شنبه تا پنجشنبه : ساعت 9 الی 18
با ما تماس بگیرید 02148000998

فروش اقساطی 207

فروش اقساطی 207

هر چقدر که 206 در بازار خودرو ایران محبوب است، به همان نسبت، طرح‌های فروش اقساطی 207 هم همواره متقاضیان بسیاری را به خود اختصاص می‌دهد. هر دو خودرو در زمره پرطرفدارترین هاچبک‌های کشور هستند، هر دو عضو خانواده شیرهای فرانسوی و هر دو تولید شده اولین و بزرگترین شرکت خودروساز ایرانی، ایران خودرو.

اگر بگوییم که 206 و 207 به راحتی سلایق هاچبک پسندان را به خود جلب می‌کنند، سخنی به گزافه نگفته‌ایم. یکی عاشق ظاهر کلاسیک و اصیل 206 است و دیگری خرید 207 اقساطی را ترجیح می‌دهد، چون به نظرش چهره مدرن‌تر و جالب‌تری دارد! یکی برای اینکه یک هاچبک با کیفیت فنی مناسب سوار شود، اما از چهره تکراری 206 خسته شده است مترصد شرکت در طرح‌های فروش 207 اقساطی است، اما آن دیگری چراغ‌های پف کرده 207 را دوست ندارد و معتقد است هارمونی ظاهری 206 تکرار شدنی نیست!

می‌بینید؟! ایران خودرو خیلی راحت موفق شده است ذائقه‌های رنگارنگ را جذب خود کند و رقابت برای خرید 207 قسطی و طرح فروش اقساطی 206 را به اعضای خانواده خود بکشاند.

چنان‌چه قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی 207 و استفاده از طرح فروش اقساطی ایران خودرو را دارید، ما در آرشا خودرو با بهترین شرایط در کنار شما هستیم. برای اطلاع از جزئیات طرح‌ها با ما تماس بگیرید. 02148000998

مقدمه برای پژو 207

هنوز یک دهه از عرضه موفقیت‌آمیز 206 توسط ایران خودرو نگذشته بود که مهندسان این کمپانی تصمیم گرفتند 207 را روانه بازار کنند. این خودرو مانند برادر بزرگترش با استقبال خوبی مواجه شد و چه خرید آن از کارخانه و چه خرید ۲۰۷ اقساطی ایران خودرو از مراکز مجاز و معتبری مانند آرشا خودرو از رونق بسیار خوبی برخوردار شد.

البته ایران خودرو در یک بازه دو ساله 207 را از خط تولید خود کنار گذاشت، اما مجددا 207 تولید و عرضه شد. جالب است بدانید که 207 در بسیاری از کشورها با نام 206 پلاس شناخته می‌شود، زیرا نمونه فیس لیفت این خودرو است، اما کمپانی آن را با نام 207، تولید و عرضه کرد.

در سال 99 نمونه سقف شیشه‌ای این هاچبک جذاب نیز به بازار آمد. اگر به دنبال طرحی برای خرید 207 اقساطی تحویل فوری می‌گردید، ما در آرشا خودرو کنار شما هستیم تا با امتیازات تحویل فوری، ثبت سند 207 به نام خریدار و اقساط بلند مدت، خودرو محبوبتان را به شما عرضه کنیم. برای اطلاع از جزئیات طرح با ما تماس بگیرید.

ویژگی‌های خودروی 207

نمی‌توان به خرید اقساطی 207 فکر کرد بدون اینکه اطلاع دقیقی درباره مشخصات آن داشت:

مشخصات ظاهری 207

گمان نمی‌کنیم لازم باشد درباره ظاهر 207 زیاد صحبت کنیم، بدنه همان و پلتفرم هم همان. همان تخم مرغی جذاب که سالهاست در جاده‌های کشور ما هنرنمایی می‌کند و با اینکه وارد میانسالی شده اما همچنان جذاب و چشم‌نواز است.

اگر قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی 207 را دارید، به احتمال زیاد شما از شیفتگان چراغ‌های برآمده این خودرو شده‌اید! این چراغ‌ها که برخی به شدت با آن مخالفند و برخی آن را مظهر مدرنیته و جوان پسندتر شدن 207 می‌دانند، مهم‌ترین وجه تمایز این دو برادر یعنی 206 و 207 است.

