شنبه تا پنجشنبه : ساعت 9 الی 18
با ما تماس بگیرید 02148000998

آخرین اخبار

چانگان بخریم یا ساندرو
مقایسه چانگان cs35 با ساندرو استپ وی

چانگان و ساندرو دو کراس اوور جذاب و محبوب در بازار خودرو کشورمان هستند که معمولا وقتی متقاضی، تصمیم به خرید یکی از این دو می‌گیرد، افرادی هستند که با توجه به ویژگی‌ها و مزایای یکی از این دو خودرو، پیشنهاد دیگری را روی میز می‌گذارند. بنابراین اگر شما هم بین خرید یکی از این دو دچار تردید هستید و نمی‌دانید کدام یک را بخرید، یا صرفا قصد دارید این مقاله را دنبال کنید تا بدانید مزایا و معایب هر کدام از خودروها چیست با مقایسه چانگان cs35 با ساندرو استپ وی همراه باشید.

معرفی چانگان cs35 و ساندرو استپ وی

پیش از اینکه به سراغ بررسی تطبیقی ویژگی‌های دو خودرو برویم، بد نیست تا مختصر معرفی‌نامه‌ای از هر دو خودرو ارائه کنیم.

ساندرو ساخته کمپانی داچیاست، اما با نام رنو در بازار جهانی عرضه می‌شود تا بتواند آوازه و فروش بهتری را نصیب خود کند. ساندرو، نسخه هاچبک تندر 90 است، اما ساندرو استپ وی با بهره‌گیری از المان‌های خاص تلاش کرده است تا خود را به یک کراس اوور جوان پسند تبدیل کند.

این خودرو در حین گشایش‌های پسابرجام به ایران آمد و توسط پارس خودرو به مشتری ایرانی عرضه شد و از همان ابتدا هم به سبب محدوده قیمتی مناسبی که داشت، با استقبال خوبی مواجه گردید.

درباره چانگان cs35 باید بگوییم که این کراس اوور کامپکت از فروش بسیار خوبی در بازار چین برخوردار شد و از آنجایی که سایپا همواره منتظر است تا خودروهای اقتصادی و پرطرفدار را مونتاژ کند، پس از یک دوره واردات مستقیم این ماشین، سپس اقدام به تولید چانگان روی خطوط داخلی خود کرد.

درباره چانگان ذکر همین نکته کافی است که نه باید انتظار یک خودرو شگفت انگیز را داشته باشید نه شما را از خرید پشیمان خواهد کرد. در مقایسه چانگان cs35 با ساندرو استپ وی باید گفت هر دو با کسب حد متوسطی از رضایت کاربران، یک کراس اوور محبوب در محدوده اقتصادی هستند.

وقتی حرف از اقتصادی بودن خودرو به میان می‌آید تا حدود زیادی انتظارات فروکش می‌کند، زیرا به قول معروف هر چقدر پول بدهیم همان قدر آش می‌خوریم! بنابراین باید سطح توقعمان از چانگان و ساندرو را هم با توجه به سطح قیمتی و رقبای این خودرو تعیین کنیم.

البته ناگفته نماند که برای بخش قابل توجهی از مردم کشور ما، قیمت چانگان و ساندرو نه تنها اقتصادی نیست، بلکه خیلی هم بالاست! اما مسأله این است که تورم و کاهش ارزش پول ملی باعث شده تا خودروهای مونتاژی و وارداتی بسیار گران در دسترس مشتری ایرانی قرار بگیرند و مختصر اینکه وقتی پراید 200 میلیون تومان در بازار خودرو معامله می‌شود، واقعا نمی‌توان به کراس اوورهای وارداتی یا مونتاژی با قیمت بین 400 تا 600 میلیون ایرادی وارد دانست!

