شنبه تا پنجشنبه : ساعت 9 الی 18
با ما تماس بگیرید 02148000998

فروش اقساطی هایما

فروش اقساطی هایما

هایما، کراس اوور جذاب چینی خیلی زود توانست جای خود را در بین مشتریان ایرانی باز کند. این خودرو به سبب مزایای متعددی که دارد با استقبال خوبی مواجه شده است و در این میان، باید به ظاهر زیبا و ابعاد مناسب، گیربکس قدرتمند، ایمنی مطلوب و امکانات رفاهی متعدد اشاره کرد.

بر اساس خواست و نظر کاربران، ما در آرشا خودرو تمهیداتی اندیشیده‌ایم تا علاقه‌مندان به شرکت در طرح فروش اقساطی هایما بتوانند با بهترین شرایط، صاحب خودرو محبوب خود شوند. تحویل فوری، ثبت سند هایما به نام خریدار، اقساط بلند مدت و ارائه مشاوره رایگان پیش از خرید از جمله این شرایط است. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از جزئیات طرح‌های فروش قسطی این خودرو با مراکز فروش ما تماس بگیرید. 02148000998

 

 

مقدمه برای هایما

خودروهایی که از چین می‌آیند به نسبت خودروهای رقیب از دیگر برند‌ها، ارزان‌تر هستند. علت این مسأله را باید در قیمت پایین تولید در سرزمین اژدها جستجو کرد. هم نیروی کار ارزان در اختیار سازندگان است و هم دولت با پرداخت یارانه از خودروسازان خود حمایت می‌کند.

از طرفی حجم تولید به گونه‌ای است که خیلی زود هزینه را به فایده تبدیل می‌کند و برمی‌گرداند. با این مقدمه باید به کسانی که متقاضی شرکت در طرح‌های فروش اقساطی هایما هستند، بگوییم که این ماشین یکی از تولیدات باکیفیت چینی است که امتیازات متعددش باعث شد تا ایران خودرو به عنوان اولین و بزرگترین شرکت خودروساز ایرانی به سراغ تعامل و همکاری با خودروساز چینی برای مونتاژ این غول چشم نواز برود.

کمپانی هایما، قدمت زیادی ندارد، در واقع باید بگوییم این شرکت اصلا مستقل نیست و یکی از وابستگان گروه فاو به شمار می‌رود. هایما، کوتاه شده عبارت “هاینان مزدا” است؛ چراکه در سال 1992 میلادی دولت استان “هاینان” چین با کمپانی مزدا به تفاهم رسید تا سرمایه‌گذاری مشترکی را برای عرضه محصولات مزدا رقم بزنند.

برای متقاضیان خرید هایما اقساطی شاید جالب باشد که بدانند این خودرو روی پلتفرم مزدا CX7 ساخته شد و در نسخه‌های بعدی به پلتفرم فورد اسکیپ ارتقا پیدا کرد. مهندسان کمپانی هایما اعلام کرده‌اند که در تکمیل مشخصات فنی این شاسی بلند جذاب از فناوری موجود در سیستم خودروهایی مانند میتسوبیشی و مزدا و بوش الهام گرفته‌اند.

هایما که اولین بار 12 سال پیش در نمایشگاه خودرو چین به معرض نمایش گذاشته شد، موفقیت‌های بسیاری را در بازار جهانی کسب کرد. این موفقیت‌ها باعث شد تا ایران خودرو، برای واردات این خودرو خیز بردارد و سپس کمپانی چینی را متقاعد به همکاری برای مونتاژ نماید.

هم اکنون امکان خرید هایما اقساطی ایران خودرو در آرشا خودرو برای هم‌وطنان سراسر کشور فراهم شده است، برای ثبت نام و اطلاع از جزئیات سایر طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو و یا دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید، با ما تماس بگیرید.