از نمای روبه‌رویی، 207 هم مانند 206 با آن چشمان گوشه‌دارش در حال لبخند زدن است، البته لبخند 207 عیان‌تر است و انگار بیشتر دهانش را باز کرده است! در نمای جانبی اضافه شدن راهنمای LED به آینه‌ها مهم‌ترین تغییر قابل اشاره است و در نمای عقب هم چراغ‌ها و سپر اگرچه اندک تغییراتی به خود دیده‌اند، اما جذاب‌تر از نمای عقب 206 به نظر می‌رسند.

اگرچه تفاوت میان ظاهر 207 و 206 آن‌چنان زیاد نیست، اما همان طور که پیش‌تر نیز گفتیم هر دو توانسته‌اند، سلیقه هاچبک دوستان را در بربگیرند.

خرید 207 قسطی تحویل فوری

برای شرکت در طرح‌های فروش 207 اقساطی با بهترین شرایط می‌توانید از طریق آرشا خودرو اقدام کنید.

طراحی داخلی 207

اگر قصد شرکت در طرح فروش اقساطی 207 از آرشا خودرو را دارید، باید به شما بگوییم که هر چقدر ظاهر 207 و برادرش شبیه هم است، در طراحی داخلی، مهندسان ایران خودرو تلاش کرده‌اند تا اتفاق خاص‌تر و مدرن‌تری را رقم بزنند.

وجود یک نمایشگر لمسی در میان داشبورد، طراحی جدید فرمان و استفاده از تریم نقره‌ای در داشبورد، آن را چشم نوازتر کرده است. البته اینکه می‌گوییم داشبورد بهتر شده است، فرمان جدید شده است یا طراحی داخلی مدرن شده است همه در قیاس با 206 موضوعیت پیدا می‌کند.

وگرنه داشبورد 207 در مقایسه با خودروهای امروزی بسیار ساده، قدیمی و فاقد خلاقیت است. جنس متریال داخلی متوسط رو به پایین است و ظرفیت کابین همان مقداری است که در 206 بود. اگر قصد شرکت در طرح‌های فروش ۲۰۷ اقساط را دارید، باید بدانید که کابین این خودرو برای خانواده‌های کم جمعیت مناسب است.

برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی 207 در 1402 توسط آرشا خودرو با مراکز فروش ما تماس بگیرید و با کارشناسان خبره ما گفتگو کنید.

 

ویژگی‌های فنی 207

207 مجهز به یک پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی با 4 سیلندر و 16 سوپاپ است که می‌تواند 105 اسب بخار قدرت و 142 نیوتن متر گشتاور ایجاد کند. این خودرو با دو گیربکس 5 سرعته دستی و 4 سرعته اتومات ساخته و عرضه شده است و شما با شرکت در طرح‌های فروش اقساطی 207 از آرشا خودرو می‌توانید برای خرید مدل دلخواه اقدام کنید.

شتاب صفر تا صدی 207 با گیربکس دنده‌ای 11.6 ثانیه و با گیربکس اتومات 12.6 ثانیه اعلام شده است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو بین 6.6 تا 7.1 لیتر در هر صد کیلومتر برآورد شده است و حداکثر سرعت آن در جاده‌ها 190 کیلومتر بر ساعت است. 207 دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است.

از هوادارن 207 هستید؟! چرا معطلید؟! با آرشا خودرو تماس بگیرید تا بهترین شیوه خرید اقساطی خودرو محبوبتان را به شما اعلام کند.

ایمنی 207

طی سال‌ها حضور 207 در جاده‌ها تا کنون خبری مبنی بر تست ایمنی این خودرو مخابره نشده است، اما می‌توانیم امیدوار باشیم که چون 206 دارای چهار ستاره ایمنی است و پلتفرم اصلی 207 را شکل داده است، این خودرو نیز از نظر ایمنی ستاره‌دار است!

 اگرچه با این جمله فقط می‌توان روی کاغذ از ایمنی خودرو حرف زد اما در واقعیت معیارهای بررسی سطح ایمنی خودروها بسیار پیچیده‌تر است. اگر قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی 207 را که توسط آرشا خودرو ارائه شده است دارید، باید بدانید که امکانات ایمنی این خودرو شامل موارد زیر است:

  • ترمز ABS
  • EBD
  • سنسور دنده عقب
  • کمربند ایمنی سه نقطه‌ای
  • دو کیسه هوا

برای اطلاع از جزئیات طرح‌های عرضه اقساطی 207 و استعلام قیمت روز این خودرو با مراکز فروش ما تماس بگیرید.