آیا شما هم از علاقمندان به شاسی بلند چینی الاصل هستید اما بهترین شرایط فروش اقساطی چانگان را پیدا نمی‌کنید؟! ما در آرشا خودرو در کنار شما هستیم تا با حداقل پیش پرداخت، اقساط بلند مدت و تحویل فوری بتوانید چانگان را به خانه ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما گفتگو کنید. 02148000998

مقایسه چانگان cs35 با ساندرو استپ وی از نظر مشخصات ظاهری

در مقایسه چانگان cs35 با ساندرو استپ وی ابتدا دو خودرو را از نظر ظاهری بررسی می‌کنیم. همان طور که پیشتر نیز تلویحا اشاره کردیم، ساندرو مدل هاچبک تندر 90 است، اما در نسخه استپ وی، با اضافه شدن المان‌ها و برخی تغییرات جزیی تلاش شد تا این خودرو ظاهری جذاب‌تر پیدا کند.

البته کاملا پیداست که کمپانی تلاش کرده است تا ظاهری ساده و با وقار از این خودرو ارایه دهد و تا جایی که ممکن است هزینه تمام شده را حداقل در بخش طراحی ظاهری پایین بیاورد. افزایش ارتفاع خودرو، کاسه چراغ‌های مشکی، روف رک‌ها، تغییر در دستگیره درب و آینه‌های جانبی و سپر اسپرت باعث شده است تا ساندرو استپ وی به مراتب خوش چهره‌تر و جوان پسندتر از ساندرو هاچبک به نظر برسد.

انتخاب بین ساندرو و چانگان

 

در مقایسه چانگان cs35 با ساندرو استپ وی سراغ بررسی ظاهر چانگان می‌رویم. این خودرو از نظر ظاهری واقعا هماهنگ و زیباست و این جذابیت ظاهری را مرهون طراحان ایتالیایی است.

شما روی بدنه چانگان شاهد خط و خش‌های عجیب و غریب، حجم‌دهی‌های بی‌مورد، سپر یا جلو پنجره با ابعاد نامتقارن و چراغ‌های بد فرم نیستید، همه چیز در عین سادگی رقم خورده است، اما این سادگی دلنشین جلوه می‌کند و باعث زیبا به نظر رسیدن خودرو می‌شود.

خطوط سیال بدنه، حجم عضلانی گلگیرها و سپر اسپرت باعث شده‌اند، خودرو در عین سادگی، به شکل و شمایل کراس اوورهای آفرودی نزدیک شود. بنابراین هر دو خودرو از نظر ظاهری ساده هستند، اما تفاوت چانگان cs35 با ساندرو استپ وی در هماهنگی بیشتر اجزای ظاهری چانگان و زیبایی بصریِ منطقی این خودرو است.

با این وجود اگر از طرفداران ساندرو استپ وی هستید این نوید را به شما می‌دهیم که آرشا خودرو طرح ویژه فروش اقساطی این محصول مشترک کمپانی داچیا و رنو را با شرایطی استثنایی در دستور کار قرار داده است. بر این اساس می‌توانید ساندرو استپ وی را با حداقل پیش پرداخت، تحویل فوری و ثبت سند به نام مشتری از مجموعه ما خریداری کنید. برای ثبت نام در این طرح هم اکنون اقدام نمایید.

مقایسه چانگان cs35 با ساندرو استپ وی از نظر طراحی داخلی

پیش از اینکه به مقایسه چانگان cs35 با ساندرو استپ وی از نظر طراحی داخلی بپردازیم، به این سوال پاسخ دهید که از کابین یک خودرو چه انتظاری دارید؟! مدرن باشد؟! شیک باشد؟! تجهیزات متعدد رفاهی داشته باشد؟! یا ارگونومی مناسبی داشته باشد؟! فضای داخلی کافی باشد؟! یا دید راننده به اطراف بر اساس طراحی کابین در شرایط خوبی قرار داشته باشد؟!

اگر از ساندرو استپ وی انتظار کابین جذاب و مدرن دارید، به نظر ما بهتر است روی خودرو دیگری سرمایه‌گذاری کنید، چون کابین این خودرو هیچ حرف خیره‌کننده‌ای برای گفتن ندارد! حتی ممکن است با دیدن متریال نامرغوب از جنس پلاستیک داشبورد ساندرو استپ وی دلگیر و متعجب هم بشوید!

