شنبه تا پنجشنبه : ساعت 9 الی 18
با ما تماس بگیرید 02148000998

فروش اقساطی سایپا

فروش اقساطی سایپا

 معرفی شرکت سایپا

اگرچه نسل‌های جدید، سایپا را با نام پراید و کوییک می‌شناسند، اما خوب است بدانید که این کمپانی ایرانی، عرضه کننده خودرو سواری ژیان در کشورمان بوده است. سایپا پیش از انقلاب و در سال ۱۳۴۴ با همکاری شرکت سیتروئن فرانسه شروع به کار کرد و پس از انقلاب مالکیت آن بر عهده دولت قرار گرفت. پراید، پرفروش‌ترین خودرو تاریخ ایران، محصول سایپاست و این کمپانی ایرانی گواهینامه کیفیت ISO9001  را در کارنامه دارد.

اگر از علاقه‌مندان به شرکت در طرح فروش اقساطی سایپا هستید و فرصتی دست داده تا بیشتر درباره این شرکت خودروساز ایرانی تحقیق کنید، خوب است بدانید که در اواسط دهه ۸۰ که روابط ایران و ونزوئلا در اوج خود بود، خط تولید پراید در این کشور راه‌اندازی شد. در سال ۸۶، پای پراید به سوریه هم باز شد و پنج سال بعد این خودرو چشم‌ گربه‌ای محصول سایپا قدم به جاده‌های سودان گذاشت. از افتخارات سایپا باید به رکورد تولید ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو در سال ۸۹ و نیز رتبه نخست ارائه خدمات پس از فروش اشاره کرد.

سایپا در حال حاضر با عرضه انواع کوییک، ساینا و زیباترین خودرو ایرانی یعنی شاهین، روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد. چنانچه از علاقمندان به هر کدام از تولیدات این شرکت خودروساز بزرگ ایرانی هستید، می‌توانید در طرح‌های فروش اقساطی سایپا که توسط آرشا خودرو در دستور کار قرار دارد، شرکت کنید.

دلیل اقدام از طریق شرکت‌های فروش اقساطی خودرو برای خرید اقساطی محصولات سایپا

حتی اگر هرگز هیچ کدام از محصولات سایپا را سوار نشده باشید هم، به خوبی می‌دانید که طرح‌های فروش اقساطی سایپا همیشه متقاضیان پر و پا قرصی دارد. سایپا و رقیب دیرینه‌اش ایران خودرو هیچ طرحی برای عرضه اقساطی خودروهایشان ندارند. در واقع سال‌هاست که روش کار به همین منوال است و باید منتظر مناسبت‌های تقویمی یا اعلام رسمی مدیران فروش شرکت‌های تولیدکننده خودرو نشست تا زمان دقیق نام نویسی در طرح‌های پیش فروش یا فروش فوق‌العاده محصولاتشان را بیان کنند.

معمولا هم اوضاع به این شکل پیش می‌رود که تعداد متقاضیان چندین برابر تعداد دستگاه خودروهایی است که سایپا قصد واگذاری آن‌ها را دارد. یعنی شانس برنده شدن هر فرد در قرعه کشی، به‌طور چشمگیری کاهش پیدا می‌کند. حتی اگر در قرعه‌کشی برنده شوید هم بازهم چالش‌های جدی پیش رو خواهید داشت. از زمان تحویل خودرو که معمولا چندین ماه آینده در نظر گرفته می‌شود تا مبلغ خودرو که باید یکباره واریز شود.

بنابراین اگر به دنبال ماشین اقساطی سایپا هستید، خرید از کمپانی را باید کنار بگذارید. چون هیچ راه حلی برای افرادی که با مشکل در تامین سرمایه مواجه هستند در نظر گرفته نشده است. البته ناگفته نماند که شما حتی اگر پول کافی داشته باشید هم باز هم امکان خرید نقدی بی‌دغدغه از شرکت تولیدکننده را ندارید و همان‌طور که پیشتر گفتیم فقط از طریق قرعه‌کشی می‌توانید صاحب محصولات این کمپانی شوید.

به همین دلیل شرکت در طرح‌های فروش اقساطی سایپا که توسط مراکز معتبر و خوشنام عرضه می‌شود، یک گزینه ایده‌آل برای ماشین‌دار شدن است. زیرا اولا همه افراد می‌توانند در آن شرکت کنند، چه افرادی که پول کافی در حساب خود دارند و حوصله ثبت‌نام و قرعه‌کشی را ندارند و چه افرادی که به‌اندازه مبلغ تمام شده خودرو پول ندارند.