هایما اقساطی بدون نیاز به ضامن

اولین نسخه از هایما که وارد ایران شد، هایما اس 7 بود و در سال 1394 پا به جاده‌های کشور گذاشت. این خودرو نسبت به رقبای هم‌رده خود ظاهری مدرن‌تر داشت و به همین علت خرید نقدی و شرکت در طرح‌های فروش اقساطی هایما بسیار پر رونق شد.

کمپانی ایرانی، در خط تولید خراسان اقدام به مونتاژ هایما کرد، اگرچه معمولا وقتی پای خودروهای خارجی به خط تولید شرکت‌های ایرانی می‌رسد به خودی خود از کیفیت ساخت آن‌ها کاسته می‌شود؛ با این وجود هایما از همان ابتدا نسبت به رقبا، خودرویی با امتیازات بیشتر بود و هنوز هم طرفداران زیادی وجود دارند که مترصد شرکت در طرح‌های فروش هایما اقساطی هستند. علت این محبوبیت را باید در حمایت‌های فنی مزدا، بوش و میتسوبیشی جستجو کرد.

ضمنا ناگفته نماند که مونتاژ هایما نخستین تجربه همکاری ایران خودرو با یک شرکت چینی برای تولید SUV به شمار می‌رود.  اس‌یو‌وی‌ها، خودروهایی همه منظوره هستند که هم قابلیت پیمودن مسافت در شرایط جاده‌ای سخت را دارند و هم سواری نرم و راحتی ارائه می‌دهند.

 

ویژگی های خودروی هایما

اگر شما هم یکی از صدها متقاضی بهره‌مندی از طرح‌های فروش اقساطی هایما ایران خودرو هستید، ضروری است تا اطلاعات کاملی درباره مشخصات این خودرو داشته باشید. ما در ادامه هایما اس 7 را از وجوه مختلف بررسی می‌کنیم.

جهت اطلاع از طرح فروش اقساطی هایما 7s و فروش اقساطی هایما s5 می‌توانید با مشاوران آرشا خودرو در ارتباط باشید.

  • مشخصات ظاهری هایما

اگر یکی از اصلی‌ترین دلایل شما برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی هایما، صاحب شدن یک خودرو شاسی بلند است، به شما باید گفت که هایما یک شاسی بلند واقعی است.

اگرچه بسیاری از خودروسازان تلاش می‌کنند با استفاده از المان‌های مدرن متنوع و گاهی بهره‌گیری از تجهیزات و طراحی فانتزی، ظاهر خودرو خود را به ماشین‌های روز نزدیک کنند، اما تمرکز طراحان کمپانی هایما بر روی شاخصه‌هایی بوده است که خشونت،

جدیت و قدرت این کراس اوور سایز متوسط را به رخ بکشد. به همین دلیل از خطوط حجیم، طراحی عضلانی و قطعات درشت و زمخت استفاده شده است تا قدرت و توان این ماشین را به مخاطب القا کند. همه چیز در ظاهر هایما، دست به دست هم داده است تا شما حس یک ماشین آفرود را از هایما دریافت کنید، از لاستیک‌های بلند گرفته تا ارتفاع از سطح زمین و سادگی طراحی.

  • طراحی داخلی هایما

اولین نسخه از هایما که وارد ایران شد دارای کابین شیک و ساده‌ای بود. اگر شما از علاقه‌مندان به کابین‌های پر زرق و برق هستید، قدری بعید به نظر می‌رسد که هایما اس 7 معمولی با طراحی داخلی‌اش بتواند شما را راضی کند. بهتر است شما به سراغ  طرح هایما اقساطی تحویل فوری برای نسخه S7  پلاس بروید که هم اکنون امکان خرید قسطی آن از سوی آرشا خودرو با بهترین شرایط فراهم شده است.

البته این به این معنی نیست که کابین هایما معمولی زیبا و شکیل نیست، بلکه اگر بخواهیم آن را با خودروهای امروزی مقایسه کنیم شاید قدری قدیمی به نظر برسد. با این حال این طراحی داخلی هنوز هم طرفداران خودش را دارد.

