شنبه تا پنجشنبه : ساعت 9 الی 18
با ما تماس بگیرید 02148000998

فروش اقساطی خودرو داخلی

فروش اقساطی خودرو داخلی

برای افرادی که قصد ماشین‌دار شدن دارند و برای تامین اعتبار لازم جهت خرید خودرو، شیوه‌های اقساطی را انتخاب می‌کنند، انتخاب ماشین‌های ایرانی بهترین گزینه است. در سال جاری به سبب تورم افسار گسیخته و فشاری که به معیشت بخش قابل توجهی از مردم کشور وارد شد، برخی‌ها بین دو راهی ماندند که اصلا ماشین بخرند یا نه! ممکن است این سؤال برای شما هم پیش آمده باشد که حال که در اثر تورم بازار قیمت خودرو هم بالا رفته است، آیا خریدخودرو به صلاح است یا نه.

افرادی که قصد خرید ماشین برای نخستین بار را دارند و همینطور افرادی که تصمیم دارند از طریق پول حاصل از فروش خودروی خود، ماشین جدیدی تهیه کنند، برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو داخلی، نباید وقت را از دست بدهند و به محض مواجهه با طرحی که مؤلفه‌های مد نظرشان را دارا باشد، باید برای خرید اقدام کنند.

ما در آرشا خودرو تلاش کرده‌ایم شرایط را به گونه‌ای رقم بزنیم که همه بتوانند با هر شرایط مالی که دارند در طرح‌های فروش اقساطی خودرو داخلی شرکت کنند. بنابراین از همان نخستین روزهایی که کار خود را آغاز کردیم بنای فعالیتمان را بر اساس مشتری مداری و رضایت آنان استوار کردیم تا تجربه خرید قسطی ماشین را به یکی از به یاد ماندنی‌ترین خاطرات هر خریدار تبدیل کنیم. شما برای خرید قسطی محصولات همه شرکت‌های خودروساز یا مونتاژ کننده داخلی با بهترین شرایط، می‌توانید از طریق مجموعه ما اقدام کنید.

فروش اقساطی خودرو داخلی

خرید اقساطی خودرو داخلی، بهترین راه حل ماشین‌دار شدن با کم‌ترین سرمایه

واقعیت این است که همانطور که از بحران  اقتصادی فعلی برمی‌آید، هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. به خصوص در بازار خودرو که ممکن است اعمال تحریم‌ها، نوسان قیمت ارز، تعرفه گمرکی برای واردات قطعات و حتی رقابت بین خودروسازان دست به دست هم دهد تا قیمت ماشین را دستخوش نوسان کند. بنابراین هرچه زودتر برای خرید اقساطی خودرو داخلی اقدام کنید برد با شماست. و اما در پاسخ به سؤال دیگری که در این مطلب مطرح کردیم یعنی:

در شرایط فعلی اقتصادی، ماشین اقساطی بخریم یا نه؟

باید گفت، نگاه کردن به مقوله خرید خودرو به مثابه یک خرج اضافی، صحیح نیست. خرج اضافی همان هزینه‌هایی است که صرف ایاب و ذهاب با وسایل نقلیه عمومی یا آژانس‌های تلفنی و تاکسی‌های اینترنتی می‌کنید.

وقتی شما خودرو داخلی اقساطی می‌خرید، هر هزینه‌ای که برای تعمیر و نگهداری خودرو شما صرف می‌شود، در واقع در راستای مجهزتر شدن ماشین شخصی شماست. ماشینی که جزیی از دارایی‌هایتان به شمار می‌رود و هر گاه نیاز به پول داشته باشید، می‌توانید آن را به راحتی نقد کنید.

اما هزینه کردن برای جابجایی به محل کار یا تحصیل، سفر و … هزینه‌هایی بی بازگشت است. بنابراین به شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو داخلی به مثابه یک سرمایه گذاری منطقی در این آشفته بازار اقتصادی نگاه کنید.