ثانیا در این شیوه خودرو به‌صورت فوری و آنی به مشتری تحویل داده می‌شود و خبری از انتظارهای خسته کننده نیست. ثالثا هیچ پیش شرط خاصی برای خرید ماشین قسطی سایپا وجود ندارد، در حالی که اگر قرار باشد در طرح‌های فروش فوق‌العاده یا پیش فروش کمپانی‌ها شرکت کنید باید پلاک انتظامی فعال نداشته باشید و طی سالهای گذشته از کمپانی‌های ایرانی ماشین نخریده باشید.

سایپا دومین خودروساز بزرگ کشورمان است که سال‌هاست عنوان تولیدکننده پرفروش‌ترین خودرو کشور را یدک می‌کشد!بله! پراید! همین پراید که اکثر خانواده‌های ایرانی در برهه‌ای از زمان مالکیت آن را بر عهده داشته‌اند و علی رغم حرف و حدیث‌های زیادی که گاها به حق درباره ایمنی و امکانات فنی آن مطرح است اما بیشترین متقاضی برای طرح‌های فروش اقساطی سایپا را به خود اختصاص داده است.

در صورتی‌که به دنبال یک شرکت هستید که بهترین شرایط فروش اقساطی سایپا را برای شما فراهم کرده باشد، پیشنهاد می‌کنیم تا شرکت آرشا خودرو از شرکت‌های معتبر در زمینه فروش نقد و اقساط خودرو که از سابقه فعالیت طولانی نیز برخوردار است را انتخاب نمایید و از ویژگی‌ها و مزیت‌های بی‌شمار این شرکت بهره‌مند شوید.

در حال حاضر یکی از خوش‌نام‌ترین و مطمئن‌ترین مراکز فروش اقساطی سایپا، آرشا خودرو است که با شرایطی استثنایی نظیر کمترین پیش پرداخت، تحویل فوری، ثبت سند به نام مشتری، اقساط بلند مدت و قیمت منصفانه اقدام به عرضه محصولات پرطرفدار این شرکت تولیدکننده خودرو می‌کند.

یکی از مهم‌ترین مزایای معامله با آرشا خودرو این است که امکان پرداخت وجه پس از تحویل خودرو در فروش اقساطی محصولات سایپا به وجود آمده است. بنابراین هیچ شک و شبهه‌ای در صداقت و مشتری‌مداری مجموعه طرف معامله باقی نمی‌ماند و می‌توان با خیال راحت از شرایط اقساطی سایپا که توسط مجموعه ما فراهم شده است، استفاده کنید.

فروش اقساطی سایپا به خریدار این اجازه را می‌دهد تا بر اساس در آمد ماهانه خود یک خودرو را انتخاب و خریداری کند بدون اینکه زیر بار مالی سنگین خرید خودرو بصورت نقدی قرار گیرد. فروش اقساطی سایپا امروزه با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است و بسیاری از مردم برای اینکه مالک خودرو شوند از این روش استقبال خوبی به عمل آورده اند.

فروش اقساطی سایپا

 

چرا طرح‌های فروش اقساطی سایپا همیشه محبوب است؟!

دلایل محبوبیت طرح‌های سایپا اقساطی را می‌توان این‌گونه طبقه‌بندی کرد:

  • محدوده قیمتی مناسب

اصلی‌ترین عامل در محبوبیت خودروهای سایپا اقساطی را باید در قیمت اقتصادی محصولاتش جستجو کرد. برخی با انتقاد از عملکرد مهندسان این کمپانی، پایین آوردن هزینه تولید در ازای پایین بودن امکانات رفاهی را یک ضعف بزرگ برای این خودروساز می‌دانند.

اگرچه از یک منظر این دیدگاه درست است، اما نگاهی به آمار بالای فروش اقساطی سایپا اثبات می‌کند که مدیران فروش و طراحان این شرکت، با درک وضعیت اقتصادی کشور و شرایط معیشتی  مردم، محصول جدید معرفی می‌کنند. درست است که محصول جدید حداقلی از امکانات رفاهی را داراست و ظاهر و کابین آن با اغماض قابل قبول است، درست است که از نظر ایمنی و فنی هم دارای شرایط متوسطی است، اما امکان خرید آن برای تمامی اقشار جامعه فراهم است.