قدرتمندی ظاهر هایما در طراحی داخلی نیز تداوم داشته است، وقتی پشت صندلی راننده می‌نشینید، حس می‌کنید حاکم قدرتمند یک سرزمین امن هستید! کنسول میانی برآمده، داشبورد حجیم، فضای داخلی و به طور کلی طراحی کابین چنین حسی را منتقل می‌کنند. فضای کابین نیز کافی است، بنابراین دغدغه شما مبنی بر داشتن یک خودرو خانوادگی برای سفرهای دور و دراز را به خوبی برطرف می‌کند.

اگر به دنبال بهترین شرایط فروش اقساطی هایما هستید، آرشا خودرو مناسب‌ترین گزینه برای شماست. برای اطلاع از جزییات شرایط فروش هایما قسطی با ما تماس بگیرید.

هایما قسطی بلند مدت

  • مشخصات فنی هایما

هایما اس 7 که نخستین نمونه وارداتی به کشور بود، دارای یک پیشرانه 2 لیتری با حداکثر قدرت 148 اسب بخار و گشتاور 180 نیوتن‌متری است. این شاسی بلند چینی با وزن 1545 کیلوگرمی‌اش پس از 15.8 ثانیه به حداکثر شتاب می‌رسد و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 8.8 لیتر است.

حداکثر سرعت هایما اس 7 نیز 165 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. واضح است که این غول جذاب، در نسخه‌های ابتدایی نمی‌توانست نیاز هیجان دوستان را برآورده کند و شتاب کند و سرعت کم سبب شد تا مهندسان ایران خودرو به فکر تولید و عرضه نسخه توربو بیفتند.

در نسخه توربو حداکثر قدرت موتور به 170 اسب بخار رسید و گشتاور نیز 230 نیوتن متر شد. هم‌چنین گیر بکس 5 سرعته اتومات جای خود را به نسخه 6 سرعته داد.

چنا‌ن‌چه قصد شرکت در طرح فروش اقساطی هایما توربو را از آرشا خودرو دارید، خوب است بدانید که‌ مهندسان ایران خودرو از وزن کلی این شاسی بلند کم نکردند، اما موفق شدند با استفاده از پیشرانه توربو، شتاب صفر تا صدی آن را به 10.5 ثانیه برسانند و حداکثر سرعت آن را به 170 کیلومتر بر ساعت ارتقا دهند.

 

  • تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی هایما

اگرچه انواع نسخه‌های هایما اعم از توربو، توربو پلاس و حتی S5  از نظر امکانات ایمنی و رفاهی چندین آپشن بیشتر از نسخه معمولی دارند، اما هایما اس 7 معمولی هم از نظر ایمنی و امکانات رفاهی در سطح قابل قبولی قرار دارد.

این شاسی بلند از نظر امکانات ترمز و پایداری دارای ترمز ضد قفل ABS، ترمز کمکی BAS، کنترل کشش TCS و پایداری الکترونیکی ESP است، هم چنین شما با خرید هایما اقساطی از آرشا خودرو صاحب کراس اووری می‌شوید که دارای چهار کیسه هوای راننده، سرنشین جلو و ایربگ‌های جانبی است.

از نظر امکانات رفاهی هم که خودروهای ساخت چین همواره زبانزد در برخورداری از آپشن‌های متعدد بوده‌اند و هایما نیز از این قاعده مستثنی نیست. سامانه کنترل فشار باد تایرها، دوربین دنده عقب، کامپیوتر سفری، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه  داخلی الکتروکرومیک، آینه جانبی برقی مجهز به گرمکن، سانروف، صندلی چرمی، استارت دکمه‌ای، کروز کنترل و  چراغ روز تنها بخشی از امکانات هایما اس 7 معمولی به شمار می‌رود.

