شنبه تا پنجشنبه : ساعت 9 الی 18
با ما تماس بگیرید 02148000998

فروش اقساطی پژو پارس، خرید با اقساط 36 ماهه

فروش اقساطی پژو پارس، خرید با اقساط 36 ماهه

حضور پژو پارس در ایران بیست ساله شده است و جالب اینکه همچنان تقاضا برای خرید اقساطی پژو پارس و نیز خرید نسخه کار کرده و قدیمی آن در بازار دست دوم بالاست! پارس تا کنون در مدل‌های متنوعی از جمله LX, ELX، دوگانه، اتومات و پارس سال یا معمولی تولید و عرضه شده است و جالب است بدانید این خودرو یکی از گران‌تربن سدان‌های تولید داخل است.

چنانچه قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی پژو پارس را دارید، ما در آرشا خودرو با شرایطی فوق العاده در ماه‌های باقیمانده از سال جاری این خودرو پرطرفدار را عرضه می‌کنیم. برای اطلاع از جزئیات و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

02148000998

خرید اقساطی پژو پارس

مقدمه برای پژو پارس

موفقیتی که ایران خودرو با محصولات پژو کسب کرده، کم نظیر است! حدود چهل سال از ورود محصولات این کمپانی فرانسوی به ایران می‌گذرد و علی رغم پا به سن گذاشتن اکثر آن‌ها هنوز هم پر طرفدارند، هنوز هم برای خرید آن‌ها تقاضا وجود دارد و هنوز نسخه‌های جدیدی روی خط تولید کمپانی ایرانی قرار می‌گیرد.

اگر متقاضی پژو پارس اقساطی هستید به احتمال زیاد اطلاع دارید که خودرو مورد علاقه شما فیس لیفت شیر سالخورده فرانسوی الاصل یعنی ۴۰۵ است و ایران خودرو تلاش کرد تا پارس را با الهام از ۴۰۵ تا جایی که امکان دارد به ۴۰۶ نزدیک کند. آنچه از رصد بازار خودروهای داخلی و جدول فروش ماشین‌ها استنباط می‌شود، این است که ایران خودرو به زودی پارس را از خط تولید خود کنار نخواهد برد و احتمالا باید منتظر نمونه‌های جدیدتری از پارس هم باشیم.

چنانچه شما هم به دنبال بهترین طرح فروش اقساطی پژو تحویل فوری هستید، هم اینک این طرح در دستور کار مجموعه ما قرار دارد. شما در طرح ویژه زمستانه مجموعه ما برای فروش اقساطی خودرو، می‌توانید با حداقل سرمایه، کم‌ترین پیش پرداخت و اقساط بلند مدت، پارس اصیل و زیبای خود را به خانه ببرید.

 

ویژگی های خودروی پژو پارس مدل های مختلف

پارس بیست سال است که در جاده‌های ایران می‌تازد و عحیب‌تر اینکه نه تنها کنار گذاشته نشده است، بلکه سال به سال محبوب‌تر شده است. در حال حاضر چنانچه قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی پژو پارس را داشته باشید، یکی از 4 مدل زیر را در نظر دارید:

  • پارس معمولی یا پارس سال
  • پارس LX TU5
  • پارس اتومات
  • پارس ELX

در ادامه به ویژگی انواع مدل‌های پارس خواهیم پرداخت.‌

 

مشخصات ظاهری انواع مدل‌های پژو پارس

  • ظاهر پارس سال

پارس سال همان پارس معمولی است و نسخه فیس لیفت ۴۰۵ محبوب ایرانی‌هاست که با آن چراغ‌های کشیده و کابین جادار و دماغه بلندش طرفداران بسیاری داشت و البته هنوز هم دارد.

ظاهر پارس سال از ۴۰۵ مدرن‌تر است و ما هر چقدر بخواهیم اینجا بنویسیم که این ماشین که نقطه عطفی در تولید نسخه فیس لیفت از یک خودرو دیگر به شمار می‌رود این روزها دیگر قدیمی شده است، اما سطح تقاضا برای خرید پژو پارس قسطی در مدل معمولی بیانگر این واقعیت است که پیر و جوان، همچنان پارس را به بسیاری از خودروهای هم رده قیمتی ترجیح می‌دهند!