  • مصرف سوخت کم

اکثر تولیدات سایپا از نظر مصرف سوخت در رده خودروهایی بامصرف سوخت منطقی قرار می‌گیرند. وقتی اوضاع معیشتی سخت باشد، کم مصرف بودن خودرو یک مزیت مهم است، مزیتی که در بالا بردن میزان تقاضا برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی سایپا نقش دارد.

  • هزینه نگهداری پایین

اگر ماشین شما صفر باشد، به شما قول می‌دهیم که اگر سرویس‌های دوره‌ای آن را به موقع انجام دهید، دچار هیچ مشکلی نخواهید شد. تولیدات سایپا علاوه بر اینکه بی‌دردسر هستند، قطعات و لوازم یدکی آن‌ها نیز به وفور و با قیمت مناسب در بازار موجود است.

تصور کنید خدای نکرده دچار سانحه شدید و یا ناگهان ماشین شما دچار نقص فنی شود، تعمیر این محصولات سایپا با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان انجام خواهد شد.

  • بازار دست دوم همیشه پر رونق

با شرکت در طرح فروش اقساطی سایپا، صاحب خودرویی می‌شوید که حکم یک سرمایه نقد را دارد! یعنی هر وقت که تصمیم بگیرید می‌توانید آن را در بازار دست دوم به فروش برسانید. به سبب مزایایی که برای تولیدات این شرکت ایرانی نام بردیم، ماشین شما را [به قول معروف] روی هوا می‌زنند!

‌فروش اقساطی سایپا با توجه به شرایط مشتری

یکی از مواردی که در فروش اقساطی سایپا توسط شرکت ها باید مد نظر قرار گیرد شرایط و بودجه مشتری میباشد و باید بر اساس بودجه مشتری تعداد اقساط در نظر گرفته شوند. شرکت ها برای فروش اقساطی سایپا دو روش را همواره در پیش میگیرند که در یک روش تعداد اقساطی را خود برای مشتری نسبت به بودجه ای که در نظر میگیرد تعیین کرده و مشتری نیز بر همین اساس اقاسط ماهیانه را پرداخت میکند.

اما برخی دیگر از شرکت ها برای فروش اقساطی محصولات سایپا علاوه بر مشخص نمودن پیش فرض تعداد اقساط این مزیت را نیز بوجود می آورند تا مشتری بر اساس بودجه و نیاز خود تعداد اقساط را مشخص کرده و خودروی خود را سفارش دهد. فروش اقساطی سایپا با توجه به شرایط مشتری از ایده آل ترین روش های خرید خودرو بصورت قسطی برای خریدار میباشد که امروزه با استقبال زیادی نیز مواجه بوده است.

شرایط فروش اقساطی محصولات سایپا

علی‌رغم همه مزایایی که برای تولیدات سایپا نان بردیم، اکثرا شما به خوبی واقفید که کمپانی سال‌هاست هیچ طرحی برای فروش قسطی محصولاتش در نظر ندارد و صرفا از طریق قرعه کشی و دریافت یک باره هزینه تمام شده خودرو، محصولاتش را واگذار می‌کند.

در این میان مجموعه‌های مجرب و متعهدی مانند آرشا خودرو به منظور تسهیل شرایط برای ماشین دار شدن همه اقشار جامعه، با شرایط ویژه اقدام به فروش اقساطی سایپا می‌کنند.

شرایط فروش اقساطی سایپا

از جمله شرایط اقساطی سایپا در آرشا خودرو به شرح زیر است:

  • تحویل فوری سایپا
  • اقساط بلند مدت
  • تنظیم قرارداد قانونی با بندهای صریح که تعهدات فروشنده و مشتری در آن به وضوح تبیین شده است
  • فروش محصولات سایپا با قیمت واقعی
  • ایجاد بستری برای خرید خودرو بدون ضامن
  • خرید قسطی ماشین با کمترین سرمایه
  • ثبت سند خودرو به نام مشتری به اندازه مبلغی که پرداخت شده و واگذاری سند کامل پس از اتمام اقساط

برای مطالعه‌ی جزئیات هر کدام از این شرایط و نیز آگاهی از خودروهای عرضه شده توسط آرشا خودرو، می‌توانید از طریق فروش اقساطی خودرو اقدام بفرمایید.

فروش اقساطی سایپا تحویل فوری

مهمترین خواسته خریدار در کنار شرایط مناسب فروش اقساطی سایپا تحویل خودرو در مدت زمان کوتاه میباشد. در واقع هر چه مدت زمان تحویل خودرو کوتاه تر باشد در نتیجه برای مشتری نیز جذابیت بیشتری خواهد داشت.