شما با استفاده از طرح خرید هایما اقساطی ایران خودرو  و یا به طور کلی فروش اقساطی خودرو داخلی، که مجموعه ما امکان شرکت در آن را برایتان فراهم کرده است، تمام امکانات مورد علاقه مشتریان ایرانی را از آن خود خواهید کرد. سانروف، کروز کنترل، کابین چرمی و استارت دکمه‌ای تنها مواردی از امکانات مورد علاقه در کشور ماست که نقش مهمی در تصمیم‌گیری نهایی خریدار برای خرید یک خودرو دارد. مواردی که هایما تمام آن‌ها را داراست.

 

شرایط فروش اقساطی هایما ایران خودرو با تحویل فوری

برای شرکت در طرح فروش اقساطی هایما که از سوی آرشا خودرو ارائه شده است، پیش‌شرط عجیب و غریبی نیاز نیست. همین که در گفتگو با مشاوران خبره مجموعه ما به این نتیجه رسیده باشید، که خرید هایما بهترین گزینه برای شماست و مدارک شما برای ثبت نام تکمیل باشد، باید گفت که شما گام بزرگ برای خرید این خودرو را برداشته‌اید.

بیش از اینکه آرشا خودرو برای شما پیش‌شرطی جهت استفاده از طرح‌های خرید هایما اقساطی تعیین کرده باشد، این شما هستید که از مجموعه ما امتیاز دریافت می‌کنید. خرید قسطی خودرو در مرکز ما با مزایای تحویل فوری و یک ساعته هایما، ثبت سند به نام خریدار، اقساط بلند مدت، قیمت واقعی و تنظیم قراردادهای قانونی همراه خواهد بود.

خرید هایما اقساطی

مدارک مورد نیاز جهت خرید هایما اقساطی

متقاضیانی که قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی هایما را دارند، کافی است برای عقد قرارداد با در دست داشتن مدارک هویتی، شغلی و سکونتی در مرکز فروش آرشا خودرو حضور به هم رسانند. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاه شدن از تمام مدارکی که باید در روز معامله با خود به همراه داشته باشید، با مراکز فروش ما تماس بگیرید.

چنانچه از یکی از استان‌های دور یا نزدیک، قصد سفر به پایتخت برای خرید قسطی هایما از مجموعه ما را دارید، دریافت مشاوره تلفنی رایگان پیش از خرید ماشین می‌تواند به شما اطلاعات دقیق‌تر و جزئی‌تری ارائه دهد. بنابراین زودتر به نتیجه می‌رسید و به علت جا ماندن یکی از مدارک، بردن هایما به پارکینگ خانه به تعویق نمی‌افتد!

مراحل ثبت خرید هایما اقساطی تحویل فوری از شرکت آرشا خودرو

برای ثبت درخواست خرید هایما اقساطی ایران خودرو در مجموعه آرشا خودرو کافی است با مشاوران ما تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما ضمن پاسخ به سؤالات و ابهامات شما، مدارک لازم و تاریخ حضور در مجموعه برای ثبت قرارداد را نیز به شما اعلام خواهند کرد. شرایط را نیز می‌توانید از طریق فروش اقساطی خودرو دنبال بفرمایید.

قیمت فروش اقساطی هایما

قیمت خودروهای وارداتی و مونتاژی تابعی از نرخ روز ارز است. بنابراین باید تحت رصد لحظه‌ای قرار بگیرد، با این حال قیمت روز هایما بر اساس نرخ معاملات واقعی در هر روز تعیین می‌شود. قیمت فروش اقساطی هایما در آرشا خودرو کاملا واقعی است و به دور از حباب‌های کاذب بازار تعیین می‌شود.

هم چنین حاشیه سود فروش قسطی خودرو در مجموعه ما کاملا منطقی بوده و بر اساس عرف معمول بازار در نظر گرفته می‌شود. برای استعلام قیمت روز هایما با ما تماس بگیرید.