اما در مقایسه چانگان cs35 با ساندرو استپ وی باید گفت طراحی کلی کابین چانگان مدرن و فانتزی است. ادوات و تجهیزات به گونه‌ای کنار هم قرار داده شده‌اند که مشتریان با هر درجه سخت‌گیری را به حد متوسطی از رضایت برسانند. برخی ادوات ظریف و اسپرت و برخی درشت و عضلانی طراحی شده‌اند تا برای همه رده‌های سنی جذابیت داشته باشند.

بررسی تخصصی بین چانگان و ساندرو

 

اگر شما از آن دسته مشتریانی هستید که فضای کابین و ارگونومی برایتان مهم است، هم چانگان سی اس 35 و هم ساندرو استپ وی انتخاب‌هایی مناسب برای شما هستند. فضای داخلی هر دو خودرو به اندازه چهار سرنشین بزرگسال، ظرفیت کافی و راحت دارد و ارگونومی صندلی‌ها برای سفرهای طولانی راحت است.

اگر چانگان دلتان را برده است و هر چقدر حساب کتاب می‌کنید می‌بینید نمی‌توانید به این زودی‌ها این خودرو را به صورت نقدی خریداری کنید و به فکر خرید ماشین از بازار دست دوم افتاده‌اید، ما یک پیشنهاد بهتر برای شما داریم.

به خرید اقساطی چانگان سی اس 35 با بهترین شرایط فکر کنید و زیر بار ضرر خرید ماشین دست دوم نروید. هم اکنون آرشا خودرو بهترین بستر ماشین‌دار شدن شما را، در طرح‌های فروش اقساطی خودرو فراهم کرده است. کافی است همه روزه در ساعات کاری با دفاتر فروش مجموعه ما تماس بگیرید تا در جریان جزییات طرح فروش اقساطی چانگان CS35 قرار بگیرید.

 

مقایسه چانگان cs35 با ساندرو استپ وی از نظر مشخصات فنی

تا این بخش از مقاله به مقایسه چانگان cs35 با ساندرو استپ وی از نظر مشخصات ظاهری و طراحی داخلی پرداختیم، اکنون وقت آن رسیده است که عیار فنی دو خودرو را با هم قیاس کنیم. یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌هایی که می‌تواند تردید بین خرید یکی از این دو خودرو را به یقین تبدیل کند، بررسی مشخصات فنی و توان پیشرانه است.

ساندرو استپ وی مجهز به یک پیشرانه با حجم 1598 سی سی 4 سیلندر و 16 سوپاپه است که قادر است 105 اسب بخار قدرت و 140 نیوتن‌متر گشتاور ایجاد کند. این کراس اوور با وزن 1193 کیلوگرمی خود می‌تواند در 11.5 ثانیه به شتاب صفر تا صدی برسد و با حداکثر سرعت 170 کیلومتر بر ساعت در جاده هنرنمایی کند.

ساندرو استپ وی مجهز به یک گیربکس پنج سرعته دستی یا چهار سرعته اتومات و استاندارد آلایندگی آن یورو 4 اعلام شده است. حجم باک این خودرو چینی_فرانسوی 50 لیتر است و میزان مصرف سوخت ترکیبی آن صدی 8.3 لیتر برآورد گردیده است.

در مقایسه چانگان cs35 با ساندرو استپ وی از نظر فنی ضمن اینکه باید اشاره کنیم ساندرو استپ وی در سال 2009 ساخته شده است و چانگان سی اس 35 در سال 2013 به بررسی مشخصات فنی چانگان می‌پردازیم.

این خودرو محصول سرزمین اژدها از یک پیشرانه با حجم 1598 لیتر در سینه بهره‌مند است که 4 سیلندر و 16 سوپاپ دارد و حداکثر قدرت آن 123 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن 160 نیوتن‌متر اعلام شده است.