البته فروش اقساطی سایپا و تحویل فوری به سیاست کاری شرکت و اینکه آیا توانایی تحویل خود را دارد یا خیر بستگی دارد و تنها برخی از شرکت ها وجود دارند که این مزیت و امکان را برای مشتریان خود فراهم می آورند. شرکت آرشا خودرو نیز در فروش محصولات سایپا تحویل فوری و یا تحویل در کوتاه ترین زمان را برای مشتریان خود فراهم آورده و میتوانید با انتخاب این شرکت مدت زمان خرید خودروی مورد نیاز خود را تا حد زیادی بکاهید.

فروش اقساطی سایپا

پرطرفدارترین طرح‌های فروش اقساطی محصولات سایپا

همان طور که گفته شد، طرح‌های فروش اقساطی سایپا به سبب مزایایی که محصولات این شرکت دارد، همواره پر طرفدار است. در این میان آرشا خودرو با پر کردن خلا موجود مبنی بر فراهم نبودن عرضه اقساطی تولیدات سایپا از سوی کمپانی، بستری را فراهم کرده است که همه دهک‌های جامعه با هر میزان سرمایه و درآمدی، بتوانند صاحب خودرو شوند.

با توجه به درخواست کاربران، آرشا خودرو پرطرفدارترین خودروهای سایپا را برای فروش اقساطی در نظر گرفته است.

طرح‌های:

هم اینک در دستور کار مجموعه ما قرار دارد و شما می‌توانید با شرکت در هر کدام از آن‌ها با بهترین شرایط، صاحب ماشین محبوب خود شوید. در ادامه به صورت مختصر به مزایای شرکت در هر کدام از این طرح‌های فروش اقساطی سایپا خواهیم پرداخت.

  • فروش اقساطی ساینا

ساینا که برادر بزرگ‌تر پراید و تیبا محسوب می‌شود از نظر ظاهری، مدرن‌تر و جذاب‌تر و از نظر امکانات رفاهی نیز مجهز‌تر از اسلاف خودش است.

با توجه به محدوده قیمتی که ساینا در آن قرار دارد، یک خورو با صرفه اقتصادی است.

زیرا اولا شما را صاحب ماشینی می‌کند که از نظر ظاهری لوکس و اسپرت است و در کابین نیز از فضای کافی برخوردار است، ثانیا این خودرو صدی 7 بنزین می‌سوزاند که در این اوضاع اقتصادی داشتن یک خودرو کم مصرف، بزرگترین مزیت است.

ساینا

همچنین شما با شرکت در طرح فروش اقساطی ساینا مالک ماشینی می‌شوید که هزینه تعمیر و نگهداری آن زیاد نیست و هر زمان که بخواهید میتوانید آن را در بازار خودروهای کارکرده، به قیمت بفروشید.

  • فروش اقساطی شاهین

درست است که سایپا به تولید محصولات اقتصادی معروف است و همین ویژگی استقبال از طرح‌های فروش اقساطی سایپا را بالا برده است، اما شاهین به عنوان یک خودرو جدید با مزایای فنی و تجهیزاتی متعدد نیز طرفداران پر و پا قرصی دارد.

اگر مترصد شرکت در طرح فروش اقساطی شاهین هستید، باید بدانید که این خودرو به علت اینکه در تیراژ بالا تولید نشده است، در جاده‌های کشور به کرات دیده نمی‌شود، اما این به معنی در دسترس نبودن خدمات تعمیر و قطعات آن نیست.

خودروی شاهین

شاهین یکی از ایمن‌ترین خودروهای کشور است و امنیت آن به تایید موسسه بین‌المللی انکپ رسیده است و دریافت سه ستاره ایمنی آن را تثبیت می‌کند. این خودرو از نظر میزان مصرف سوخت ترکیبی هم عدد 6.8 را در هر صد کیلومتر به ثبت رسانده است و استاندارد آلایندگی آن یورو 5 است.

شرکت در طرح فروش اقساطی شاهین که هم اکنون در دستور کار آرشا خودرو قرار گرفته است، فرصت سواری گرفتن از ماشینی را به شما می‌دهد که از نظر امکانات رفاهی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و طراحی ظاهری و داخلی آن نیز به سبب نوآوری و پرهیز از هرگونه تقلید، بالاترین نمره رضایتمندی را از مشتریان دریافت کرده است.

  • فروش اقساطی کوییک

این روزها هر جا سخن از طرح‌های فروش اقساطی سایپا باشد، گروهی از جوانان هم هستند که دلبسته ظاهر اسپرت و جذاب کوییک شده‌اند!