برای شرکت در طرح فروش اقساطی پژو پارس آرشا خودرو با مراکز فروش ما تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب مجموعه اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما بگذارند.

  • ظاهر پارس LX TU5

این مدل از پژو پارس ظاهری کاملا مشابه با پارس معمولی دارد و اگر بخواهید تشخیص دهید با ال ایکس تیوفایو مواجهید یا پارس سال، کافی است به رینگ‌ها و آینه‌های جانبی دقت کنید.

  • ظاهر پارس اتومات

پارس اتومات هم از نظر ظاهری به همان راهی رفته است که پیشینیان او رفته‌اند و جز رینگ آلومینیومی ۱۵ اینچی از نظر ظاهری تفاوت قابل توجه دیگری ندارد.

  • ظاهر پارس ELX

مهندسان ایران خودرو از همان ابتدا قصد داشتند پارس را به شکل و شمایل ۴۰۶ نزدیک کنند، اما این مهم بیش از همه در پارس ای ال ایکس محقق شد. ظاهر جدی و پرتوان این نسخه از پارس توانست مشتریان بیشتری را به خود جلب کند و متقاضیان قابل توجهی برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی پژو پارس ایران خودرو مترصد فرصت باشند.

فرصتی که هم اکنون آرشا خودرو با مزایای ویژه برای هموطنان سراسر کشور فراهم کرده است. احتمالا خیلی راحت از روی ظاهر بتوانید تشخیص دهید که نسخه ای ال ایکس کدام است، با این حال تفاوت در چراغ عقب، رینگ اسپرت و وجود سنسور دنده عقب روی سپر پشت ماشین می‌تواند کدهایی باشد که خیلی زود به شما برای شناسایی مدل پارس کمک کند.

مشخصات طراحی داخلی انواع مدل‌های پژو پارس

  • کابین پارس سال

پارس معمولی کابینی شبیه به ۴۰۵ دارد، البته عینا همان کابین در پارس اجرا نشده و اندک تغییر و تحولاتی اتفاق افتاده است. مثلا شما در پارس سال با غربیلک خوش فرم‌تر، سر دنده جدید و تریم چوبی در داشبورد مواجه خواهید بود که با طراحی داخلی ۴۰۵ تفاوت دارد.

بررسی فنی پژو پارس و خرید اقساطی این خودرو

 

  • کابین پارس LX

کابین پارس ال ایکس از نسخه معمولی بهتر است، اما بهتر نسبت به نسخه قبلی و نمی‌توان ادعا کرد این طراحی داخلی برای قرن جدید همچنان راضی کننده است! وجود تریم بژ و طراحی جدید تودری‌ها مهم‌ترین تغییراتی است که در این نسخه از پارس سال شاهد بودیم.

 

  • کابین پارس اتومات

در توصیف طراحی داخلی و کابین پارس اتومات عینا باید به توضیح درج شده در بخش قبل مراجعه کنید. کابین پارس اتومات، همان کابین پارس LX است.

 

  • کابین پارس ELX

اگر قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی پارس سال برای نسخه ای ال ایکس را دارید، باید بدانید که کابین جذاب این سدان خانوادگی با داشبوردی به رنگ روشن، صندلی‌هایی با ارگونومی مناسب و کامپیوتر سفری به مراتب از دیگر برادرانش بهتر است.

اما این واقعیت را هم به شما بگوییم که ایران خودرو فقط در یک دوره محدود، تولیدات خود را با این کابین عرضه کرد و بعد از آن همه چیز به حالت کابین LX برگشت! به طور کلی اگر طرفدار پارس هستید، بهتر است روی مزیت جادار بودن کابین تمرکز کنید و به دیگر موارد فکر نکنید؛ چون چه از نظر متریال چه از نظر کیفیت واقعا حرف زیادی برای گفتن وجود ندارد.