چانگان مجهز به یک جعبه دنده 4 سرعته خودکار است و عدد 180 کیلومتر بر ساعت در مقابل حداکثر سرعت این خودرو ثبت گردیده است. چانگان Cs35 با 1290 کیلوگرم وزن در 15 ثانیه به شتاب صفر تا صدی می‌رسد و استاندارد آلایندگی آن یورو 4 است. باک سوخت چانگان 52 لیتر گنجایش دارد و میزان مصرف ترکیبی این کراس اوور چینی صدی 7.2 لیتر اعلام شده است.

با مقایسه چانگان cs35 با ساندرو استپ وی از نظر فنی باید گفت اگرچه موتور چانگان سی اس 35 قدرت و گشتاور بهتری دارد، اما شتاب صفر تا صدی آن اصلا راضی کننده نیست و در این زمینه برنده رقابت ساندرو استپ وی است. همچنین بر اساس تجربه کاربری رانندگان، گیربکس ساندرو استپ وی از هماهنگی بهتری با پیشرانه برخوردار است و سواری نرم و راحت‌تری را ارائه می‌دهد.

مقایسه چانگان cs35 یا ساندرو استپ وی

 

اگر با خواندن این بخش تصمیم گرفتید که میان ساندرو استپ وی و چانگان سی اس 35، محصول دو رگه چینی_فرانسوی را انتخاب کنید، می‌توانید از طریق آرشا خودرو اقدام کنید. مجموعه ما با شرایطی نظیر تحویل فوری، تعیین مبلغ اقساط بر اساس توان مالی خریدار و اقساط بلند مدت اقدام به فروش اقساطی ساندرو استپ وی می‌کند. برای ثبت نام، اطلاع از جزییات طرح و یا استعلام قیمت روز ساندرو با ما تماس بگیرید.

مقایسه چانگان cs35 با ساندرو استپ وی از نظر تجهیزات ایمنی

در مقایسه چانگان cs35 با ساندرو استپ وی از نظر بهره‌مندی از تجهیزات ایمنی باید گفت، ساندرو استپ وی از نظر سیستم ترمز و پایداری مجهز به ترمز جلو دیسکی تهویه شونده و ترمز عقب کاسه‌ای و ABS است. هم چنین این شاسی بلند دارای کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو است.

در مقابل چانگان سی اس 35 نیز دارای ترمزهای دیسکی در جلو و عقب، سیستم‌های ESP، TCS و HBA – ABS – EBD است. هم چنین این خودرو مجهز به چهار کیسه هوا برای راننده، سرنشین جلو و دو کیسه هوای جانبی است.

در تفاوت چانگان cs35 با ساندرو استپ وی باید گفت، خودرو محصول مشترک کمپانی داچیا و رنو در سال 2009 موفق به دریافت 3 ستاره ایمنی از موسسه یورو انکپ شده است که تجربه کاربری مالکان نیز از استحکام بسیار خوب شاسی و بدنه آن حکایت دارد، این در حالی است که امنیت چانگان CS35 مونتاژی تا کنون توسط هیچ نهاد رسمی مورد بررسی قرار نگرفته است. البته ناگفته نماند که چانگان تولید چین توسط موسسه چینی CNCAP موفق به دریافت 4 ستاره ایمنی شده است.

مقایسه چانگان cs35 با ساندرو استپ وی از نظر امکانات رفاهی

در بررسی و مقایسه چانگان cs35 با ساندرو استپ وی در باب امکانات رفاهی باید گفت همان طور که ساندرو در کابین خود حرفی برای گفتن نداشت، ادوات و تجهیزات آنچنانی برای ارایه کردن نیز ندارد! اگر بخواهیم به لیستی از امکانات رفاهی این خودرو بپردازیم صرفا باید به مواردی مانند موارد زیر بسنده کنیم:

  • رینگ 15 اینچی آلومینیومی
  • تهویه مطبوع دستی
  • مه شکن جلو
  • و آینه‌های جانبی برقی مجهز به گرمکن