سخنی به گزاف نگفته‌ایم اگر ادعا کنیم که تعداد کوییک‌ در جاده‌ها بیشتر از هر خودرو دیگری است.

خودروی کوئیک سایپا

انواع کوییک به ویژه مدل دو رنگ آن جایگاه ویژه‌ای نزد کسانی باز کرده است که به دنبال یک ماشین جمع و جور مجردی می‌گردند.

با شرکت در طرح فروش اقساطی کوییک صاحب خودرویی با مزایای زیر خواهید شد:

  • ظاهر اسپرت و جوان‌پسند
  • امکانات رفاهی مناسب با توجه به قیمت
  • محدوده قیمتی مناسب
  • کم مصرف
  • استاندارد آلایندگی یورو 4
  • کابین بزرگتر به نسبت دیگر هاچ‌بک‌های موجود در بازار
  • موتور پرقدرت‌تر از پراید و تیبا
  • ایمنی مطلوب‌تر نسبت به پراید و تیبا
  • بازار دست دوم خوب
  • قطعات و لوازم یدکی در دسترس
  • تعمیر آسان
  • هزینه نگهداری پایین
  • فروش اقساطی تیبا

اگرچه تیبا از خط تولید کمپانی کنار رفته، اما امروزه با شرکت در طرح فروش اقساطی سایپا که از سوی مجموعه‌های معتبری مانند آرشا خودرو ارائه می‌شود، می‌توانید این کوچک دوست‌داشتنی را مالک شوید.

تیبا، آهوی خوش نقش و نگار سایپا که طراحی آن را کمپانی ایتالیایی بر عهده داشت، اگر در زمان مناسب پا به جاده‌های کشور می‌گذاشت، قطعا موفقیتی چند برابر را تجربه می‌کرد، اما به هر حال این اتفاق نیفتاد و مهندسان شرکت خودروساز ایرانی خیلی زود تیبا دو را روانه بازار کردند و پس از مدتی هم ساینا را به عنوان تکامل یافته تیبا به خط تولید بردند.

خودروی تیبا سایپا

شرکت در طرح‌های فروش اقساطی تیبا هنوز طرفدارانی دارد، زیرا این خودرو یکی از ارزان‌ترین ماشین‌های ایرانی است که با ابعادی جمع و جور و مصرف سوختی پایین، از نظر اقتصادی با صرفه تلقی می‌شود.

تجربه کاربری مالکان از سواری راحت و نرم این خودرو خبر می‌دهد و لوازم یدکی تیبا نیز با کم‌ترین قیمت در بازار یافت می‌شود.

  • فروش اقساطی پراید

در مقدمه این مطلب نیز اشاره کردیم که یکی از عوامل بالا بودن آمار فروش اقساطی سایپا، حضور پراید در بین محصولات این شرکت است! خودرویی که همیشه بازار جوک و لطیفه درباره‌ش داغ است، اما از حق نگذریم که چنانچه سالم و سرپا باشد، هیچ دردسری برای مالکش ایجاد نمی‌کند!

شرکت در طرح‌های فروش اقساطی پراید با هر هدفی که باشد، از نظر اقتصادی می‌صرفد، چه تصمیم داشته داشته باشید یک خودرو برای ایاب و ذهاب روزانه به سر کار یا محل تحصیل تهیه کنید، چه قصد داشته باشید با پرایدتان وارد آژانس تلفنی یا تاکسی اینترنتی شوید و شغلی دست و پا کنید.

خودروی پراید سایپا

مصرف سوخت کم، قیمت مناسب، تعمیر ارزان، قطعات در دسترس، لوازم یدکی قیمت مناسب، هزینه نگهداری پایین و به فروش رسیدن آسان در بازار خودروهای کارکرده از مهم‌ترین مزایای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی پراید است.

معرفی خو دروی سراتو سایپا

سراتو سدان جذاب تولید کیاموتورز است که تا کنون در چهار نسل تولید گردیده. پیش از اینکه به معرفی سراتو سایپا بپردازیم، اجازه بدهید، مختصر و مفید چهار نسل این خودرو را معرفی کنیم.

نسل اول؛ نسل اول سراتو با نام کیا اسپکترا در جهان شناخته شد و پنج سال بعد از  تولید، توسط شرکت اطلس خودرو به ایران وارد شد. این سدان جمع و جور شهری به دلیل امکانات جذاب و متعددی مانند سانروف، آینه بغل برقی یا سنسور باران در زمانی که عرضه شد یک اتفاق چشمگیر تلقی می‌شد! به همین دلیل هم با استقبال خوبی مواجه شد. با شرکت در طرح‌های فروش اقساطی سایپا می‌توانید سراتو تولید این کمپانی را از آن خود کنید.