بهترین شرایط اقساطی پژو پارس در حال حاضر از سوی آرشا خودرو برای هموطنان سراسر کشور در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید با هر توان مالی که دارید با کمترین پیش پرداخت و طی اقساط بلند مدت مدل پارس مورد نظر خود را از مجموعه ما بخرید. با ما تماس بگیرید.

 

مشخصات فنی انواع مدل‌های پژو پارس

  • توان فنی پارس سال

پیشرانه: ۱۷۶۱ سی سی تنفس طبیعی ۴ سیلندر ۸ سوپاپه

جعبه دنده: پنج سرعته دستی

حداکثر قدرت: ۹۷ اسب بخار

گشتاور: ۱۵۵ نیوتن متر

شتاب صفر تا صدی: ۱۱ ثانیه

حداکثر سرعت: ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت است

مصرف سوخت ترکیبی: ۹.۱ لیتر در هر صد کیلومتر

استاندارد آلایندگی: یورو ۳

خرید قسطی پژو پارس و بررسی ظاهری این خودرو

 

  • توان فنی پارس LX

پیشرانه: ۱۵۸۷ سی سی تنفس طبیعی ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپه

حداکثر قدرت: ۱۰۸ اسب بخار

گشتاور: ۱۴۲ نیوتن متر

شتاب صفر تا صدی: ۱۳.۲ ثانیه

حداکثر سرعت: ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت

استاندارد آلایندگی: یورو ۳

مصرف سوخت ترکیبی: ۷.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر

برای استفاده از شرایط خرید پژو پارس اقساطی با مراکز فروش آرشا خودرو تماس بگیرید تا از مزایایی چون تحویل فوری، ثبت سند به نام خریدار و اقساط بلند مدت، بهره‌مند شوید. برای اطلاع از جزئیات مدل LX، می‌توانید از صفحه‌ی فروش اقساطی پژو پارس LX(tu5) دیدن بفرمایید.

 

  • توان فنی پارس اتومات

پیشرانه: ۱۵۸۷ سی سی تنفس طبیعی ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپه

حداکثر قدرت: ۱۰۸ اسب بخار

گشتاور: ۱۴۲ نیوتن متر

جعبه دنده: ۴ سرعته خودکار

حداکثر سرعت: ۱۸۷ کیلومتر بر ساعت شتاب صفر تا صدی: ۱۴.۲ ثانیه

میزان مصرف سوخت ترکیبی: صدی ۸.۲ لیتر

استاندارد آلایندگی: یورو ۳

 

  • توان فنی پارس ELX

پیشرانه: ۱۷۶۱ سی سی تنفس طبیعی با ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ

حداکثر قدرت: ۱۱۰ اسب بخار

گشتاور: ۱۵۵ نیوتن متر

جعبه دنده: پنج سرعته دستی

شتاب صفر تا صدی: ۹ ثانیه‌

حداکثر سرعت: ۱۹۵ کیلومتر بر ساعت

مصرف سوخت ترکیبی: ۸.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر

استاندارد آلایندگی: یورو ۳

شاید با بررسی مشخصات فنی انواع پارس، شما که متقاضی شرکت در طرح‌های فروش اقساطی پژو پارس هستید قدری سر در گم شوید که بلاخره کدام مدل برای ما مناسب است؟! شما باید هدفتان را از خرید پارس مشخص کنید.

راحتی دنده اتومات؟! پارس اتومات! یک خودرو پرتوان و کم مصرف؟! پارس ال ایکس با موتور تیوفایو، سرعت و مانور در جاده؟! پارس ای ال ایکس! دلیل محبوبیت پارس هم دقیقا همین است، برای هر سلیقه‌ای بهترین پاسخ را ارایه می‌دهد.

اگر مترصد فرصتی برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی پژو پارس هستید، با ما تماس بگیرید.