این در حالی است که چانگان بسیاری از امکانات مورد علاقه مشتری ایرانی نظیر سانروف، کروز کنترل و روکش صندلی چرمی را داراست. بنابراین در مقایسه چانگان cs35 با ساندرو استپ وی از نظر امکانات رفاهی و آپشن‌ها، برنده بلامنازع این رقابت چانگان خواهد بود. سی اس 35 دارای امکانات زیر است:

  • سانروف
  • رینگ 17 اینچی آلومینیومی
  • كروز كنترل
  • ایموبیلایزر
  • كامپيوتر سفری
  • روکش چرمی
  • صندلي راننده با حالت تنظیم در 6 جهت
  • سنسور دنده عقب
  • سیستم هشدار بستن كمربند
  • دكمه کنترل روی فرمان
  • چراغهاي جلو هالوژن با قابليت تنظيم ارتفاع
  • بالابر برقي شیشه جلو و عقب
  • مه شكن عقب
  • آينه جانبي برقي مجهز به راهنما با قابليت تاشو
  • كمربندهاي ايمني مجهز به سيستم پيش كشنده و قابل تنظيم ارتفاع
  • قفل مركزی
  • گرمکن شیشه عقب
  • چراغ مطالعه
  • ریموت کنترل
  • برف پاک کن عقب

چانگان بخریم یا ساندرو استپ وی

 

کلام آخر

در این مطلب به تفصیل به بررسی و مقایسه چانگان cs35 با ساندرو استپ وی پرداختیم و دو خودرو را از نظر ظاهری، طراحی داخلی، ظرفیت کابین، تجهیزات رفاهی، سطح ایمنی و توان پیشرانه و نوع سواری مورد تحلیل قرار دادیم.

در نتیجه باید گفت اگر امکانات رفاهی و جذابیت کابین برایتان اهمیت دارد و دنبال خودرویی با جلوه ظاهری شکیل هستید، چانگان CS35، از جمله خودروهای عرضه شده در طرح فروش اقساطی سایپا، انتخاب خوبی برای شماست. اما اگر به دنبال خودرویی با استانداردهای اروپایی می‌گردید که از نظر توان پیشرانه، سواری نرم، قدرت بدنه و ایمنی خود را ثابت کرده باشد، ساندرو استپ وی بخرید. طرح فروش اقساطی ساندرو استپ وی نیز در اختیار شماست.

تصمیم به خرید هر کدام از این دو خودرو که گرفته باشید، ما در آرشا خودرو در کنار شما هستیم تا لذت یک خرید قسطی به یادماندنی را تجربه کنید.

شما در معامله با مجموعه ما از مزایای تحویل فوری، ثبت سند به نام خریدار، اقساط بلند مدت، قیمت واقعی، حاشیه سود منطقی، مشاوره رایگان پیش از خرید، تعیین مبلغ اقساط بر اساس توان مالی خریدار و تنظیم قراردادهای شفاف بهره‌مند خواهید شد. برای ثبت نام در طرح خرید اقساطی ساندرو استپ وی یا خرید چانگان CS35 اقساطی با مراکز فروش ما تماس بگیرید.

 

سوالات متداول:

چانگان cs35 برای خرید، گزینه‌ی بهتری است یا ساندرو استپ وی؟

برای پاسخ به این سوال، باید عوامل متعددی از جمله امکانات رفاهی، طراهی ظاهری و حتی بازار فروش این خودروها در حالت کار کرده را برای ارزیابی شرایط نقد شوندگی در آینده، بررسی کرد. به طور کلی هر دو خودرو جز محصوللات پرفروش هستند.

شرایط خرید اقساطی برای هر دو خودرو چانگان cs35 و ساندرو استپ وی در آرشا خودرو فراهم است؟

به محض انتخاب هر کدام از این دو خودرو می‌توانید از شرایط خرید اقساطی از آرشا خودرو، از جمله عدم نیاز به ضامن و امکان پرداخت وجه پس از تحویل خودرو بهره ببرید. و صاحب چانگان cs35 یا ساندرو استپ وی شوید.

ثبت دیدگاه