کارایی خوبی که دارند همواره نظر  علاقمندان به خودرو را به خود جلب کرده اند.

اما از آنجایی که خرید نقدی محصولات کرمان موتور برای تمامی مردم امکان پذیر نیست برخی شرکت ها خدمات بسیار ارزنده ای را از جمله فروش اقساطی کرمان موتور در نظر گرفته اند که با بهره مندی از این خدمات به راحتی میتوان محصولات این شرکت را  بصورت شرایطی خریداری نمود.

این طرح یکی از بهترین گزینه ها برای خرید خودرو محسوب میشود و تا کنون با استقبال بسیار خوبی از سوی خریداران خودرو مواجه بوده است. البته شرایط فروش اقساطی در هر شرکتی متفاوت میباشد و شرکت ها بر اساس سیاست کاری خود شرایط  گوناگونی را برای فروش در نظر میگیرند که مشتری نیز باید با در نظر گرفتن این شرایط و متناسب با بودجه خود خرید را انجام دهد.

شرایط اقساطی خودروهای کرمان موتور در بهمن 1400

با تحویل فوری خودرو

نوع خودرو پیش پرداخت اقساط 12 ماه اقساط 18 ماه اقساط 30 ماه
شرایط فروش اقساطی جک اس 5 460/000/000  42/500/000  31/530/000  22/750/000 
شرایط فروش اقساطی جک اس 3 350/000/000  30/900/000  22/930/000  16/540/000 
شرایط فروش اقساطی جک اس 5 New Face 500/000/000  45/260/000  33/570/000  24/230/000 

*مبالغ یادداشت شده به تومان می باشد. 

به علت نواسانات قیمت حتما جهت مشاوره و استعلام نهایی شرایط اقساطی خودروهای کرمان موتور با ما ( آرشا خودرو ) در تماس باشید 

شماره های تماس:  02148000998  –  02144067594

فروش اقساطی کرمان موتور با بهترین شرایط

شرایط فروش اقساطی کرمان موتور برای هر خریداری بسیار حائز اهمیت است زیرا خریدار باید بودجه خود را برای خرید در نظر گرفته و بر اساس آن اقدام به خرید نماید. هر چه این شرایط مناسب تر و متنوع تر باشد در نتیجه مشتری رغبت بیشتری را نیز برای خرید خودرو به صورت اقساط از خود نشان خواهد داد.

معمولا شرکت هایی که شرایط متنوعی را در نظر میگیرند همواره مورد توجه خریدار بوده اند و استقبال بسیار زیادی نیز از آنها به عمل می آید. شرایط فروش حتی در برخی شرکت ها بر اساس بودجه مشتری متفاوت میباشد و شرکت بر اساس بودجه مشتری تعیین خواهد کرد که چه میزان پیش پرداخت و همچنین چه تعداد اقساط را باید بپردازد. شرکت هایی که این انعطاف بیشتری را در شرایط از خود نشان دهد در نتیجه مشتریان زیادی را نیز جلب خواهد کرد.

فروش اقساطی کرمان موتور

شرایط فروش اقساطی کرمان موتور ۱۴۰۱

با توجه به اینکه در سال جاری مردم روزگار اقتصادی بسیار سختی را پشت سر می‌گذرانند، آرشا خودرو با درک وضعیت معیشتی مردم، بهترین شرایط برای فروش اقساطی کرمان موتور را در نظر گرفته است.

این مجموعه در جدیدترین طرح خود، سه مورد از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین محصولات کرمان موتور را بنابه درخواست کاربرانش در دستور کار قرار داده است و شما برای شرکت در طرح‌های

  • فروش اقساطی جک اس 5
  • فروش اقساطی جک j4
  • و فروش اقساطی جک اس 3

می‌توانید هم اکنون اقدام کنید و از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • تحویل فوری و آنی خودرو
  • پرداخت وجه پس از تحویل
  • امکان خرید قسطی محصولات کرمان موتور با قیمت واقعی
  • خرید خودرو طی اقساط بلند مدت
  • ثبت سند به نام مشتری به عنوان رسید پرداخت وجه
  • خرید اقساطی خودرو وارداتی بدون نیاز به ضامن
  • شرکت در طرح‌های فروش اقساطی کرمان موتور با کمترین میزان سرمایه و حداقل پیش پرداخت

در ادامه به مزایای شرکت در طرح‌های خرید قسطی انواع جک می‌پردازیم.