فروش 207 اقساطی بدون نیاز به ضامن

امکانات رفاهی 207

 اگر برداشت ذهنی شما از امکانات رفاهی، همان تجهیزاتی است که در خودروهای میلیاردی دیده‌اید، باید بگوییم که قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی 207 را حداقل در نسخه معمولی بزنید!

اما این خودرو نسبت به برادر بزرگترش 206 و حتی رقیبش ساندرو استپ وی، از امکانات مطلوب‌تری برخوردار است. برخی از این امکانات شامل موارد زیر است:

  • صفحه نمایش 7 اینچی
  • تیونر صوتی
  • بلوتوث
  • چراغ‌های مخصوص روز
  • دوربین دنده عقب
  • و کروز کنترل

برای شرکت در طرح فروش اقساطی پژو 207 ایران خودرو و به طور کلی اطلاع از فروش اقساطی خودرو داخلی، می‌توانید از طریق آرشا خودرو اقدام کنید.

 

شرایط فروش اقساطی 207 با تحویل فوری

بهترین شرایط فروش اقساطی 207 در 1402 متعلق به مجموعه ماست. فرقی نمی‌کند که به کدام دهک جامعه تعلق دارید، ما بستری فراهم کرده‌ایم تا با هر توان مالی بتوانید صاحب خودرو محبوب خود شوید. در معامله با آرشا خودرو از مزایای تحویل فوری، ثبت سند به نام خریدار، اقساط بلند مدت و مشاوره رایگان پیش از خرید بهره‌مند خواهید شد.

همچنین مدیران فروش ما در آرشا خودرو امکان ثبت نام شرکت در طرح‌های فروش اقساطی 207 با حداقل پیش پرداخت و قیمت واقعی را نیز به وجود آورده‌اند.

 

مدارک مورد نیاز جهت خرید 207 اقساطی ایران خودرو

چنانچه قصد دارید در طرح فروش اقساطی پژو ۲۰7 با بهترین شرایط از آرشا خودرو شرکت کنید، لازم است تا با در دست داشتن مدارک لازم در دفاتر فروش مجموعه حاضر شوید.

این مدارک شامل مدارک هویتی، سکونتی و شغلی است. هر متقاضی خرید اقساطی 207 باید با اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی، فیش حقوقی یا جواز کسب و اطلاعات محل سکونت شامل قبوض مصرفی و تأییدیه کد پستی برای عقد قرار داد، حاضر باشد.

 

مراحل ثبت خرید 207 اقساطی تحویل فوری از شرکت آرشا خودرو

برای شرکت در طرح فروش اقساطی 207 و فروش اقساطی پژو 207 اتومات و فروش اقساطی پژو 207 دنده‌ای، کافی است با مراکز فروش ما تماس بگیرید تا مشاوران مجرب آرشا خودرو اطلاعات کافی و لازم را در اختیار شما بگذارند. هیچ پیش شرط خاصی برای خرید خودرو از مجموعه ما وجود ندارد و شما می‌توانید با هر توان مالی برای خرید ماشین مورد نظرتان اقدام کنید.

خرید 207 اقساطی با اقساط 6 تا 36 ماه

قیمت فروش اقساطی 207

قیمت روز 207 بر اساس معاملات واقعی همان روز تعیین می‌شود. بر این اساس بهتر است با مراکزی وارد معامله شوید که با واقعی‌ترین قیمت اقدام به عرضه 207 اقساطی کنند و تحت تأثیر حباب‌های کاذب، قیمت‌های اقساطی را نجومی تعیین نکنند.

ما در آرشا خودرو با قیمت واقعی و حاشیه سود متعارف 207 اقساطی را به فروش می‌رسانیم و با بهترین شرایط، طرح فروش اقساطی خودرو را عرضه می‌داریم. و لازم نیست هیچ نگرانی و دغدغه‌ای از باب قیمت قسطی خودروها داشته باشید.