مدارک مورد نیاز جهت خرید قسطی پژو پارس

 

تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی انواع مدل‌های پژو پارس

درست است که پژو پارس محبوب است و از نظر قیمتی هم جز خودروهای داخلی گران دسته بندی می‌شود، اما از نظر ایمنی دارای حداقل‌هایی است که در برابر خودروهای امروزی اصلا قابل بیان نیستند. از نظر رفاهی هم انتظار نداشته باشید با بهره‌گیری از شرایط اقساطی پژو پارس سال و دیگر نسخه‌ها غرق در امکانات شوید، پر امکانات‌ترین نسخه پارس، مدل ال ایکس است که برتری آن نیز فقط در مقایسه با دیگر برادرانش به چشم می‌آید نه با خودروهای مدرن داخلی یا خارجی.

شرایط خرید پژو پارس قسطی ایران خودرو با تحویل فوری

اگر قصد خرید اقساطی پژو پارس را دارید ما در آرشا خودرو با ایجاد بهترین و مناسب‌ترین بستر در کنار شما هستیم تا کمبود پس انداز و مشکل تامین اعتبار مانعی بر سر راه ماشین‌دار شدن نباشد. بر این اساس شما می‌توانید از مزایای:

  • تحویل فوری
  • ثبت سند به نام خریدار
  • تنظیم قرارداد قانونی و شفاف
  • اقساط بلند مدت
  • تعیین مبلغ اقساط بر اساس درآمد خریدار
  • عمل به تمام تعهدات از سوی فروشنده
  • قیمت واقعی
  • خرید خودرو با حداقل پیش پرداخت
  • دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید

لازم به ذکر است که این شرایط به طور کلی برای همه‌ی خودروهای ارائه شده توسط آرشا خودرو برقرار است. برای مشاهده می‌توانید از طریق مطالعه‌ی صفحات فروش اقساطی خودرو داخلی و فروش اقساطی ایران خودرو اقدام کنید.

آیا پژو پارس ارزش خرید دارد؟!

با توجه به قیمت فروش اقساطی پژو پارس و نیز اوضاع حاکم بر بازار خودرو نباید بی‌گدار به آب زد. بنابراین لازم است تا پیش از هر تصمیم مالی بزرگ، نفع و زیان معامله از وجوه مختلف مورد بررسی قرار گیرد. به همین دلیل در این بخش قصد داریم صراحتا به این سوال پاسخ دهیم که آیا خرید قسطی پارس از نظر اقتصادی می‌صرفد؟!

فارغ از نوع خودرو لازم است بدانید در اقتصادهایی مانند اقتصاد کشور ما که به شدت درگیر تورم است، خرید اقساطی منطقی‌ترین راه سرمایه‌گذاری است، حتی اگر پول کافی برای خرید نقدی موجود باشد. زیرا قیمت‌ها به سرعت بالا می‌روند و قدرت خرید پول کم و کمتر می‌شود.

درباره شرکت در طرح‌های فروش اقساطی پژو پارس که از سوی آرشا خودرو ارائه شده است نیز، باید گفت با توجه به مزایای پارس از جمله ظاهری اصیل و جذاب، کابینی جادار و عملکرد فنی مطلوب، این خودرو با وجود بسیاری از کاستی‌ها همچنان رقیب جدی برای خودروهای جدید تولید داخل یا حتی مونتاژی‌ها و وارداتی‌هاست. یک مزیت بزرگ دیگر پارس که خرید آن را توجیه می‌کند بازار دست دوم همواره پر رونق آن است. یعنی هر وقت بخواهید می‌توانید آن را تبدیل به پول کنید.

به عنوان یکی دیگر از گزینه‌های پیش رو برای خرید پژو پارس، می‌توانید به طرح فروش اقساطی پژو پارس دوگانه موجود در آرشا خودرو فکر کنید.

مدارک مورد نیاز جهت خرید پژو پارس اقساطی

چنانچه متقاضی شرکت در طرح فروش اقساطی پژو پارس از آرشا خودرو هستید، برای عقد قرارداد به اصل و کپی مدارک شناسایی، شغلی و سکونتی خود نیاز خواهید داشت. هم چنین ارائه چک صیادی در هنگام تدوین قرارداد لازم است که تعداد آن را باید از کارشناسان آرشا خودرو استعلام کنید.

