شنبه تا پنجشنبه : ساعت 9 الی 18
با ما تماس بگیرید 02148000998

فروش اقساطی شاهین 1402【خرید+ تحویل فوری، اقساط 36 ماهه】

فروش اقساطی شاهین 1402【خرید+ تحویل فوری، اقساط 36 ماهه】

فروش اقساطی شاهین در مجموعه آرشا خودرو با بهترین قیمت به شما ارائه می گردد. شاهین از خودرو های خاصی است که توسط شرکت سایپا به تولید رسیده است و با توجه به ظاهر زیبایش ، محبوبیت بالایی را در میان خریداران خودرو پیدا کرده است.

خرید نقدی شاهین با توجه به قیمت این خودرو که برای افراد متوسط نسبتا گران است ، توسط برخی از افراد امکان پذیر نبوده و با توجه به نیاز افراد به خودرو ، می توانند از خدمات فروش اقساطی شاهین بهره ببرند. طرح فروش اقساطی شاهین توسط آرشا خودرو به منظور سهولت در خرید ارائه می گردد و این مجموعه ی فعال در زمینه ی فروش انواع خودرو های داخلی و خارجی فعالیت دارد.

شاهین دارای طراحی با پلتفرم ولکس سی و تویوتا می باشد و موتور شاهین شامل موتور تقویت شده ی ساینا می باشد. شاهین در بین خودرو های داخلی دارای قدرت بالایی است. ظاهر متفاوت خودروی شاهین باعث شده تا مورد توجه خریداران قرار گیرد و فروش بالایی را در میان خودرو های داخلی داشته باشد.

فروش اقساطی شاهین

شرایط فروش اقساطی شاهین

شرایط فروش اقساطی شاهین که آرشا خودرو برای مشتریانش در نظر گرفته است، بسیار عالی بوده و با توجه به این که شرکت های زیادی شاهین را به فروش می رسانند، نمی توان به هر شرکتی اعتماد کرد و باید حتما شرکت مورد نظر معتبر و مطمئن باشد.

بنابراین انتخاب مرکز فروش اقساطی شاهین مهم بوده و ما به شما آرشا خودرو را پیشنهاد می کنیم زیرا این مجموعه سال ها فعالیت صادقانه ای را داشته و خدمات بسیار خوبی را به خریداران ارائه داده است و همواره با در نظر گرفتن شرایط مشتریانش ، شرایط فروش اقساطی خودرو را در نظر گرفته است.

شاهین دارای امکاناتی است که عبارتند از ، آینه برقی تاشو، استارت دکمه ای، فرمان برقی EPS دوربین عقب،  ترمز دیسکی ، نمایشگر لمسی، سانروف خودرو، سنسور نور جهت پارک کردن، ترمز دیسکی، دارای سیستم هوای مطبوع و….

به دلیل آپشن های خاصی که این خودرو دارد ، مورد توجه خریداران خودرو قرار گرفته است و آرشا خودرو ، شاهین را به صورت اقساطی نیز به فروش می رساند. ایمنی خودرو شاهین بسیار بالا بوده و این خودرو در سطح بین الملل توانسته اعتبار کسب نماید. فروش اقساطی شاهین توسط مجموعه آرشا خودرو با بهترین قیمت انجام می گیرد.

ایربگ های این خودرو به صورت هوشمند طراحی شده است و ایمنی بسیار بالایی را برای سرنشینان ایجاد می کند. این خودرو از خودرو های کمی است که استاندارد ECE اروپا را دارد و این خودرو در مقایسه با بسیاری از خودرو های داخلی دارای سطح بالاتری از نظر ایمنی است و به همبن جهت محبوبیت بالایی را در میان خریداران به دست آورده است.

خرید و فروش اقساطی شاهین

خرید و فروش اقساطی شاهین در شرکت های مختلف انجام گرفته و افراد با مراجعه به شرکت های لیزینگ خودرو، خودروی مورد علاقه ی خود را تهیه می کنند. اما شرکت مورد نظر بسیار مهم بوده و باید به درستی انتخاب شود.

بنابراین برای خرید این خودرو به صورت نقدی یا اقساطی به شرکت های معتبر مراجعه نمایید زیرا همه ی شرکت ها ، شرایط آسانی را در نظر نمی گیرند و باید توجه داشته باشید که امروزه برخی از شرکت های غیر معتبر ، هزینه ی هنگفتی را از خریداران خودرو طلب می نمایند و شرایط منفعت طلبانه ای را تعیین می کنند که به ضرر مشتری می باشد.

جهت خرید اقساطی شاهین درخواست خود را در سایت ثبت نمایید. آرشا خودرو در جهت کسب رضایت مشتریانش ، شرایطی آسان را برای فروش اقساطی شاهین در نظر گرفته است. در صورت تمایل به دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید تا بتوانید آسان تر برای خرید خودروی مورد نظرتان تصمیم گیری نمایید.

سوالات متداول:

وضعیت سند شاهین در طرح فروش اقساطی خودرو آرشا خودرو چگونه خواهد بود؟

در طرح فروش اقساطی شاهین از آرشا خودرو خریدار به اندازه‌ای که پیش پرداخت می‌پردازد، مالک سند خودرو به نام خودش خواهد بود. مابقی سند پس از پایان اقساط، به نام مالک ثبت خواهد شد.

نوع و تعداد چک درخواستی برای خرید قسطی شاهین در آرشا خودرو چگونه است؟

برای دریافت اطلاعات دقیق درباره تعداد چک باید از خدمات مشاوره رایگان پیش از خرید که توسط کارشناسان خبره آرشا خودرو انجام می‌شود، بهره‌مند شوید. زیرا غالبا تعداد چک بر اساس مبلغ پیش پرداخت، تعداد و مبلغ اقساط در نظر گرفته میشود. اما باید بدانید که نوع چک مورد نیاز برای شرکت در طرح فروش اقساطی شاهین آرشا خودرو، چک صیادی است.

ثبت دیدگاه