شنبه تا پنجشنبه : ساعت 9 الی 18
با ما تماس بگیرید 02148000998

فروش اقساطی دنا

فروش اقساطی دنا

دنا با آن دماغه جذاب و ظاهر مدرن، خیلی زود توانست نظر مثبت مشتری ایرانی را به خود جلب کند. ایران خودرو که سال‌ها توانسته بود با محصولات پژو دل‌های زیادی را با خود همراه کند و سمند پیر و خسته این کمپانی، هنوز هم در قرن جدید متقاضیان فراوان دارد.

این بار با دنا فصل جدیدی از موفقیت را برای خود رقم زد. به طوری که دو سال پس از رونمایی از نسخه اولیه دنا، مدل پلاس را با تغییراتی جزئی و سپس دنا پلاس توربو شارژ دنده‌ای و اتومات را با امکانات بیشتر ساخت و به جاده‌ها فرستاد.

اگر علاقمند به شرکت در طرح‌های فروش اقساطی دنا هستید، اجازه بدهید همین اول مقاله به شما این اطمینان را بدهیم که طرح فروش ویژه این خودرو ساخت ایران با بهترین شرایط از سوی آرشا خودرو، عرضه کننده‌ی طرح فروش اقساطی خودرو، در دستور کار قرار گرفته است. برای اطلاع از جزئیات و کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر مجموعه تماس بگیرید. 02148000998

مقدمه‌ای بر دنا

حتما شما هم از برخی کارشناسان شنیده‌اید که دنا را “سمند دنا” می‌نامند! اما شاید تا کنون کنجکاو نشده باشید که علت این صفت چیست و یا شاید مترصد فرصتی بودید تا در این باره کنکاش کنید.

اگر از علاقمندان به شرکت در طرح فروش اقساطی دنا هستید، بد نیست اطلاعاتی درباره نحوه تولید و طراحی این خودرو داشته باشید.  سمند، به‌عنوان نخستین خودرو ملی، اوایل دهه هشتاد شمسی تولید و عرضه شد. سمند در زمان خودش خودرو خوبی به شمار می‌آمد و هنوز هم به علت کابین جادار و ویژگی‌های فنی مناسب متقاضیان خرید، خوبی در بازار دست دوم دارد.

اما باید بپذیریم که پس از گذشت بیش از یک دهه، ظاهر این خودرو کهنه شده بود و به همین دلیل کمپانی اوایل دهه نود به فکر تولید یک نسخه زیباتر از سمند افتاد. اگرچه طراحان ایران خودرو طی دهه گذشته تلاش کرده بودند ظاهر آن را ارتقا دهند، اما در نهایت بهترین نسخه سمند، سورن تولید و عرضه شد.

اگر به دنبال بهترین شرایط اقساطی دنا پلاس می‌گردید، راه را درست آمده‌اید. ما در آرشا خودرو با شرایطی مانند تحویل خودرو، ثبت سند به نام خریدار و اقساط بلند مدت اقدام به عرضه قسطی این محصول و  پر طرفدار ایران خودرو می‌کنیم. با ما تماس بگیرید.

داستان تولید دنا را تا آنجا گفتیم که ایران خودرویی‌ها تلاش می‌کردند سمند را باب دل جوان‌های عصر جدید بسازند. بر همین اساس طراحان تصمیم گرفتند فیس لیفتی از سمند با اقتباساتی از طراحی‌های کره‌ای و ژاپنی ایجاد کنند که در نهایت در سال ۱۳۹۳ موفق شدند دنا معمولی را رونمایی کنند.

دنا روی پلتفرم سمند که همان پلتفرم پژو ۴۰۵ بود ساخته شد، اما در بازار داخلی هرگز به عنوان فیس لیفت سمند شناخته نشد، بلکه به عنوان خودرویی مستقل در کنار دیگر تولیدات ایران خودرو قرار گرفت.

تا یادمان نرفته این را بگوییم که شما با شرکت در طرح فروش دنا قسطی از آرشا خودرو می‌توانید از مزایای خرید خودرو با کمترین پیش پرداخت، تعیین مبلغ اقساط بر اساس توان مالی مشتری و اقساط بلند مدت بهره‌مند شوید. برای ثبت‌نام در این طرح با مراکز فروش ما تماس بگیرید.

دنا قسطی با کم‌ترین پیش پرداخت

ویژگی های خودروی دنا و بررسی فنی

برای شما که قصد شرکت در طرح فروش اقساطی دنا را دارید، دانستن مشخصات خودرو محبوبتان بسیار ضروری است. شما باید با شناخت درست از طراحی ظاهری، داخلی، مشخصات فنی، رفاهی و ایمنی برای خرید دنا اقدام کنید.