 

 میزان پیش پرداخت و تعداد و مبلغ اقساط برای خرید خودرو 207 در آرشا خودرو چگونه است؟

با توجه به اوضاع و احوال اقتصادی حاکم بر کشور و اوضاع معیشتی مردم، تلاش کرده‌ایم شرایطی را فراهم کنیم که همه افراد متقاضی شرکت در طرح‌های فروش اقساطی 207 بتوانند پشت فرمان خودرو مورد علاقه‌شان بنشینند، بر همین اساس میزان پیش پرداخت به صورت حداقلی در نظر گرفته شده است و همه افراد با حداقل سرمایه هم می‌توانند از عهده آن بر بیایند.

مبلغ پرداختی برای اقساط و تعداد آن نیز در تعامل میان مدیران فروش آرشا خودرو و خریدار منعقد خواهد شد و شرایط به گونه‌ای پیش خواهد رفت که خریدار با کمترین فشار مالی مواجه شود. تا جایی که امکان داشته باشد تعداد اقساط نیز به صورت بلند مدت در نظر گرفته می‌شود.

 

نوع و تعداد چک درخواستی برای خرید قسطی 207 در آرشا خودرو چگونه است؟

برای دریافت اطلاعات دقیق درباره تعداد چک باید از خدمات مشاوره رایگان پیش از خرید که توسط کارشناسان خبره آرشا خودرو انجام می‌شود، بهره‌مند شوید. زیرا غالبا تعداد چک بر اساس مبلغ پیش پرداخت، تعداد و مبلغ اقساط در نظر گرفته میشود. اما باید بدانید که نوع چک مورد نیاز برای شرکت در طرح فروش اقساطی 207 آرشا خودرو، چک صیادی است.

 

مبلغ وام بانکی در طرح فروش اقساطی 207 آرشا خودرو چقدر است؟

متاسفانه در حال حاضر امکان اعطای وام از سوی مجموعه به خریدار برای شرکت در طرح فروش اقساطی پژو 207 وجود ندارد. آرشا خودرو این خلاء را با در نظر گرفتن حداقل مبلغ پیش پرداخت و اقساط بلند مدت جبران کرده است.

 

مدت زمان تحویل خودرو در طرح فروش اقساطی 207 در آرشا خودرو چگونه است؟

متقاضیان خرید قسطی 207 از آرشا خودرو باید بدانند که تحویل در این مجموعه یک ساعته است. به محض انعقاد قرارداد و انجام روال اداری معمول، خودرو به صورت فوری و آنی به خریدار تحویل خواهد شد. بنابراین خبری از انتظارهای کشنده برای دریافت خودرو یا درخواست مبالغ بیشتر در ازای واگذاری خودرو در مجموعه ما نیست.

 

وضعیت سند 207 در طرح فروش اقساطی خودرو آرشا خودرو چگونه خواهد بود؟

در طرح فروش اقساطی 207 از آرشا خودرو خریدار به اندازه‌ای که پیش پرداخت می‌پردازد، مالک سند خودرو به نام خودش خواهد بود. مابقی سند پس از پایان اقساط، به نام مالک ثبت خواهد شد.

 

بهترین زمان اقدام برای خرید اقساطی 207 اقساطی از آرشا خودرو چه زمانی است؟

اگر متقاضی خرید اقساطی 207 هستید، حاجت هیچ استخاره نیست! هم اکنون گوشی را بردارید و با کارشناسان ما تماس بگیرید. برای خرید خودرو منتظر اما و اگرها و شرایط بازار نمانید.

تجربه ثابت کرده است در کشور ما هر چقدر بیشتر انتظار بکشید تا تصمیمات بزرگ مالی را محقق کنید، مجبور خواهید بود تا پول بیشتری بپردازید. بنابراین برد با کسی است که برای خرید خودرو اقساطی تعلل نکند.

شرایط خرید اقساطی 207 از آرشا خودرو برای شهرستان ها چگونه خواهد بود؟

شرایط فروش اقساطی 207 از سوی آرشا خودرو برای هموطنان سراسر کشور در نظر گرفته شده است. منتها در حال حاضر دفاتر مجموعه ما در مراکز استان‌ها فعال نیستند و شهرستانی‌های عزیز برای عقد قرارداد ناگزیر به حضور در دفتر مرکزی مجموعه در پایتخت هستند.

بهتر است پیش از اقدام برای سفر به تهران و عقد قرارداد با کارشناسان مجموعه گفتگو کنید تا همه مدارک را به همراه داشته باشید و بستر مهیا باشد تا با خودرو جدید به منزل برگردید. برای اطلاع از جزییات طرح‌های فروش 207 اقساطی تماس بگیرید.

ثبت دیدگاه