مراحل ثبت خرید پژو پارس قسطی تحویل فوری از شرکت آرشا خودرو

شما برای ثبت درخواست خود مبنی بر شرکت در طرح فروش اقساطی پژو پارس از آرشا خودرو، می‌توانید با مراکز فروش ما تماس بگیرید تا از خدمات مشاوره رایگان نیز بهره‌مند شوید.

قیمت فروش اقساطی پژوپارس اقساطی ایران خودرو

قیمت روز تمام خودروهای داخلی، وارداتی و مونتاژی بر اساس معاملات واقعی در همان روز تعیین می‌شود، بنابراین استعلام امروز شما از شرکت‌ها برای قیمت پارس، به این معنا نیست که فردا و هفته دیگر نیز قیمت ثابت بماند. با این حال این اطمینان را به شما می‌دهیم که قیمت اقساطی خودروها در مجموعه ما کاملا واقعی است، برای استعلام قیمت روز انواع پژو پارس با کارشناسان آرشا خودرو تماس بگیرید.

میزان پیش پرداخت و تعداد و مبلغ اقساط برای خرید اقساطی پارس سال از آرشا خودرو چقدر است؟

آرشا خودرو امکان خرید اقساطی پژو پارس با کمترین پیش پرداخت را هم فراهم آورده است، اما برای استعلام دقیق مبلغ حداقل پیش پرداخت بهتر است با کارشناسان ما مرتبط شوید. مبلغ اقساط به توان مالی مشتری بستگی دارد و تعداد آن به مبلغ پیش پرداخت و در تعامل با خریدار تعیین خواهد شد.

نوع و تعداد چک درخواستی از سوی مجموعه آرشا خودرو برای فروش اقساطی پژو پارس چگونه است؟

نوع چک درخواستی از سوی مجموعه آرشا خودرو برای فروش اقساطی پژو پارس صیادی بوده و تعداد آن بستگی به تعداد اقساط دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مراکز فروش ما تماس بگیرید و با کارشناسان ما گفتگو کنید.

مبلغ وام بانکی برای خرید اقساطی پژو پارس از آرشا خودرو چقدر است؟

مجموعه ما در حال حاضر امکان پرداخت وام و تسهیلات به خریداران محترم را ندارد، اما شرایط منعطف فروش اقساطی پژو پارس با این هدف در نظر گرفته شده است که همه افراد با هر توان مالی که دارند بتوانند برای خرید خودرو مورد علاقه خود اقدام کنند و نگرانی بابت تأمین اعتبار نداشته باشند.

مدت زمان تحویل خودرو در طرح فروش اقساطی پژو پارس آرشا خودرو چقدر است؟

تحویل ماشین در طرح‌های فروش آرشا خودرو از جمله طرح فروش اقساطی پژو پارس یک ساعته خواهد بود و به صورت تحویل فوری، ماشین جدید را دریافت خواهید کرد.

وضعیت سند پژو پارس در طرح فروش اقساطی این خودرو از آرشا خودرو چگونه است؟

خریدار مالک سند پژو پارس خواهد شد به اندازه مبلغی که بابت پیش پرداخت به فروشنده تحویل داده است. مابقی سند در اختیار فروشنده خواهد بود تا پایان اقساط.

بهترین زمان اقدام برای خرید اقساطی پژو پارس از آرشا خودرو چه زمانی است؟

کار امروز را به فردا واگذارید! اگر قصد خرید اقساطی پژو پارس دارید، هم اکنون از فرصت طرح ویژه آرشا خودرو بهره‌مند شوید، آینده بازار خودرو در ایران قابل پیش بینی نیست.

شرایط خرید اقساطی پژو پارس از آرشا خودرو برای متقاضیان شهرستانی چگونه است؟

چنانچه قصد شرکت در طرح فروش اقساطی پژو پارس آرشا خودرو را دارید، اما در شهرستان ساکن هستید، حتما پیش از حضور در دفتر مجموعه با کارشناسان ما گفتگو کنید تا تمامی مدارک لازم را به همراه داشته باشید.

ثبت دیدگاه