فروش اقساطی جک اس 5

جک اس 5 از نظر ظاهری یک خودرو جدی، مدرن و پرقدرت است که فرم چراغ‌ها و جلو پنجره در کنار خطوط بدنه و شیب سقف، آن را به یک شاسی بلند عامه پسند تبدیل می‌کند.

فروش اقساطی کرمان موتور جک

این کراس اوور چینی با طراحی داخلی شکیل این فرصت را به شما می‌دهد که با شرکت در طرح فروش اقساطی جک اس 5 صاحب خودرویی شوید که هم در کابین و هم در صندوق عقب، از گنجایش بسیار خوبی برخوردار است.

جک اس 5 با استاندارد آلایندگی یورو 5، حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت، می‌تواند نیازهای هیجانی شما را به خوبی پاسخگو باشد. به علاوه مجهز بودن این خودرو به امکانات ایمنی نظیر چهار ایربگ و امکانات رفاهی پرشمار از دیگر مزایای این ماشین لوکس و مدرن است.

برای خرید جک اس 5 با شرکت در طرح فروش اقساطی کرمان موتور که از سوی آرشا خودرو ارائه شده است می‌توانید با بهترین شرایط این خودرو که در محدوده قیمتی میلیاردی قرار دارد را از آن خود کنید.

فروش اقساطی جک j4

اگر به دنبال یک سدان جمع و جور با امکانات رفاهی متعدد، ایمن، پر قدرت و زیبا می‌گردید و ترجیحتان این است که ماشین خارجی سوار شوید، چه گزینه‌ای بهتر از طرح فروش اقساطی جک j4 آرشا خودرو؟!

جک جی فور به سواری نرم، گیربکس اقتصادی، سیستم مطلوب کنترل پایداری و کابینی شکیل و جادار معروف است. از نظر ظاهری خودروسازان چینی اتفاق شگفت‌انگیزی را رقم نزده‌اند، اما با این حال نمره قبولی طراحی ظاهری را دریافت می‌کند.

 تجربه کاربری مالکان از سیستم ترمزگیری عالی و شتاب 10.9 ثانیه‌ای جک جی فور خبر می‌دهد و مصرف سوخت این خودرو نیز بسیار معقول و منطقی است.

جک j4

اگر قصد شرکت در طرح فروش اقساطی کرمان موتور برای خرید این مدل از جک را دارید، باید بدانید که به گواه کارشناسان خرید این ماشین نسبت به رقبای داخلی‌اش صرفه اقتصادی بیشتری دارد.

فروش اقساطی جک اس 3

جک اس تری، کراس اوور سایز کوچکی که با الهام از محصولات هیوندای ساخته شده است. یک شاسی بلند مینی که انتظارات مشتری ایرانی را درمورد جذابیت ظاهری، لوکس بودن کابین و امکانات رفاهی به خوبی برآورده می‌کند.

شرکت در طرح فروش اقساطی جک اس 3 شما را صاحب ماشینی می‌کند که طراحان تلاش کرده‌اند تا با نوع طراحی داشبورد، تو دری، فرمان، کنسول میانی و دیگر ادوات داخلی، لوکس و به‌روز بودن این خودرو را به مخاطب القا کنند، آیتم‌هایی که به شدت در نظر مشتری ایرانی حائز اهمیت هستند.

این خودرو با مجهز بودن به شش ایربگ در بخش امکانات ایمنی و دارا بودن کامپیوتر سفری و سانروف برقی در تجهیزات رفاهی، مهم‌ترین خواسته‌های مخاطبان به ویژه در کشور ما را اجابت کرده است.

شما با شرکت در طرح فروش اقساطی کرمان موتور برای خرید جک اس تری صاحب مینی کراس اووری می‌شوید که تنها در 10.8 ثانیه به حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و مصرف سوخت ترکیبی آن 7.6 لیتر اعلام شده است.

فروش اقساطی کرمان موتور با بهترین پیش پرداخت

برای مشتری به منظور بهره مندی  از خدمات فروش اقساطی کرمان موتور بسیار مهم است که چه میزان پیش پرداخت را برای خرید خودرو به صورت اقساط باید بپردازد. پیش پرداختی که شرکت ها برای فروش اقساطی در نظر میگیرند ممکن است بر اساس سیاست کاری شرکت تعیین شود و یا بر اساس شرایط مشتری .

