شنبه تا پنجشنبه : ساعت 9 الی 18
با ما تماس بگیرید 02148000998

فروش اقساطی کوییک

فروش اقساطی کوییک

شرکت آرشا خودرو با دریافت مجوزهای لازم  فعالیت خود را سالها پیش در زمینه فروش اقساطی کوییک و خودروهای ایرانی و خارجی بصورت نقد و اقساط آغاز نمود و در حال حاضر نیز جزو شرکت هایی محسوب میگردد که به دلیل جلب رضایت مشتری توانسته فروش بالایی را در مقایسه با دیگر شرکت ها به خود اختصاص دهد.

یکی از محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا که چند سالی است وارد بازار شده است خودروی کوییک است که جزو خودروهای محبوب نیز قرار گرفته است. خودروی کوییک با توجه به اینکه  مشتریان زیادی برای خرید دارد اما به دلیل نوسانات قیمتی قدرت خرید برخی از اقشار جامعه را نیز برای خرید آن تا حدی کاسته است. یکی از روش هایی که برخی شرکت ها با اتخاذ آن توانسته اند این خودرو را به علاقمندان بفروش برسانند فروش اقساطی کوییک میباشد که مشتری در تعداد اقساطی مشخص میتواند این خودرو را تهیه کند. فروش اقساطی کوییک، که زیر مجموعه فروش اقساطی سایپا می‌باشد، از بهترین روش های فروش و محبوب ترین روش ها محسوب میگردد که بسیاری از افراد  با انتخاب این روش مالک این مدل خودرو شده اند.

کوییک در آرشا خودرو در طرح‌های فروش اقساطی کوییک آر و فروش اقساطی کوییک اتوماتیک پلاس , فروش اقساطی کوییک اس (s) نیز با یهترین شرایط برای ارائه به مشتریان گرامی موجود می‌باشد.

فروش اقساطی کوییک

فروش اقساطی کوییک مزیت های زیادی را برای مشتری به همراه دارد

یکی از مزیت هایی که با فروش اقساطی کوییک برای مشتری ایجاد میشود عدم پرداخت یکجای مبلغ خودرو میباشد. در واقع فروش اقساطی کوییک فشار مالی بسیار کمی را برای مشتری ایجاد میکند و دیگر نیازی به پرداخت تمامی مبلغ خرید نقدی خودرو وجود نخواهد داشت و بصورت اقساط و مرحله مرحله اقساط را پرداخت خواهد نمود. اقشار کم در آمد و همچنین با در آمد متوسط میتوانند با انتخاب روش فروش اقساطی کوییک این خودرو را بر اساس دریافتی ماهانه خود خریداری کنند و دیگر نیازی به پرداخت به یکباره برای خرید خودرو بصورت نقدی وجود نخواهد داشت.

برای اطلاع از قیمت کوییک اقساطی تحویل فوری، می‌توانید با مشاوران فروش ما در آرشا خودرو تماس بگیرید.

فروش اقساطی کوییک مناسب برای کم در آمد ها

افرادی که در آمد کمی در طول ماه دارند برای اینکه بتوانند یک خودرو برای خود تهیه نمایند به سراغ خرید خودرو به صورت قسطی میروند که این موضوع باعث میشود تا هزینه های به مراتب کمتری را برای خرید خودرو بپردازند و در تعداد اقساط مشخص خودروی مورد نیاز خود را تهیه کنند. فروش اقساطی کوییک نیز این مزیت را برای کم در آمدها و حقوق بگیرها بوجود می آورد تا بتوانند  خودروی کوییک را بصورت اقساطی که ماه به ماه پرداخت میکنند تهیه کرده و دیگر فشار های مالی زیاد بابت خرید نقد را متحمل نشوند.  این اقساط در برخی از شرکت ها بر اساس بودجه مشتری تعیین میشوند که کاملا به نفع مشتری خواهد بود.

فروش اقساطی کوییک

فروش اقساطی کوییک در تهران

کلان شهر تهران بیشترین متقاضی خرید خودرو در کشور میباشد و دلیل آن نیز جمعیت بالای  این شهر در مقایسه با دیگر شهرها میباشد. فروش اقساطی کوییک در تهران را شرکت های فروش اقساطی خودرو به صورت اقساط  و همچنین نقد بر عهده دارند که هر یک از این شرکت ها و مجموعه ها بر اساس سیاست کاری خود شرایط متفاوتی را برای فروش خودرو مد نظر قرار میدهند که این شرایط میتواند گاه به نفع مشتری باشد و گاه به ضرر او که البته مشتری با بررسی هایی که انجام میدهد به این موضوع پی خواهد برد. فروش اقساطی کوییک در تهران توسط شرکت آرشا خودرو نیز انجام میشود و میتوانید این شرکت را بعنوان یک شرکت معتبر در زمینه فروش نقد و اقساط انتخاب نمایید. شرکت آرشا خودرو نه تنها فروش اقساطی کوییک بلکه در زمینه فروش نقد کوییک نیز فعالیت میکند و در صورتیکه امکان خرید نقدی نیز برای شما وجود دارد میتوانید با انتخاب این مجموعه خودروی کوییک را آن هم در کوتاه ترین خریداری نمایید. این شرکت هر نوع خودرو در برند و مدل های خارجی و ایرانی را که نیاز داشته باشید بفروش میرساند.

چند نمونه از دیگر خودروها که در طرح فروش اقساطی سایپا در آرشا خودرو موجود می‌باشند، به شرح زیر است:

سوالات متداول:

 میزان پیش پرداخت و تعداد و مبلغ اقساط برای خرید خودرو کوییک در آرشا خودرو چگونه است؟

با توجه به اوضاع و احوال اقتصادی حاکم بر کشور و اوضاع معیشتی مردم، تلاش کرده‌ایم شرایطی را فراهم کنیم که همه افراد متقاضی شرکت در طرح‌های فروش اقساطی کوییک بتوانند پشت فرمان خودرو مورد علاقه‌شان بنشینند، بر همین اساس میزان پیش پرداخت به صورت حداقلی در نظر گرفته شده است و همه افراد با حداقل سرمایه هم می‌توانند از عهده آن بر بیایند.

مدت زمان تحویل خودرو در طرح فروش اقساطی کوییک در آرشا خودرو چگونه است؟

متقاضیان خرید قسطی کوییک از آرشا خودرو باید بدانند که تحویل در این مجموعه یک ساعته است. به محض انعقاد قرارداد و انجام روال اداری معمول، خودرو به صورت فوری و آنی به خریدار تحویل خواهد شد. بنابراین خبری از انتظارهای کشنده برای دریافت خودرو یا درخواست مبالغ بیشتر در ازای واگذاری خودرو در مجموعه ما نیست.

ثبت دیدگاه