 

  • مشخصات ظاهری دنا

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که باعث شد دنا هرگز به عنوان فیس لیفت سمند شناخته نشود، طراحی ظاهری بسیار جذاب و چشم نواز آن بود. جذاب‌ترین بخش ظاهر دنا را هم دماغه آن تشکیل می‌دهد. دماغه‌ای که از دو خودرو میتسوبیشی و دوولاستی الهام گرفته است.

بنابراین باید دماغه دنا را تلفیقی از هنر طراحان آسیای شرقی، امریکا و ایرانی دانست، البته که درصد حجم کپی برداری را باید بیشتر از الهام گرفتن دانست! چنانچه قصد خرید اقساطی دنا دارید، احتمالا شما هم از علاقمندان به چهره خشن و تهاجمی این خودرو هستید.

دنا از نمای روبرو  عصبی است! این را هم حالت چشمان و هم دهان باز و گشاد آن تداعی می‌کنند!  این قدرت و جنگندگی تقریبا هیچ تناسبی با طراحی سمندهای قبلی ندارد و باید حق بدهیم به کسانی که به دنبال شرکت در طرح‌های فروش اقساطی دنا هستند، این خودرو را فیس لیفتی از نخستین خودرو ملی ندانند!

در نمای عقب دنا یادآور خودروهای آسیای شرقی است، زیرا طراحان کمپانی ایرانی نمای عقب هوندا اکورد را با کیا ریو تلفیق کردند تا محصول مشترک طراحی عقب دو خودرو ژاپنی و کره‌ای در دنا ایران خودرو متجلی شود!!

اگرچه با نگاهی به جدول فروش اقساطی دنا ایران خودرو می‌بینیم که دنا معمولی هنوز هم پرفروش است، اما باید این واقعیت را بیان کنیم که دنا در نسخه‌های بعدی زیباتر از نسخه معمولی تولید و عرضه شد.

طراحی این خودرو از نمای جانبی بیشترین اعتراضات و واکنش‌ها را برانگیخته است، زیرا شبیه‌ترین به سمند است و با کمترین خلاقیتی در کنار طراحی مدرن جلو و عقب، گنجانده شده است. اما به طور کلی باید گفت، ظاهر دنا برای مشتری ایرانی بسیار خاص، مدرن و دوست‌داشتنی است به طوری که ایرادات طراحی جانبی را نمی‌بیند.

اکثر طرفداران دنا از علاقمندان به نمای روبرویی این خودرو هستند که در بازار کم تنوع داخلی واقعا زیباست. برای شرکت در طرح فروش اقساطی دنا تحویل فوری با آرشا خودرو تماس بگیرید.

  • طراحی داخلی دنا

همان‌طور که ظاهر دنا کپی شده از خودروهای متعدد خارجی بود، طراحی داخلی آن نیز از سوناتا نسل ششم و دوولاستی اقتباس شده‌اند. داخل دنا جذاب و شیک است، اما خاص و منحصر به فرد نیست، چون تکراری است. البته نه در خودروهای داخلی بلکه همان‌طور که گفتیم ادوات آن، داشبورد،  غربیلک و کنسول میانی از خودروهای کره‌ای کپی برداری شده‌اند.

با این وجود متریال به کار رفته در کابین دنا مرغوب است و دنا در طراحی داخلی به نسبت خودروهای هم رده در وضعیت خوبی قرار دارد. از نظر ظرفیت کابین نیز باید گفت که دنا در قسمت جلو دارای دو صندلی پهن و راحت است، اما سرنشینان عقب با مشکل جای پا مواجهند که در مسافت طول و دراز باعث خستگی می‌شود.

خرید دنا به صورت اقساطی بدون ضامن

اگر قصد دنا قسطی تحویل فوری دارید، با ما تماس بگیرید. شرایط آرشا خودرو منعطف در نظر گرفته شده است تا همه افراد با هر توان مالی بتوانند صاحب خودرو محبوب خود شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

  • بررسی فنی دنا

دنا معمولی در سینه خود دارای یک پیشرانه چهار سیلندر 16 سوپاپه است که 1.7 لیتر حجم دارد. این موتور از نوع ملی و  EF7 بوده که به قدرت زیاد و استهلاک کم شهرت دارد و ایران خودرو روی خودروهای ملی خود از موتور ملی استفاده می‌کند. این موتور قادر است تا  114 اسب بخار قدرت و   155 نیوتن متر گشتاور ایجاد کند.