طرح‌های خرید اقساطی سایپا از آرشا خودرو

 

نسل دوم سراتو هم به لطف اطلس خودرو قدم به ایران گذاشت و به کیا فورته شهرت یافت. زمانیکه این سدان به مشتری ایرانی عرضه شد، رقبای قدری مانند مزدا سه در بازار خودروی کشورمان حضور داشتند. اما استقبال از این خودرو به قدری بود که سایپا به فکر افتاد تا نسخه ایرانیزه شده آن را بسازد و به بازار بفرستد. بر همین اساس، نسل دوم سراتو روی خط تولید سایپا قرار گرفت و در ۴ تیپ مونتاژ شد.

امکان شرکت در طرح فروش اقساطی سایپا تحویل فوری برای خرید سراتو از سوی آرشا خودرو فراهم شده است. برای ثبت نام در طرح، استعلام قیمت روز سراتو و یا اطلاع از جزییات طرح‌های فروش قسطی با مراکز فروش ما تماس بگیرید.

نسل سوم این سدان، یکی از جذاب‌ترین خودروهای وارداتی است که در زیبایی و آپشن‌های رنگارنگ تنه به تنه هیوندای النترا می‌زد. این نسخه هم توسط اطلس خودرو به ایران آمد و به‌عنوان یک سدان خانوادگی با فروش بسیار خوبی مواجه شد.

نسل چهارم سراتو، همه‌چیز تمام‌ترین نسخه این سدان است که به‌علت اوج گرفتن تحریم‌ها هنوز پا به جاده‌های کشور نگذاشته است.

اما به سراغ معرفی سراتو سایپا برویم، جایی که دو سال پس از موفقیت اطلس خودرو در عرضه نسل دوم سراتو، مدیران بین الملل سایپا با نمایندگان کیا وارد مذاکره شدند و موفق شدند امتیاز مونتاژ را به دست آورند. سایپا سراتو را در چهار تیپ زیر تولید و عرضه کرد:

  • سراتو با موتور ۱.۶ لیتری اتومات
  • سراتو با موتور ۱.۶ لیتری دستی
  • سراتو با موتور ۲ لیتری با گیربکس ۶ سرعته دستی
  • سراتو با موتور ۲ لیتری با گیربکس ۶ سرعته اتومات

با شرکت در طرح فروش اقساطی سایپا که توسط آرشا خودرو ارایه شده است، می‌توانید سراتو سایپا را در هر تیپی که مورد نظرتان است، با بهترین شرایط خریداری کنید.

سراتو سایپا از نظر ظاهری تفاوت آنچنانی با نسخه اصلی ندارد، مگر اینکه از روی رینگ کوچکتر یا شکل چراغ‌های عقب متوجه وجوه افتراق شوید. در طراحی کابین، سایپا همان کاری را کرده که قبلا هم انجام داده است!! کاهش کیفیت و آپشن‌ها با هدف کاهش هزینه. از نظر فنی با شرکت در طرح فروش اقساطی سایپا برای تصاحب سراتو صاحب سدانی خواهید شد که سواری نرم و فرمان پذیری خوبی ارائه می‌کند و از شتاب و چالاکی مطلوبی هم برخوردار است.

مزایای خرید سراتو

از مهم‌ترین مزایایی که با خرید سراتو، ماشین اقساطی سایپا، نصیب شما خواهد شد برخورداری از یک کابین جادار و راحت است که جان می‌دهد برای سفرهای خانوادگی. به همین دلیل این سدان از همان ابتدا با استقبال مواجه شد. همچنین این خودرو ظاهری مدرن و لوکس دارد که مختص قشر یا سن و سال خاصی نیست. همه می‌توانند متقاضی خرید سراتو باشند و ظاهر آن را دوست داشته باشند.

سراتو یکی از ایمن‌ترین خودروهای موجود در کشور است که موفق به کسب 4 ستاره ایمنی از موسسه آمریکایی NHTSA و 4 ستاره ایمنی از موسسه NCAP در استرالیا شده است. و اما آخرین دلیلی که شما را برای شرکت در طرح فروش اقساطی سایپا برای تصاحب سراتو می‌تواند مجاب کند، امکانات پرتعداد و رنگارنگ این خودرو است. برای خرید اقساطی سراتو با بهترین شرایط از آرشا خودرو اینجا کلیک کنید.

