شنبه تا پنجشنبه : ساعت 9 الی 18
با ما تماس بگیرید 02148000998

فروش اقساطی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو

آنچه امروز با نام ایران خودرو و اسم تجاری IKCO می‌شناسیدش، در سال 1341 توسط برادران خیامی تاسیس شد. این کمپانی که در ابتدا فقط اتوبوس تولید می‌کرد با نام ایران ناسیونال شناخته می‌شد، اما این شرکت از زمانی شهرت پیدا کرد که پیکان را وارد چرخه تولید خود نمود. پیکان که تا مدت‌ها سلطان بلامنازع خودرو در جاده‌های کشور بود در سال 46 و با همکاری شرکت روتس انگلستان به شکل انبوه تولید شد. در سال 60 ایران خودرو تا مرز ورشکستگی کامل رفت، اما این بار همکاری با شرکت پژو فرانسه نقطه عطفی بر تاریخ این کمپانی شد و محصولات مشترک دو خودروساز با استقبال بسیار زیادی مواجه گردید و ایران خودرو را نجات داد.

هنوز هم پژو در ایران پرطرفدار است و الهام بخش بسیاری از تولیدات ملی شده؛ پیشترها این کمپانی در تعامل با برخی بانک‌ها تسهیلاتی در اختیار مردم می‌گذاشت تا بتوانند به صورت قسطی صاحب ماشین شوند، اما مدت‌هاست که بانک‌ها خود را از عرصه فروش خودرو کنار کشیده‌اند.

فروش اقساطی ایران خودرو

در حالی که اولین و بزرگترین کمپانی خودروساز ایرانی هیچ طرحی برای فروش اقساطی ایران خودرو ندارد، اما محصولات پر طرفدار آن همواره متقاضیان پر و پا قرصی دارند که چون شرایط خرید خودرو از ایران خودرو به گونه‌ای هست که مشکل تامین اعتبار برای خرید نقدی دارند، گاها ناگزیرند تا به بازار خودروهای کار کرده سری بزنند و از این طریق ماشین‌دار شوند. با این حال امروز بر کسی پوشیده نیست که یک خودرو دست دوم چقدر هزینه جانبی روی دست خریدار می‌گذارد و با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه ما به نوعی دور ریختن سرمایه است.

خب! با این اوصاف چاره چیست؟! انتظار کشیدن برای یک سرمایه بزرگ و ناگهانی که بشود با آن یک ماشین صفر را نقدی خرید یا جستجو در بازار دست دوم؟! هیچ کدام! راه حل پیداکردن مرکزی است که خودرو اقساطی ایران خودرو  یا به عبارتی فروش لیزینگی ایرن خودرو را با بهترین شرایط، عرضه کند. ما در آرشا خودرو کنار شما هستیم تا با بهترین شرایط، صاحب خودرو دلخواه خود شوید. برای اطلاع از جزییات طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو می‌توانید با مراکز فروش ما تماس بگیرید و با کارشناسان مجرب ما گفتگو کنید.

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری توسط شرکت آرشا خودرو

لابلای تبلیغات مجازی، شهری و جراید که بگردید به وفور با آگهی‌هایی برخورد می‌کنید که همه آن‌ها مدعی هستند با بهترین شرایط اقدام به عرضه ماشین اقساطی ایران خودرو می‌کنند. اما با یک جستجوی ساده در فضای حقیقی یا مجازی می‌توان دریافت که این عناوین جذاب صرفا برای جذب مردم است و در عمل هیچ خبری از اجرای تعهدات نیست.

بنابراین اعتبار مرکزی که ارائه دهنده طرح فروش اقساطی ایران خودرو محسوب می‌شود، بسیار حائز اهمیت است. حق دارید! آنقدر تعدد مراکز مجاز و غیر مجاز عرضه ماشین قسطی زیاد شده است که تشخیص دادن معتبر از غیر معتبر آسان نیست. اما بهتر است با مجموعه‌ای وارد معامله شوید که در بازار خودرو شناخته شده باشد، صدها معامله موفق در کارنامه داشته باشد و موفق شده باشد تا بیشترین درصد رضایتمندی مشتریان را کسب کند.