برخی شرکت ها به دلیل محدودیت هایی که دارند پیش پرداخت را بر اساس سیاست کاری خود تعیین میکنند و ممکن است مشتری مجبور شود تا هزینه زیادی را برای خرید خودرو بپردازد. اما برخی دیگر از شرکت ها نیز پیش پرداختی را از مشتری دریافت میکنند که بر اساس خواست او تعیین میشود و این موضوع باعث میشود تا رضایت او از خرید تا حد زیادی جلب شود.

جک اس 3

فروش اقساطی کرمان موتور با تعداد اقساط دلخواه مشتری

یکی از ویژگی هایی که برخی شرکت ها برای مشتریان خود در  خدمات فروش اقساطی کرمان موتور در نظر میگیرند تعیین تعداد اقساط بر اساس شرایط و بودجه مشتری میباشد و همواره سعی دارند تا تعداد اقساطی را در نظر بگیرند که مشتری به راحتی بتواند آنها را پرداخته و مشکلی در پرداخت اقساط نداشته باشد. خرید اقساطی کرمان موتور با تعداد اقساطی که مشتری تعیین میکند را تنها شرکت هایی برای مشتریان خود در نظر میگیرند که  به رضایت و منافع مشتریان خود اهمیت زیادی میدهند و در واقع شرایط آنها بسیار انعطاف پذیر میباشد.

راهنمای خرید اقساطی کرمان موتور

چنانچه از بین محصولات جذاب و مدرن کرمان موتور علاقمند به شرکت در یکی از طرح‌های:

  • فروش اقساطی جک اس 5
  • فروش اقساطی جک j4
  • و فروش اقساطی جک اس 3

هستید، می‌توانید از طریق آرشا خودرو اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز فروش ما تماس بگیرید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان خبره ما از قیمت روز محصولات کرمان موتور نظیر انواع جک و جزییات شرکت در طرح فروش اقساطی کرمان موتور مطلع شوید. هم اکنون تماس بگیرید.

سوالات متداول

  1. چرا محصولات کرمان موتور محبوب هستند؟!

شناخت درست سلیقه مخاطب، جذابیت ظاهری، کابین جادار، توان فنی بالا، ایمنی مطلوب و تجهیزات رفاهی متعدد، ثبت درخواست برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی کرمان موتور را در آرشا خودرو بالا برده است.

  1. آیا خرید اقساطی محصولات کرمان موتور منطقی است؟!

به گواه کارشناسان محصولات کرمان موتور نسبت به رقبای ایرانی و دیگر ماشین‌های خارجی به سبب توان فنی، ایمنی و تجهیزات رفاهی، صرفه اقتصادی بیشتری دارند. برای خرید اقساطی کرمان موتور می‌توانید از طریق آرشا خودرو اقدام کنید.

  1. بهترین شرایط فروش اقساطی کرمان موتور 1401چیست؟

با توجه به اوضاع معیشتی مردم در سال جاری، بهترین شرایط فروش اقساطی کرمان موتور شامل امکان خرید خودرو با حداقل پیش پرداخت، اقساط بلند مدت و قیمت واقعی می‌شود که همه این شرایط را آرشا خودرو فراهم کرده است.

  1. زمان تحویل محصولات کرمان موتور در طرح فروش اقساطی چگونه است؟

چنانچه در این طرح که از سوی آرشا خودرو ارائه شده است، شرکت کنید، ماشین جدید را به صورت فوری و آنی تحویل خواهید گرفت.

  1. پرطرفدارترین محصولات کرمان موتور کدامند؟

کراس اوور جک اس 5، سدان جمع و جور جک j4  و مینی کراس اوور جک اس 3، سه محصول پر طرفدار هستند که آرشا خودرو با شرایط ویژه در طرح فروش اقساطی کرمان موتور 1401 عرضه کرده است.

  1. برای خرید اقساطی کرمان موتور چقدر سرمایه لازم است؟

اگرچه خودروهای کرمان موتور معمولا در رنج قیمتی متوسط رو به بالا قرار می‌گیرند، اما با شرکت در طرح فروش اقساطی کرمان موتور آرشا خودرو می‌توانید با حداقل پیش پرداخت صاحب یکی از این محصولات مدرن شوید.

ثبت دیدگاه