 

سؤالات متداول

میزان پیش پرداخت در طرح فروش اقساطی هایما چقدر است؟

آرشا خودرو بستری فراهم کرده است که همه اقشار با هر میزان درآمد بتوانند با حداقل سرمایه و کمترین پیش‌پرداخت صاحب خودرو دلخواه خود شوند. برای اطلاع از مبلغ دقیق پیش پرداخت برای خرید هایما اقساطی با دفاتر این مجموعه تماس بگیرید.

 

تعداد و مبلغ اقساط در طرح فروش اقساطی هایما چگونه است؟

با توجه به اوضاع معیشتی مردم، آرشا خودرو تدابیری اندیشیده است تا در سال 1402 مبلغ اقساط در تعامل با خریدار و بر اساس توان مالی او تعیین شود و مدت بازپرداخت اقساط در طرح فروش اقساطی هایما نیز بلند مدت در نظر گرفته می‌شود.

 

نوع و تعداد چک درخواستی از سوی آرشا خودرو در طرح فروش اقساطی هایما چگونه تعیین می‌شود؟!

نوع چک مورد نیاز در طرح فروش اقساطی هایما برای معامله با آرشا خودرو باید صیادی باشد، اما تعداد چک به تعامل مدیران فروش این مجموعه با خریدار بستگی دارد و با توجه به مبلغ پیش پرداخت و تعداد اقساط متغیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر فروش مجموعه تماس حاصل نمایید.

 

مبلغ وام بانکی در طرح فروش اقساطی هایما چقدر است؟

متاسفانه در حال حاضر امکان اعطای وام از سوی آرشا خودرو به متقاضیان شرکت در طرح فروش اقساطی هایما وجود ندارد.

 

مدت زمان تحویل خودرو در طرح فروش اقساطی هایما آرشا خودرو چقدر است؟

آرشا خودرو به تحویل خودرو به خریداران، طی مدت یک ساعت شهرت دارد! بنابراین هر روزی که برای خرید اقساطی هایما با مدیران فروش این مجموعه پشت میز معامله بنشینید، پس از عقد قرارداد و انجام روال معمول به صورت فوری و آنی شاسی بلند جذاب خود را تحویل خواهید گرفت و با خود به خانه خواهید برد.

 

وضعیت سند خودرو در طرح فروش اقساطی هایما آرشا خودرو چگونه خواهد بود؟

شما با شرکت در طرح فروش اقساطی هایما آرشا خودرو به هر میزان که پیش قسط بپردازید، مالک سند خودرو خواهید بود. مابقی سند پس از پایان اقساط تمام و کمال به نام خریدار ثبت و به او تحویل داده خواهد شد.

 

بهترین زمان اقدام برای خرید اقساطی هایما از آرشا خودرو چه زمانی است؟

هایما یک خودرو وارداتی و مونتاژی است که نمی‌توان قیمت روز آن را بدون در نظر گرفتن نرخ روز ارز در نظر گرفت. با توجه به نوسان شدید در بازار ارز، بهترین زمان خرید اقساطی هایما از آرشا خودرو همین امروز است! زیرا اصلا مشخص نیست فردا چقدر روی قیمت تمام شده هایما کشیده خواهد شد. برای ثبت نام در طرح خرید اقساطی این خودرو هم اکنون تماس بگیرید.

 

شرایط خرید اقساطی هایما از آرشا خودرو برای شهرستان ها چگونه است؟

امکان شرکت در طرح فروش اقساطی هایما آرشا خودرو برای هم‌وطنان سراسر کشور وجود دارد، منتها عقد قرارداد در دفتر مرکزی تهران انجام خواهد شد و تحویل نیز در پایتخت خواهد بود.

خریداران شهرستانی پیش از سفر به تهران حتما از خدمات مشاوره رایگان پیش از خرید که توسط کارشناسان آرشا خودرو ارائه می‌شود استفاده کنند تا در کوتاه‌ترین زمان بتوانند مالک خودرو مورد علاقه خود شوند.

ثبت دیدگاه