آیا خرید اقساطی خودروهای داخلی از نظر اقتصادی منطقی است؟

یک قانون نانوشته‌ای وجود دارد و آن هم اینکه هر چقدر اوضاع اقتصادی سخت‌تر شود، داشتن یک خودرو داخلی منطقی‌تر است. بنابراین اصلا عجیب نیست اگر این روزها شاهد این قضیه باشید که یک خانواده متمول که چندین دستگاه خودرو مدرن و لوکس خارجی در پارکینگ خانه دارند هم، به دنبال طرح فروش قسطی انواع خودرو داخلی بگردند تا یک سدان شهری ایرانی بخرند.

اما آیا تا کنون از خود پرسیده‌اید چرا؟! واقعیت این است که اگرچه ماشین‌های خارجی سواری مطلوب‌تر و امکانات رفاهی بیشتری ارائه می‌دهند، اما بخش قابل توجهی از مردم از عهده‌ی خرید و همینطور هزینه‌های نگهداری آن‌ها بر نمی‌آیند. مزایای متعدد خودروهای ساخت ایران باعث می‌شود که یک گزینه‌ی منطقی برای خرید باشند.

مزایای خرید انواع خودرو داخلی

همان طور که پیش‌تر نیز گفته شد، خرید اقساطی خودرو داخلی با مزایای متعددی که این ماشین‌ها دارند، اقدامی هوشمندانه است. این مزایا را می‌توان این‌گونه برشمرد:

قیمت ارزان‌تر به نسبت خودروهای خارجی

باید این واقعیت را بپذیریم که خودروسازی ما علی‌رغم همه پیشرفت‌هایی که در دهه گذشته داشته است، اما تا رسیدن به استاندارد جهانی هنوز فاصله دارد. با این حال، امروزه داشتن یک خودرو شخصی، اگرچه می‌تواند اسباب تجمل‌گرایی و نشان دهنده‌ی موقعیت اجتماعی هم باشد، اما ضروری است.

زیرا به سبب تورم موجود، قیمت مسکن در مراکز شهر بسیار گرانتر از اطراف است و عده زیادی مجبورند مسکن خود را کیلومترها دورتر از محل کار انتخاب کنند. بنابراین شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو داخلی این امکان را به آن‌ها می‌دهد که با ماشین خودشان رفت و آمد کنند و مجبور نباشند صبح‌ها یک ساعت زودتر حرکت کنند تا به مترو یا اتوبوس برسند.

به سبب تحریم‌های موجود و قوانینی که بر تعرفه‌های گمرکی حاکم است، خودروهای خارجی بسیار گرانتر از ماشین‌های ساخت داخل هستند. بنابراین امکان خرید اقساطی خودرو داخلی  با توجه به محدوده قیمتی پایین‌تر، برای افراد بیشتری امکان‌پذیر است.

هزینه‌ی نگهداری پایین

با شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ماشین داخلی، صاحب خودرویی خواهید شد که هزینه‌ی نگهداری زیادی روی دست شما نمی‌گذارد. معمولا اگر سرویس دوره‌ای آن را به موقع انجام دهید، تا مدت‌ها بی دردسر برای شما کار خواهد کرد. البته اگر ماشین صفر باشد. اگر به سراغ خودرو کار کرده بروید احتمالا باید مبلغ قابل توجهی برای هزینه‌های پیش بینی نشده کنار بگذارید. از طرفی لوازم یدکی و قطعات خودروهای ایرانی را، هم راحت‌تر می‌توان در بازار پیدا کرد و هم قیمت آن‌ها مناسب‌تر است.

مصرف سوخت پایین و تعمیر آسان

خرید اقساطی خودرو داخلی این مزیت را دارد که شما را صاحب ماشینی می‌کند که هم مصرف سوخت معقولی دارد هم در اثر بروز نقص فنی یا سانحه به راحتی قابل تعمیر است. در حالی که برخی تعمیرکاران وقتی خودروهای خارجی را باز می‌کنند، هیچ درک درستی از اینکه اکنون باید چه کنند، ندارند. تنها مراکز خاصی هستند که تعمیرات خودروهای خارجی را انجام می‌دهند و معمولا این خدمات بسیار گران است.