ما در آرشا خودرو افتخار داریم علی رغم اینکه مجموعه‌ای جوان محسوب می‌شویم، اما در همین مدت زمان کوتاه به واسطه ارائه بهترین شرایط فروش ایران خودرو اقساطی تحویل فوری به نامی آشنا نزد متقاضیان خرید خودرو تبدیل شویم و هیچ موردی از نارضایتی خریداران نیز تاکنون درباره عملکرد مجموعه ما به ثبت نرسیده است. بنابراین می‌توانید بدون دغدغه با مدیران فروش ما پای میز معامله بروید و خودرو دلخواه خود را به شیوه قسطی خریداری کنید.

فروش اقساطی ایران خودرو ۱۴۰۲تحویل فوری

با توجه به اینکه در سال ۱۴۰۲ مردم عزیز کشورمان با بحران‌های اقتصادی ریز و درشتی دست به گریبان بوده‌اند، تصمیم گرفتیم شرایط فروش اقساطی ایران خودرو ۱۴۰۲ را به گونه‌ای در نظر بگیریم که همه متقاضیان خرید خودرو با هر توان مالی که دارند بتوانند در آن شرکت کنند.

بر این اساس بستر خرید خودرو اقساطی ایران خودرو با کمترین پیش پرداخت و حداقل سرمایه را فراهم آوردیم تا افرادی که درآمدشان کفاف هزینه‌ها و بالا رفتن بی حساب و کتاب قیمت کالاهای اساسی را نمی‌داد هم بتوانند یک گام به رویای ماشین دار شدن نزدیک شوند. از طرفی مبلغ اقساط را در طرح فروش اقساطی ایران خودرو بر اساس توان مالی مشتری در نظر گرفتیم و تلاش کردیم تا مدت بازپرداخت را تا جایی که امکان دارد، بلند مدت در نظر بگیریم.

همچنان ارائه مشاوره رایگان پیش از خرید توسط کارشناسان مجرب و تحویل فوری از مزایای معامله با آرشا خودرو خواهد بود و از این بابت لازم نیست نگرانی و دغدغه‌ای به ذهن راه دهید. با بررسی لیست قیمت ایران خودرو اقساطی نیز خواهید دید که قیمت تمامی خودروها کاملا واقعی در نظر گرفته شده است و حاشیه سود آن‌ها در طرح‌ اقساطی ایران خودرو نیز بر اساس استاندارد و عرف مرسوم در بازار خودرو است. در آرشا خودرو خبری از گران فروشی‌های بی حساب و کتاب و سودهای نجومی نخواهد بود.

شماره تماس: 02148000998

نشانی: تهران، فلکه دوم صادقیه، ابتدای آیت الله کاشانی، بوستان یکم، پلاک 6، مجموعه آرشاخودرو

ثبت نام فروش اقساطی ایران خودرو

همان طور که مستحضر هستید، امکان ثبت نام اقساطی ایران خودرو در تارنمای رسمی کمپانی برای متقاضیان شرایط لیزینگ ایران خودرو، وجود ندارد و اساسا چنین طرحی در دستور کار شرکت خودروساز ایرانی هم قرار ندارد. اما چنانچه قصد داشته باشید یکی از محصولات ایران خودرو را از خانواده پژوها گرفته تا سمند و رانا و دنا و … را از آن خود کنید، ما در کنار شما هستیم. مدعی هستیم شرایط اقساطی ایران خودرو که ما در آرشا خودرو برای هموطنان سراسر کشور در نظر گرفته‌ایم، بهترین شرایطی است که می‌توانید تجربه کنید.

بهترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو

تا به حال از خودتان پرسیده‌اید اگر طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو با چه شرایطی عرضه شود، شما از آن به عنوان «بهترین» یاد خواهید کرد؟! ما به شما پاسخ خواهیم داد. برای مشتری ایرانی بهترین شرایط زمانی رقم می‌خورد که:

  • خودرو به صورت فوری و آنی تحویل داده شود
  • امکان خرید خودرو اقساطی ایران خودرو با کمترین سرمایه و حداقل پیش پرداخت میسر باشد
  • قراردادی با بندهای شفاف و صریح میان خریدار و فروشنده منعقد شود
  • قیمت خودرو واقعی در نظر گرفته شود و به دور از حباب‌های کاذب بازار خودرو باشد
  • مبلغ اقساط بر اساس درآمد و وضعیت مالی خریدار تعیین شود
  • مدت زمان باز پرداخت اقساط، بلند مدت باشد
  • فروشنده به تمامی تعهدات مندرج در قرارداد وفادار باشد
  • در برابر پرداخت اقساط، رسید محکمی به مشتری ارایه شود
  • مشاوره رایگان و تخصصی پیش از خرید به متقاضی شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو ارائه شود
  • تنوع محصولات نزد فروشنده زیاد باشد و همه محصولات محبوب و پرطرفدار یک کمپانی به صورت قسطی عرضه شود

هنگامی که تمام این پیش شرط‌ها وجود داشته باشد، مشتری از عنوان بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو نام خواهد برد. به همین سبب مدعی هستیم ما در آرشا خودرو مناسب‌ترین بستر و بهترین شرایط برای ماشین دار شدن شما را فراهم کرده‌ایم.

فروش اقساطی محصولات ایران خودرو

وقتی صحبت از فروش اقساطی محصولات ایران خودرو به میان می‌آید، متقاضیان خرید ماشین شرایطی ایران خودرو، با دقت بیشتری به دنبال جملات بعدی می‌روند تا ببینند خودرو محبوبشان در طرح فروش اقساطی ایران خودرو قرار دارد یا خیر و کدام محصولات نخستین کمپانی سازنده ماشین در ایران قرار است با بهترین شرایط، عرضه شود. حال ما از شما می‌پرسیم: به دنبال خرید کدام ماشین قسطی ایران خودرو هستید؟ دوست دارید یکی از اعضای خانواده شیرهای فرانسوی‌الاصل پژو را سوار شوید، یا به دنبال خودروهای ملی مثل سمند، رانا و دنا می‌گردید؟! یک هاچبک خوش قیافه مثل ۲۰۶ را زیر سر دارید یا به دنبال خودرو اقساطی ایران خودرو و یک سدان شهری با جذبه مانند ۲۰۷ هستید؟!

ما در آرشا خودرو بسته کاملی از پر طرفدارترین خودروهای ایران خودرو را جمع‌آوری کرده‌ایم تا شما انتخاب کنید و ما با بهترین امتیازات این خودرو را به خانه شما بفرستیم.

جدول و لیست خودروهای شامل طرح فروش اقساطی ایران خودرو در شرکت آرشا خودرو

در حال حاضر امکان فروش قسطی ایران خودرو از سوی شرکت آرشا خودرو، به شرح زیر فراهم خواهد بود:

از سوی مجموعه ما فراهم شده است. اگر به دنبال طرح‌های ایران خودرو فروش اقساطی می‌گردید، برای اطلاع از قیمت روز این محصولات و اطلاع از جزییات طرح با مراکز فروش ما تماس بگیرید. و تا پیش از تماس هم می‌توانید شرایط را از طریق فروش اقساطی خودرو، پیگیری بفرمایید.

انتخاب خودرو با توجه به شرایط بودجه در طرح فروش اقساطی ایران خودرو

اگر قصد دارید یکی از محصولات ایران خودرو را به خانه ببرید پیشنهاد می‌کنیم پیش از هر چیز با کارشناسان فروش ما گفتگو کنید. آنان با درک وضعیت مالی شما، اطلاع از شرایط درآمدی و سلیقه مشتری، بهترین گزینه را در برابر شما قرار خواهند داد. به هر حال این امکان برای شما وجود دارد که از ارزان‌ترین خودرو تولید ایران خودرو تا گران‌ترین آن را در طرح فروش اقساطی ایران خودرو از آن خود کنید.

تنظیم سند در فروش اقساطی محصولات ایران خودرو

در طرح‌های خرید خودرو اقساطی ایران خودرو از آرشا خودرو به اندازه پیش پرداختی که می‌پردازید، سند خودرو به عنوان رسید به نام شما خواهد شد. در پایان معامله و پس از سر رسید اقساط، سند خودرو شش دانگ به نام شما ثبت و به شما تحویل داده خواهد شد.