فروش اقساطی سراتو از شرکت سایپا

معرفی خودروی چانگان

چانگان یکی از زیباترین شاسی‌بلندهای چینی موجود در بازار خودرو کشورمان است. ظاهر جدی، مصمم، عصبی و خشن در کنار نمای عقب اسپرت و حجم‌دهی‌های بدنه باعث شده است قدرت، سرعت، جذابیت و جدیت چانگان بیشتر به چشم بیاید. زیبایی و مدرن بودن فقط در ظاهر چانگان خلاصه نمی‌شود، بلکه وقتی درب کابین را باز کنید از کیفیت متریال به کار رفته همچنین از ترکیب رنگ مشکی و نقره‌ای ذوق زده خواهید شد. ارگونومی صندلی‌ها مطلوب است و دسترسی به کلیدهای کنترل به آسانی انجام می‌شود.

شما با شرکت در طرح فروش اقساطی سایپا تحویل فوری برای خرید چانگان از آرشا خودرو صاحب شاسی بلندی می‌شوید که بر خلاف ظاهر و جثه‌اش بسیار چالاک است و مصرف سوخت کمی دارد. چانگان از کیفیت سواری خوبی برخوردار است و ارتباط پیشرانه و گیربکس آن نیز مطلوب گزارش می‌شود. چانگان کراس اووری ایمن است و در بخش امکانات رفاهی هم باید یادآوری کرد که این خودرو، یک محصول چینی است. بنابراین بدیهی است که لیست بلندبالایی از آپشن‌ها را در خود جای داده باشد.

مزایای خرید چانگان

اگر قصد شرکت در طرح فروش اقساطی سایپا که توسط آرشا خودرو ارایه شده است را دارید تا چانگان را به خانه ببرید، بد نیست مزایای این شاسی بلند مدرن را هم بدانید. ماشین محبوب شما از کابین راحت و جاداری برخوردار است که این ویژگی یک مزیت بزرگ برای خودروهایی است که مشتری ایرانی قصد خرید آن‌ها را دارد. همچنین طراحی ظاهری قابل قبول و کابین جذاب از دیگر امتیازات این خودرو محسوب می‌شود. چانگان هندلینگ مناسبی دارد و در زمره خودروهایی طبقه‌بندی می‌شود که هزینه جانبی نگهداری از آن بالا نیست.

فروش اقساطی چانگان از سایپا

فروش اقساطی سایپا در تهران

یکی از مهمترین شهرهایی که جزو بیشترین خریداران خودروهای سایپا نیز محسوب میشود تهران میباشد که نیاز بالای شهروندان تهرانی باعث شده تا شرکت های زیادی نیز در زمینه فروش اقساطی سایپا در این شهر مشغول به فعالیت شوند. از قدیمی ترین شرکت هایی که امکان فروش اقساطی سایپا را در نظر گرفت شرکت آرشا خودرو میباشد و  انواع محصولات سایپا با قیمت و شرایط ایده آل را بفروش میرساند.

شرکت آرشا خودرو از شرکت های فعال در زمینه فروش نقد محصولات سایپا و بخصوص فروش اقساطی سایپا میباشد که بدون توجه به منافع خود تنها منافع مشتریان را در نظر گرفته و با شرایط بسیار مناسب محصولات خود را بفروش میرساند.

 

فروش اقساطی خودرو در شهرستان‌ها

اگر قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی سایپا که توسط آرشا خودرو ارایه شده است را دارید، اما در پایتخت زندگی نمی‌کنید و ساکن شهرستان‌های کشور عزیزمان هستید، جای نگرانی وجود ندارد. کافی است در گفتگو و مشاوره با کارشناسان ما، یک قرار ملاقات را ثبت کنید تا طی آن جلسه، قرارداد رسمی و شفاف بین شما و آرشا خودرو منعقد گردد. بنابراین با به همراه داشتن مدارک هویتی شخصی، چک صیادی، مدارک شغلی و درآمدی و اطلاعات سکونتی عازم تهران می‌شوید، قرارداد می‌بندید و بعد از تحویل فوری خودرو با ماشین خودتان راهی منزل می‌شوید.

برای خرید اقساطی محصولات سایپا چه مدارکی لازم است؟

اگر قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی سایپا آرشا خودرو را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما از امکان مشاوره رایگان پیش از خرید استفاده کنید.