سهولت فروش در بازار خودروهای کارکرده

به سبب همین مزایایی که عنوان کردیم، خرید اقساطی خودرو داخلی رونق بیشتری دارد و یکی از مهم‌ترین مزایای خرید آن‌ها این است که  فروش آن‌ها آسان است.

شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی

در تمام صفحات وب که جستجو کنید بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو داخلی را در آرشا خودرو خواهید یافت، جایی که تحویل فوری، ثبت سند به نام خریدار، امکان خرید خودرو با کمترین پیش پرداخت و اقساط بلند مدت انتظار شما را می‌کشد. علاوه بر این شما می‌توانید تنوع بی‌نظیری از خودروهای داخلی را در مجموعه‌ی ما مشاهده کنید:

فروش اقساطی ایران خودرو

ایران خودرو اولین و بزرگ‌ترین تولیدکننده ماشین در کشورمان است و با توجه به شش دهه سابقه خودروسازی، طبیعی است که بخش قابل توجهی از افرادی که مترصد خرید خودرو هستند به دنبال طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو بگردند. این کمپانی با واردات و مونتاژ انواع پژو، توانست مشتریان بسیاری را به خود وفادار کند، به طوری که هنوز بعد از چهل سال که از ورود اعضای خانواده شیرهای فرانسوی به جاده‌های ایران می‌گذرد، هنوز پلتفرم اصلی این خودروها الهام‌بخش تولید ماشین‌های جدیدی مانند رانا شده است.

ایران خودرو با درک ذائقه و سلیقه مخاطب و اطلاع از مقبولیت انواع مدل‌های پژو نزد مشتری ایرانی، اخیرا اقدام به تولید و عرضه 206 سقف شیشه‌ای و 207 دو رنگ اتومات نیز کرده است. تولیداتی که اگرچه انتقاد برخی کارشناسان را درپی داشته است، اما همین محصولات آمار تقاضا برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو داخلی را به ویژه نزد نسل جوان، بالا برده‌اند.

ایران خودرو سالهاست که محصولات خود را با ثبت نام و قرعه‌کشی عرضه می‌کند و خبری از ارائه طرح‌های اقساطی نیست. به همین سبب و با هدف رفع این چالش برای مشتری ایرانی، آرشا خودرو فروش اقساطی ایران خودرو با شرایط ویژه را برای تمامی محصولات پرطرفدار این شرکت در دستور کار قرار داده است.

فروش اقساطی سایپا

هر جا که صحبت از طرح‌های فروش اقساطی سایپا در میان باشد، نام محصولات اقتصادی می‌درخشد. سند این ادعا، پراید است! ماشینی که اگرچه درباره کیفیت آن، لطیفه‌های زیادی شنیده‌اید، اما پرفروش‌ترین خودرو دهه‌های اخیر در کشورمان بوده است.

نام سایپا با تولید محصولاتی که:

  • استهلاک کم
  • مصرف سوخت پایین
  • محدوده قیمتی مناسب
  • قطعات و لوازم یدکی ارزان و در دسترس
  • تعمیر آسان
  • و بازار دست دوم خوبی دارند

گره خورده است. چه پراید، چه تیبا و چه این روزها انواع کوییک و ساینا که در صدر لیست فروش اقساطی خودرو داخلی قرار دارند، همه و همه از مزایایی که برای تولیدات سایپا نام بردیم، برخوردارند. اگرچه کارشناسان همواره به سایپا نقد دارند که از بیم بالا نرفتن قیمت تمام شده، هیچ امکانات اضافه‌ای برای خودرو در نظر نمی‌گیرد، اما نباید فراموش کرد که بخش قابل توجهی از مردم کشور ما با مشکلات اقتصادی بسیار زیادی دست به گریبانند. از این رو امکانات رفاهی برای این اقشار محلی از اعراب ندارد و صرف داشتن یک خودرو که از حداقل‌های فنی، زیبایی بصری و حتی ایمنی برخوردار باشد، کفایت می‌کند.

