شنبه تا پنجشنبه : ساعت 9 الی 18
با ما تماس بگیرید 02148000998

فروش اقساطی سراتو

فروش اقساطی سراتو

اگر به خودروی سراتو علاقمند هستید و قصد خرید قسطی آنرا دارید میتوانید شرکت آرشا خودرو را که فروش اقساطی سراتو سایپا را برای خریداران  در نظر گرفته است انتخاب نمایید و با توجه به شرایط مناسب با بهترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن این خودرو را تحویل بگیرید.

کیا سراتو از خودروهای کره ای بسیار محبوب در کشور ما میباشد که البته در داخل کشور نیز مونتاژ و بفروش میرسد. خودروی سراتو به دلیل اینکه از خودروهای وارداتی میباشد قیمت بالاتری نیز نسبت به دیگر خودروهای تولید داخل دارد.

قیمت بالای این خودرو بسیاری از علاقمندان به این خودرو را به خرید قسطی آن ترغیب کرده و به همین دلیل نیز این خودرو با عنوان فروش اقساطی سراتو در بسیاری از شرکت های فروش خودرو بصورت نقد و اقساط بفروش میرسد. در فروش اقساطی سراتو شرایط مختلفی در نظر گرفته میشود که هر فردی برای اینکه بتواند متناسب  با بودجه خود این خودرو را خریداری کند باید شرایط شرکت را نیز مد نظر قرار دهد.

فروش اقساطی سراتو

فروش اقساطی سراتو در تهران

به دلیل اینکه تهران یکی از شهرهای پرجمعیت کشور محسوب میشود بیشترین خریداران خودروی سراتو را نیز به خود اختصاص داده است  و در مقابل نیز بیشترین شرکت های فروش اقساطی سراتو در تهران تاسیس شده اند.

فروش اقساطی سراتو در تهران توسط شرکت آرشا خودرو، عرضه کننده‌ی طرح‌های فروش اقساطی خودرو نیز انجام میشود و این شرکت در میان دیگر شرکت ها بهترین شرایط را برای فروش این خودرو در نظر گرفته است که میتوانید با ایده آل ترین شرایط این خودرو را از این شرکت تهیه نمایید.

همانطور که گفته شد فروش اقساطی سراتو در تهران در کنار شرکت آرشا خودرو در شرکت های دیگری نیز انجام میشود اما شرکت آرشا خودرو شرایطی بسیار مناسب تر را در نظر گرفته و انعطاف پذیری بیشتری به خرج داده است که خرید را برای شما تا حد زیادی آسان خواهد کرد و مدت زمان تحویل خودرو نیز به کوتاه  ترین زمان کاهش خواهد یافت.

سوالات متداول:

تعداد و مبلغ اقساط برای خرید اقساطی سراتو از آرشا خودرو چگونه تعیین می‌شود؟

شما برای شرکت در طرح فروش اقساطی سراتو از آرشا خودرو می‌توانید، مبلغ اقساط و تعداد آن را با توجه به وضعیت مالی‌تان و در تعامل با مدیران فروش مجموعه تعیین کنید.

نوع و تعداد چک درخواستی در طرح فروش اقساطی سراتو آرشا خودرو چگونه است؟

برای شرکت در طرح فروش اقساطی سراتو آرشا خودرو باید بدانید که پرداخت اقساط فقط از طریق چک امکان‌پذیر است و نوع چک باید صیادی باشد.

ثبت دیدگاه