به این ترتیب شما با یک کارشناس مجرب حوزه خودرو گفتگو خواهید کرد تا بهترین تصمیم را بگیرید. کارشناس مجموعه ما، طی مشاوره، شرایط و مدارک لازم برای شرکت در طرح‌های اقساطی را به شما اعلام خواهد کرد. به طور معمول داشتن اصل و کپی مدارک شناسایی خریدار الزامی است.

مبلغ اقساط و تحویل به چه صورت است؟

در شرایطی که بسیاری از موسسات غیرمجاز فروش خودرو، با وعده تحویل فوری، ماشین می‌فروشند اما در عمل خبری از تحویل خودرو نیست و مدام بابت عمل به تعهداتشان درخواست وجه بیشتر می‌کنند، لازم است بدانید که شما با شرکت در طرح فروش اقساطی سایپا که از سوی آرشا خودرو ارائه شده است، به صورت فوری و آنی ماشین جدید را تحویل می‌گیربد.

فرقین می‌کند که در طرح، فروش اقساطی ساینا، فروش اقساطی شاهین، فروش اقساطی کوییک، فروش اقساطی تیبا یا فروش اقساطی پراید شرکت کرده باشید، تحویل در آرشا خودرو فوری خواهد بود.

این نوید را هم به شما می‌دهیم که مبلغ اقساط در تعامل با مشتری و با توجه به سطح درآمد او تعیین می‌شود تا کمترین فشار به رفاه خانوادگی خریدار وارد شود.

جمع بندی

سایپا، دومین خودروساز بزرگ کشورمان است که به سبب قرار گرفتن محصولاتش در محدوده قیمتی مناسب به عرضه خودروهای اقتصادی شهرت دارد. با این حال امکان خرید ماشین اقساطی سایپا از کارخانه وجود ندارد و هیچ راهی برای خرید قسطی به جز معامله کردن با مجموعه‌های فروش خودرو پیش روی شما قرار ندارد.

از معتبرترین مجموعه‌هایی که می‌توانید با خیال راحت برای خرید محصولات سایپا از طریق آن اقدام کنید، آرشا خودرو است. این مجموعه با شرایطی مانند تحویل فوری، ثبت سند به نام خریدار، اقساط بلند مدت، تعیین اقساط بر اساس توان مالی خریدار، قیمت منصفانه و ارایه مشاوره رایگان پیش از خرید خودرو در کنار شماست تا لذت یک خرید اقساطی دلچسب را تجربه کنید.

سوالات متداول

علت محبوبیت طرح‌های فروش اقساطی سایپا چیست؟

محدوده قیمتی مناسب، مصرف سوخت کم، بازار دست دوم پر رونق و هزینه نگهداری پایین را باید از مزایای محصولات سایپا دانست، برای خرید اقساطی سایپا می‌توانید از طریق آرشا خودرو اقدام کنید.

پرفروش‌ترین محصولات سایپا کدامند؟!

پراید، تیبا، ساینا، کوییک و شاهین. تمامی محصولات سایپا از اقبال خوبی نزد مشتری ایرانی برخوردارند، شما می‌توانید برای خرید اقساطی سایپا از طریق آرشا خودرو اقدام کنید.

امکان خرید اقساطی کدام محصولات سایپا وجود دارد؟!

هیچ کدام از محصولات سایپا را نمی‌توان به صورت اقساطی از کمپانی خریداری کرد، اما امکان خرید اقساطی سایپا برای  پرطرفدارترین محصولات این شرکت مانند پراید، تیبا، ساینا و … با بهترین شرایط از آرشا خودرو فراهم شده است.

زمان تحویل خودرو در طرحهای فروش اقساطی سایپا چگونه است؟

اگر شما مترصد شرکت در طرح فروش اقساطی سایپا در آرشا خودرو هستید، باید بدانید که خودرو جدید را به صورت فوری و آنی تحویل خواهید گرفت.

برای خرید اقساطی سایپا چقدر سرمایه لازم است؟

خرید اقساطی سایپا از آرشا خودرو با کمترین پیش پرداخت ممکن شده است. بنابراین با هر میزان سرمایه که دارید می‌توانید برای خرید خودرو اقدام کنید.

آیا امکان خرید اقساطی سایپا فقط برای خودروهای اقتصادی فراهم است؟

شما با شرکت در طرح فروش اقساطی سایپا که از سوی آرشا خودرو ارائه شده است، می‌توانید برای خرید خودرو مدرن و به‌روزی مانند شاهین نیز اقدام کنید و از تمام مزایای خرید قسطی از آرشا خودرو بهره‌مند شوید.

ثبت دیدگاه