البته فروش اقساطی سایپا فقط محدود به همین خودروهای اقتصادی نیست و در این میان نام خودرو پرطرفدار و پرامکاناتی مانند شاهین نیز دیده می‌شود. سایپا هم مانند ایران خودرو واگذاری محصولاتش را به قرعه‌کشی و دریافت یکباره تمام مبلغ تمام شده خودرو، محدود کرده است و چنانچه قصد دارید در طرح‌های فروش اقساطی خودرو داخلی برای خرید یکی از محصولات سایپا اقدام کنید، می‌توانید با مراکز فروش آرشا خودرو تماس بگیرید.

فروش اقساطی کرمان موتور

فروش اقساطی کرمان موتور هیچ وقت از سوی مدیران این کمپانی مطرح نبوده و نیست. طی سی سال فعالیت این مجموعه، هیچ کدام از محصولات جذاب وارداتی آن به شیوه قسطی به مشتری ایرانی عرضه نشده است. حتی اگر هم اکنون از طرح فروش اقساطی جک یا لیفان سخنی به میان بیاید، قطعا افرادی پیدا می‌شوند که بپرسند مگر این خودروهای خارجی گران‌قیمت را هم می‌توان قسطی خرید؟!

پاسخ مثبت است! بله! امکان خرید قسطی محصولات کرمان موتور وجود دارد، اما نه از سوی کمپانی. مجموعه‌های معتبری مانند آرشاخودرو در کنار شرایط ویژه‌ای که برای فروش اقساطی خودرو داخلی در نظر گرفته‌اند، بستری برای خرید اقساطی محصولات مدرن و لوکس وارداتی نیز فراهم کرده‌اند.

در اوضاع اقتصادی فعلی که قیمت‌ها روز به روز بی‌حساب سر به فلک می‌گذارد و پول، ارزش خود را از دست می‌دهد، با شرکت در طرح‌های فروش اقساطی کرمان موتور می‌توان یک سرمایه گذاری منطقی را پیش برد. زیرا خودرو شما قطعا شش ماه دیگر افزایش قیمت خواهد داشت، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم از کنار طرح‌های خرید اقساطی ماشین‌های خارجی به سادگی عبور نکنید.

فروش اقساطی بهمن موتور

ممکن است  شما رویای سواری گرفتن از فیدلیتی، دیگنیتی، مزدا سه، هاوال و بسترن در سر داشته باشید، اما تصورتان این باشد که خرید این محصولات جذاب و مدرن خارجی که به شیوه قسطی ممکن نیست!

اگر قصد خرید اقساطی این ماشین‌ها از بهمن موتور را دارید، تصورتان صحیح است. بله! هیچ طرحی برای فروش اقساطی بهمن موتور از سوی کمپانی وجود ندارد. اما این پایان راه نیست. آرشا خودرو با پر کردن خلا موجود همان طور که زمینه فروش اقساطی خودرو داخلی را برای هموطنان فراهم کرده، بستر خرید ماشین‌های خارجی گروه بهمن را نیز به شیوه اقساطی مهیا کرده است.

از آنچه محصولات بهمن موتور را نزد مشتری ایرانی محبوب کرده است می‌توان به نمای قدرتمند ظاهری، کابین لوکس و راحت، توان فنی بالا و امکانات رفاهی متعدد اشاره کرد.

فروش اقساطی پارس خودرو

اگر به دنبال طرح‌های فروش اقساطی پارس خودرو می‌گردید، احتمالا شما در زمره افرادی هستید که از دانش فنی و تئوری زیادی درباره مسائل کیفی خودرو برخوردارید. اگر یک نظرسنجی بزرگ انجام شود، خواهید دید که پارس خودرو به اندازه ایران خودرو و سایپا مشهور نیست، اما طرح‌هایی که برای فروش قسطی محصولاتش ارائه می‌شود، همیشه پرطرفدار است.

علت اصلی این مساله را باید کیفیت محصولات این کمپانی دانست. پارس خودرو حاضر نیست، برای اینکه بازار فروش را در مشت خود بگیرد، از سطح کیفی محصولات بکاهد و یا به عبارتی با تولید محصولات اقتصادی، برای خود اسم و رسم ایجاد کند.