این خودرو مجهز به یک گیربکس 5 دنده دستی است و شتاب صفر تا صدی آن ۱۳.۶ ثانیه است. دنا قادر است تا با حداکثر سرعت 200 کیلومتر در ساعت در جاده بتازد و  میزان مصرف سوخت ترکیبی آن 7.6 لیتر بنزین است. استاندارد آلایندگی دنا یورو 4 اعلام شده است و گنجایش باک آن نیز 60 لیتر است.

هم اکنون می‌توانید برای خرید دنا اقساطی ایران خودرو اقدام کنید. شرایطی مانند تحویل فوری، ثبت سند به نام خریدار  و اقساط بلند مدت از جمله امتیازاتی است که آرشا خودرو برای مشتریان خود در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

  • ایمنی دنا

ایمنی بالا یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که سازندگان دنا در معرفی این خودرو روی آن مانور داده‌اند. این ایمنی بالا تا حد قابل توجهی مدیون ترمزهای  جلو و عقب دیسکی دنا است که مجهز به دو سیستم ABS و EBD است.

دنا در بخش تجهیزات ایمنی دارای دو ایربگ برای راننده و سرنشین جلو، سیستم هشداردهنده ورود غیرمجاز، ایموبلایزر، سیستم قطع سوخت در مواقع اضطراری و سیستم عیب‌یابی هوشمند  یا مالتی پلکس است.

برای شرکت در طرح فروش اقساطی دنا از طریق مجموعه ما اقدام کنید. خرید اقساطی تحویل فوری، ثبت سند به نام خریدار و تعیین مبلغ اقساط بر اساس توان مالی مشتری از جمله مزایایی است که آرشا خودرو برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

خرید لیزینگی دناو سند به نام

  • امکانات رفاهی دنا

اگر ادعا کنیم که دنا پر آپشن‌ترین خودرو حال حاضر کشور است، سخنی بی‌پایه و اساس نگفته‌ایم. در برخی موارد دنا حتی از چینی‌ها که همیشه به امکانات ریز و درشت روی خودروهایشان معروف بوده‌اند هم پیشی می‌گیرد. از جمله امکانات دنا می‌توان به موارد زیر اشاره کنیم:

  • غربیلک فرمان مجهز به کنترلرهای سیستم صوتی
  • کروز کنترل
  • بلوتوث
  • سیستم عیب‌یاب مالتی پلکس
  • سنسور دنده عقب
  • نویگیشن
  • تهویه اتومات
  • دریچه تهویه برای سرنشینان عقب
  • صفحه نمایش لمسی بزرگ
  • چراغ‌های جلو و عقب LED
  • مه شکن جلو و عقب
  • آینه‌های جانی برقی مجهز به راهنما و تاشو اتومات
  • صندلی راننده و سرنشین برقی
  • ستون فرمان تلسکوپی

برای پیدا کردن بهترین طرح فروش اقساطی دنا نیاز نیست در دنیای حقیقی یا صفحات وب جستجو کنید. ما در آرشا خودرو در کنار شما هستیم تا یک خرید اقساطی لذت‌بخش را تجربه کنید. با ما تماس بگیرید.

شرایط فروش اقساطی دنا ایران خودرو با تحویل فوری

اگر قصد خرید قسطی دنا دارید لازم نیست بررسی کنید ببینید آرشا خودرو چه شروطی برای شما تعیین کرده است، بلکه کافی است شرایط خودتان را اعلام کنید! آیا قصد دارید ماشین را فوری و آنی تحویل بگیرید؟! آیا به دنبال طرحی می‌گردید که با کمترین پیش پرداخت بتوانید دنا قسطی بخرید؟!

آیا اقساط بلند مدت مطلوب شماست؟! خب! جای نگرانی نیست. نه تنها آرشا خودرو این شرایط را برای عرضه اقساطی خودروهایش در نظر گرفته است، بلکه شما از مزایای بیشتری نظیر ثبت سند به نام خریدار، تعیین مبلغ اقساط بر اساس توان مالی خود، دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید توسط کارشناسان مجرب و قیمت واقعی و حاشیه سود معقول برای خرید اقساطی هم بهره‌مند خواهید شد.

فروش اقساطی ایران خودرو و فروش اقساطی خودرو داخلی، از جمله طرح‌های ارائه شده از طرف شرکت آرشا خودرو می‌باشند.