مراحل ثبت خرید در طرح فروش اقساطی محصولات ایران خودرو از شرکت آرشا خودرو

برای ثبت خرید و اطلاع از شرایط خرید ایران خودرو اقساطی، کافی است با کارشناسان ما از طریق تماس تلفنی یا فضای مجازی در ارتباط باشید تا به شما خدمات مشاوره رایگان پیش از خرید ارائه کنند. سپس تمامی مدارک مورد نیاز و زمان دقیق انجام معامله به شما اعلام خواهد شد و پس از حضور در دفتر فروش آرشا خودرو پس از عقد قرارداد می‌توانید از امتیاز تحویل فوری خودرو یک ساعته بهره‌مند شوید.

لازم به ذکر است که در طرح فروش اقساطی خودرو داخلی در آرشا خودرو، علاوه بر ایران خودرو، خودروهای شرکت‌های دیگری نیز مانند فروش اقساطی کرمان موتور موجود و قابل عرضه می‌باشند.

فروش اقساطی ایران خودرو

سوالات متداول:

مدارک لازم جهت ثبت نام در طرح خرید خودرو اقساطی ایران خودرو از آرشا خودرو  چیست؟

برای خرید خودرو اقساطی ایران خودرو از آرشا خودرو شما به اطلاعات هویتی، سکونتی و شغلی خود نیاز دارید. بر این اساس با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی، اطلاعات دقیق درباره محل سکونت شامل کپی سند، قبوض مصرفی یا تاییدیه پستی و فیش حقوقی یا جواز کسب در دفاتر این مجموعه حضور به هم رسانید.

نحوه ی پرداخت اقساط در طرح فروش اقساطی ایران خودرو آرشا خودرو چگونه است؟

مبلغ اقساط و مدت زمان بازپرداخت در هنگام معامله و با تعامل طرفین مشخص می‌شود و مشتری باید به صورت ماهانه و یا دو ماه در میان اقدام به پرداخت اقساط خودرو نماید.

آیا امکان پرداخت پیش قسط به صورت دو مرحله ای وجود دارد؟

آرشا خودرو امکان خرید اقساطی ایران خودرو با حداقل سرمایه و کم‌ترین پیش پرداخت را نیز فراهم کرده است. چنانچه قصد دارید تبصره‌های جدیدی به مفاد قرارداد اضافه کنید پیش از رفتن پای میز معامله با کارشناسان این مجموعه مشورت کنید.

تحویل خودرو در طرح فروش اقساطی ایران خودرو در آرشا خودرو به صورت فوری خواهد بود یا مدت دار؟

به محض عقد قرارداد، خودرو به صورت فوری و آنی به شما تحویل داده خواهد شد. آرشا خودرو به تحویل خودرو یک ساعته به مشتریان خود مشهور است.

آیا امکان فروش اقساطی ایران خودرو از سوی آرشا خودرو برای شهرستان ها نیز وجود دارد؟

اهل هر کجای ایران که هستید برای خرید اقساطی ایران خودرو می‌توانید پای میز معامله با آرشا خودرو بنشینید. البته لازم است پیش از حضور در دفتر مرکزی این مجموعه در تهران با کارشناسان این مرکز گفتگو کنید تا تمامی مدارک و مقدمات لازم را به همراه داشته باشید.

آیا امکان ارائه ی وام بانکی برای خرید اقساطی ایران خودرو از سوی آرشا خودرو وجود دارد؟

خیر. متاسفانه در حال حاضر آرشا خودرو هیچ گونه وام بانکی برای خرید اقساطی ایران خودرو در اختیار خریدار قرار نمی‌دهد.

آیا امکان تغییر در نحوه ی پرداخت برای خرید اقساطی ایران خودرو وجود دارد؟ (کاهش یا افزایش پیش پرداخت، کاهش یا افزایش در اقساط)

امکان شرکت در طرح فروش اقساطی ایران خودرو از آرشا خودرو با حداقل پیش پرداخت وجود دارد، با این حال امکان تحویل پیش قسط بیش از حد نصاب در نظر گرفته شده برای مشتری وجود دارد. درباره مبلغ اقساط نیز چنین شرایطی وجود دارد.

آیا امکان پرداخت اقساط به صورت چند ماه یک بار به جای پرداخت ماهانه در آرشا خودرو برای خرید اقساطی ایران خودرو وجود دارد؟

برای خرید اقساطی ایران خودرو از آرشا خودرو مشتری می‌تواند به صورت ماهانه و یا نهایتا دو ماه یکبار اقدام به پرداخت اقساط نماید.