این کمپانی مدت‌هاست که با عنوان باکیفیت‌ترین  تولیدکننده ایرانی شناخته می‌شود. نیم قرن تجربه و مراوده با برترین برندهای جهانی، سطح کیفی عملکردی پارس خودرو را به قدری ارتقا بخشیده است که نمی‌توان به راحتی جا پای افتخاراتش گذاشت.

به هر حال اگر قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی پارس خودرو برای تصاحب ساندرو یا برلیانس را دارید، باید به شما بگوییم که این شرکت طرحی برای عرضه محصولاتش به شیوه اقساطی ندارد.

شما برای خرید این محصولات و نیز شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو داخلی، وارداتی یا مونتاژی می‌توانید از طریق آرشا خودرو اقدام کنید و از مزایای زیر نیز بهره‌مند شوید:

  • خرید خودرو با کمترین پیش پرداخت
  • تحویل فوری
  • اقساط بلند مدت
  • مشاوره رایگان پیش از خرید
  • قیمت واقعی

فروش اقساطی خودرو داخلی

مراحل ثبت خرید اقساطی خودرو از آرشا خودرو

پیشنهاد می‌کنیم پیش از هر چیز مشاوره‌ی رایگان با کارشناسان مجرب مجموعه‌ی ما را از دست ندهید. در گفتگو با مشاوران می‌توانید بهترین خودرو و بهترین طرح را برای خرید قسطی انتخاب کنید. پس از قطعی شدن تصمیم، لازم است با حضور در مرکز فروش آرشا خودرو با مدیران فروش مجموعه پای میز معامله بنشینید. به همراه داشتن مدارک شناسایی خریدار الزامی خواهد بود و تمام مفاد قرارداد به صورت شفاف و با نظر مثبت خریدار منعقد خواهد شد.

سوالات متداول:

مدارک مورد نیاز برای خرید اقساطی ماشین داخلی چیست؟

شما برای خرید اقساطی ماشین داخلی از آرشا خودرو لازم است تا با در دست داشتن اصل شناسنامه، کارت ملی هوشمند، جواز کسب یا فیش حقوقی و یکی از قبوض مصرفی منزل و محل سکونت پای میز معامله حاضر شوید. چنانچه به مدارک دیگری نیاز باشد، کارشناسان ما در هنگام ارائه مشاوره پیش از خرید به شما اعلام خواهند کرد.

شرایط خرید خودرو برای شخصی که دسته چک ندارد چگونه است؟

اگر قصد خرید اقساطی خودرو داخلی از آرشا خودرو دارید، اما فاقد دسته چک هستید می‌توانید از یکی از نزدیکانتان بخواهید با داشتن مدارک شناسایی، شغلی و سکونتی به همراه شما در معامله حضور داشته باشد. پرداخت اقساط، فقط از طریق دسته چک امکان‌پذیر است.

نحوه ی محاسبه ی قیمت خودرو داخلی قسطی در آرشا خودرو چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت خودرو داخلی اقساطی در آرشا خودرو بر اساس معاملات واقعی روز محاسبه می‌شود و حاشیه سود در نظر گرفته برای آن نیز متعارف و بر اساس عرف بازار در نظر گرفته می‌شود.

مدت زمان تحویل خودرو در طرح‌های فروش اقساطی خودرو داخلی آرشا خودرو چگونه است؟

شما با شرکت در طرح فروش اقساطی خودرو داخلی از آرشا خودرو به محض تنظیم قرارداد و ارائه پیش پرداخت به صورت فوری و آنی ماشین مورد نظر را تحویل خواهید گرفت. در آرشا خودرو تحویل ماشین یک ساعته خواهد بود.

وضعیت به نام زدن سند ماشین در فروش اقساطی خودرو داخلی در آرشا خودرو چگونه است؟

شما به اندازه‌ی پیش پرداختی که برای خرید قسطی خودرو داخلی در معامله با آرشا خودرو می‌پردازید، سند به نامتان ثبت خواهد شد. پس از اتمام اقساط، سند شش دانگ به نام مشتری ثبت و به او تحویل داده خواهد شد.