مدارک مورد نیاز جهت خرید اقساطی دنا از آرشا خودرو

چنانچه قصد دارید برای شرکت در طرح فروش اقساطی دنا و مدل‌های دیگر، یعنی طرح فروش اقساطی دنا پلاس و طرح فروش اقساطی دنا پلاس توربو اتوماتیک با آرشا خودرو وارد معامله شوید، به مدارک هویتی، سکونتی و شغلی شما نیاز خواهد بود. بنابراین باید در روز عقد قرارداد اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی هوشمند خود را به همراه داشته باشید، فیش حقوقی یا جواز کسب را با خود همراه کنید و قبوض مصرفی، سند یا اجاره نامه منزل را آماده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایر مدارکی که برای خرید دنا قسطی نیاز خواهید داشت، با کارشناسان آرشا خودرو تماس بگیرید.

مراحل ثبت خرید دنا اقساطی ایران خودرو تحویل فوری از شرکت آرشا خودرو

برای ثبت‌نام خرید اقساطی دنا در آرشا خودرو کافی است درخواست خود را از طریق سایت ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. هم چنین می‌توانید در ساعات کاری با مراکز فروش ما تماس حاصل کنید تا مراتب ثبت نام در طرح‌های فروش قسطی به شما اطلاع داده شود.

آمار فروش دنا قسطی

با نگاهی به آمار فروش دنا قسطی مشخص است که دنا در نسخه پلاس و توربوشارژ اتومات از فروش بسیار خوبی برخوردار است و رضایت حداکثری کاربران را نیز کسب کرده است. با این وجود دنا معمولی به عنوان نسخه پایه همچنان هم در بازار دست دوم به سرعت و سهولت فروش می‌رود و هم اینکه فروش اقساطی دنا در مراکزی مانند آرشا خودرو تقاضای بسیار زیادی را به همراه دارد.

فروش قسطی دنا تحویل فوری

میزان پیش پرداخت و تعداد و مبلغ اقساط برای خرید دنا از آرشا خودرو

آرشا خودرو شرایطی را فراهم کرده است که متقاضیان بتوانند با هر سطح مالی و کمترین سرمایه نیز صاحب دنا شوند، اما مبلغ پرداختی شما نباید از حداقل پیش پرداخت در نظر گرفته شده در مجموعه برای فروش اقساطی دنا کمتر باشد.

مبلغ اقساط بر اساس توان مالی مشتری و در تعامل با او تعیین خواهد شد و تعداد اقساط به مبلغ پیش پرداخت و مبلغ اقساط بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

نوع و تعداد چک درخواستی آرشا خودرو در طرح فروش اقساطی دنا چگونه است؟

نوع چکی که باید برای خرید اقساطی دنا به مدیران فروش آرشا خودرو ارایه کنید، صیادی است، اما تعداد آن باید در نوع تعامل شما با مدیران فروش مجموعه ما مشخص شود. برای دریافت مشاوره رایگان با آرشا خودرو تماس بگیرید.

مبلغ وام بانکی برای خرید اقساطی دنا در صورت اعطا از سوی آرشا خودرو چقدر است؟

در سال جاری به دلایل متعدد امکان پرداخت وام از سوی مجموعه به متقاضیان وجود ندارد، اما شرایط به گونه‌ای در نظر گرفته شده است که همه اقشار با هر توان مالی بتوانند برای خرید دنا اقساطی اقدام کنند.

مدت زمان تحویل خودرو در طرح فروش اقساطی دنا از سوی آرشا خودرو چگونه است؟

متقاضیان شرکت در طرح فروش اقساطی دنا  آرشا خودرو می‌توانند خودرو جدید را به صورت فوری و آنی تحویل بگیرند. تحویل خودرو در مجموعه ما یک ساعته خواهد بود.

 وضعیت سند دنا در طرح خرید اقساطی از آرشا خودرو چگونه است؟

خریدار به اندازه مبلغ پیش پرداخت مالک سند خودرو خواهد شد. مابقی سند در اختیار فروشنده خواهد ماند تا پس از اتمام اقساط که سند شش دانگ به نام خریدار ثبت و به او تحویل داده خواهد شد. برای شرکت در طرح فروش اقساطی دنا می‌توانید از طریق آرشا خودرو اقدام کنید.

زمان اقدام برای خرید اقساطی دنا از آرشا خودرو چه زمانی است؟

برای خرید اقساطی دنا هرچه زودتر اقدام کنید، از نوسانات بازار خودرو، بیشتر در امان خواهید بود. بنابراین بهترین زمان خرید همین امروز است! برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

شرایط خرید دنا اقساطی از آرشا خودرو برای شهرستان ها چگونه است؟

هم‌وطنان سراسر کشور می‌توانند برای خرید دنا اقساطی از طریق آرشا خودرو اقدام کنند، اما عقد قرار داد در دفتر مجموعه ما در تهران منعقد خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات با ما تماس بگیرید.

ثبت دیدگاه