آیا اعلام شرایط شغلی و محل زندگی ضامن برای شرکت در طرح فروش اقساطی ایران خودرو در آرشا خودرو لازم است؟

بله، ضامن نیز باید اطلاعات و اسناد مربوط به محل زندگی و اطلاعات شغلی شامل جواز کسب و یا فیش حقوقی خود را به مجموعه تحویل دهد.

شرایط مورد نیاز برای اعطای چک در طرح فروش اقساطی ایران خودرو در آرشاخودرو چگونه است؟ (باید به نام شخص خریدار باشد لزوما یا خیر، تعداد و نوع چک)

برای خرید اقساطی ایران خودرو از آرشا خودرو، چک دهنده می‌تواند فرد دیگری به غیر از خریدار باشد، اما حضور صاحب چک و خریدار در هنگام قرارداد الزامی است. تعداد چک بر اساس شرایط معامله تعیین می‌شود و نوع چک باید صیادی باشد.

آیا امکان ثبت نام برای شرکت در طرح فروش اقساطی ایران خودرو آرشا خودرو توسط شخص دارای شغل آزاد وجود دارد؟

بله، افراد دارای مشاغل آزاد نیز می‌توانند برای خرید اقساطی ایران خودرو از طریق آرشا خودرو اقدام کنند، اما چنانچه مشکلی در ارائه اطلاعات حقوقی و سکونتی داشته باشند، ممکن است لازم باشد تا برای انجام معامله یک ضامن معرفی کنند.

وضعیت سند تا زمان پرداخت آخرین قسط در طرح فروش اقساطی ایران خودرو آرشا خودرو به چه صورت خواهد بود؟

شما با شرکت در طرح فروش اقساطی ایران خودرو در آرشا خودرو به اندازه مبلغ پیش قسط، صاحب سند خودرو خواهید شد. مابقی در قالب قرارداد اجاره به شرط تملیک به نام یا در رهن آرشا خودرو باقی خواهد ماند تا آخرین قسط.

آیا امکان فروش خودرو تا پیش از اتمام اقساط در آرشا خودرو وجود دارد؟

خیر، چنانچه در طرح فروش اقساطی ایران خودرو در آرشا خودرو شرکت کردید، تا زمان پایان اقساط امکان فروش آن را ندارید.

آیا امکان تعویض خودرو پیش از اتمام اقساط در آرشا خودرو وجود دارد؟

چنانچه برای خرید اقساطی ایران خودرو از آرشا خودرو اقدام کرده باشید، امکان تعویض خودرو تا زمان اتمام اقساط برای شما وجود نخواهد داشت.

شرایط خرید اقساطی ایران خودرو از آرشا خودرو برای شخصی که از قبل از ایران خودرو خرید کرده باشد، چگونه خواهد بود؟

شرایط خرید اقساطی ایران خودرو از آرشا خودرو برای خریداری که پیش از این نیز با کمپانی ایران خودرو مراودات مالی داشته است، هیچ تفاوتی با سایرین ندارد.

تعداد مجاز خرید خودرو اقساطی به ازای هر کد ملی در آرشا خودرو چگونه است؟

هر فرد در یک دوره زمانی مشخص، تنها مجاز به خرید اقساطی ایران خودرو از آرشا خودرو به تعداد دو اتومبیل خواهد بود تا زمانی که مبلغ اقساط پایان پیدا کند یا زودتر از موعد تسویه نماید.

شرایط سنی خرید از آرشا خودرو در طرح فروش اقساطی ایران خودرو برای شخص خریدار باید چگونه باشد؟

برای خرید اقساطی ایران خودرو از آرشا خودرو، خریدار باید به سن قانونی برای ارائه چک رسیده باشد و مدارک شغلی و سکونتی دقیق ارائه کند. البته برای خرید نقدی هیچ محدودیت سنی وجود ندارد.

شرایط حساب بانکی شخص خریدار برای شرکت در طرح فروش اقساطی ایران خودرو از آرشا خودرو باید چگونه باشد؟

متقاضی شرکت در طرح فروش اقساطی ایران خودرو در آرشا خودرو نباید دارای چک برگشتی یا اقساط معوق به تعداد زیاد نزد بانک‌ها باشد.

ثبت دیدگاه