آیا امکان فروش خودرو داخلی قبل از به پایان رسیدن اقساط وجود دارد؟

چنانچه در طرح فروش اقساطی خودرو داخلی آرشا خودرو شرکت کنید باید بدانید که تا زمان پایان رسیدن اقساط امکان فروش ماشین شما وجود نخواهد داشت.

امکان یا عدم امکان ارائه‌‌ی تسهیلات در خصوص خودروهای کارکرده

برای خرید اقساطی خودروهای صفر داخلی، مونتاژی یا وارداتی با بهترین شرایط می‌توانید با آرشا خودرو وارد معامله شوید. متاسفانه امکان خودرو کارکرده در این مجموعه وجود ندارد.

شرایط زمانی دریافت اقساط به چه صورت خواهد بود؟ مدت زمان بین هر دو قسط و شرایط دریافت چک چگونه است؟

مدت زمان بازپرداخت اقساط در آرشا خودرو به صورت ماهانه یا هر دو ماه یک بار است. خریدار از طریق چک، اقساط خود را پرداخت می‌کند.

شرایط فروش اقساطی خودرو داخلی بدون چک و ضامن چگونه خواهد بود؟

در طرح فروش اقساطی خودرو داخلی از آرشا خودرو خریدار با ارائه چک باید اقساط ماهانه را پرداخت کند. در اغلب شرایط نیازی به معرفی ضامن نخواهد بود، اما چنانچه شرایط معامله به گونه‌ای باشد که نیاز به معرفی ضامن باشد، کارشناسان فروش این موضوع را در مشاوره رایگان پیش از خرید به شما اعلام خواهند کرد.

آیا امکان فروش خودرو داخلی از دم قسط وجود خواهد داشت؟

در حال حاضر به علت شرایط بازار امکان خرید اقساطی خودرو داخلی از دم قسط وجود ندارد.

شرایط تعویض خودرو داخلی پیش از اتمام اقساط فراهم خواهد بود؟

چنانچه در طرح فروش اقساطی خودرو داخلی آرشا خودرو شرکت کرده باشید باید بدانید که امکان تعویض ماشین شما پیش از پایان اقساط وجود نخواهد داشت.

آیا تسویه تسهیلات پیش از موعد امکان‌پذیر خواهد بود؟

چنانچه در طرح فروش اقساطی خودرو داخلی  آرشا خودرو شرکت کرده باشید و تصمیم بگیرید تسهیلات را پیش از موعد تسویه کنید، این امکان برای شما وجود خواهد داشت. از میزان سود باقی مانده مبلغی کسر و مابقی باید توسط خریدار تسویه شود.

شرایط بیمه ی بدنه در خرید اقساطی خودرو داخلی به چه صورت است؟

شرکت‌های بیمه‌گذار بیش از 50 درصد تخفیف برای بیمه بدنه خودروهای صفر در نظر می‌گیرند. بنابراین خیالتان بابت بیمه بدنه پس از خرید اقساطی خودرو از آرشا خودرو راحت باشد، این مهم، با کمترین هزینه و بهترین شرایط برای شما مهیاست.

امکان خرید خودرو داخلی اقساطی به صورت اینترنتی وجود خواهد داشت؟

شما می‌توانید برای خرید اقساطی خودرو از آرشا خودرو به صورت اینترنتی با کارشناسان این مجموعه گفتگو و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. اما برای نهایی کردن خرید خود باید حضورا به مرکز فروش این مجموعه مراجعه کنید.

مالک نهایی خودرو داخلی در خرید قسطی چه کسی خواهد بود؟

پس از اتمام اقساط در طرح‌های فروش اقساطی خودرو داخلی آرشا خودرو، سند شش دانگ خودرو به نام مشتری ثبت و به او تحویل داده خواهد شد. مالک نهایی خودرو، خریدار است.

ثبت دیدگاه